۶۲۶۶۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استارت رئال برای بزرگترین بازگشت تاریخ لالیگا

رئال مادرید فاصله ای ۱۱ امتیازی با بارسلونا در صدر جدول دارد ولی با کسب پیروزی مقابل لاس پالماس می تواند این فاصله را به ۸ کاهش دهد.

ورزش سه: رئال مادرید فاصله ای ۱۱ امتیازی با بارسلونا در صدر جدول دارد ولی با کسب پیروزی مقابل لاس پالماس می تواند این فاصله را به ۸ کاهش دهد.

هیچکس تصور نمی کرد که رئال پس از گذشت 11 هفته تا به این اندازه نسبت به بارسلونا فاصله امتیازی داشته باشد اما دو باخت برابر بتیس و خیرونا و دو تساوی مقابل والنسیا و لوانته در کنار بردهای متوالی آبی اناری ها، سبب شده تا بسیاری خیلی زود از رئال قطع امید کنند.
برخلاف این دسته، سرخیو راموس معتقد است که رئال می تواند فاصله 8 امتیازی با بارسلونا( در حال حاضر 11) را جبران کند. این البته سابقه تاریخی هم دارد چرا که رئال در فصل 03-2002 و در پایان هفته 14، نسبت به سوسیداد صدرنشین 8 امتیاز اختلاف داشت ولی در نهایت توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.
استارت رئال برای بزرگترین بازگشت تاریخ لالیگا

در تاریخ لالیگا جبران فاصله 8 امتیازی با صدر و سپس قهرمان شدن، 4 بار اتفاق افتاده است. یکی که مربوط به رئال بود و سه تای دیگر را بارسا، اتلتیکو و والنسیا مقابل خود رئال رقم زده اند. در فصول 92-91، 50-49 و 04-2003 به ترتیب بارسا، اتلتیکو و والنسیا توانستند اختلاف 8 امتیازی با رئال را جبران کرده و قهرمان شوند.
رئال 17 بار به عنوان صدرنشین در نهایت قافیه قهرمانی را واگذار کرده و از این حیث رکورددار است. از طرفی رئال با 24 بار جبران اختلاف با صدرنشین و سپس کسب عنوان قهرمانی نیز رکورددار تاریخ لالیگا محسوب می شود.
در لالیگا بزرگترین بازگشت به بارسا اختصاص دارد که فصل 99-98 توانست فاصله 9 امتیازی با مایورکا را جبران کرده و در نهایت قهرمان شود. آیا رئال که اکنون 11 امتیاز با بارسا اختلاف دارد، می تواند بزرگترین بازگشت را رقم بزند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج