جاباما
۶۲۶۸۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رستمی: به دنبال گرفتن گرین کارت نیستم

کیانوش رستمی، وزنه‌بردار وزن ۸۵ کیلوگرم ایران که ماه فوریه سال گذشته به عنوان بهترین وزنه بردار مرد جهان انتخاب شد در مصاحبه‌ای با سایت Inside the games، درباره این که هنوز ویزای آمریکا برای رفتن به مسابقات قهرمانی جهان در آناهیم برای او صادر نشده است صحبت کرد.

ایسنا: کیانوش رستمی هفته‌ گذشته دوباره برای گرفتن ویزای آمریکا اقدام کرد. رستمی درباره این مساله که بار اول ویزا برای او صادر نشده و هنوز تکلیف او مشخص نیست به سایت Inside the games، گفت‌: من نمی‌فهمم که چه اتفاقی افتاده است. آنها به من گفتند که باید صبر کنم اما توضیحی ندادند. من به آنها نشان دادم که سرمایه دو میلیون دلاری در کشورم دارم و به آنها گفتم که من بهترین وزنه‌بردار جهان هستم و در وزنه‌برداری محبوب‌ترینم. من رکورد جهانی در اختیار دارم و تلاش نمی‌کنم که گرین کارت بگیرم بنابراین نمی‌دانم که مشکل کجاست. آیا آنها می‌ترسند؟ من افتخار می کنم که ایرانی هستم و می‌خواهم به کشورم باز گردم. آنها به من گفتند که مدارک بیشتری نمی‌خواهند و همه چیز خوب است. به تو جواب می‌دهیم و تنها باید صبر کنی. اما من به آنها گفتم که ۲۵ روز دیگر مسابقه دارم و می‌خواهم در این مسابقات شرکت کنم.

پیش از این فیل اندروز، دبیر کل فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا به ایسنا اعلام کرده بود که مشکل پرونده کیانوش رستمی در تلاش اولیه‌اش برای گرفتن ویزا، ارائه ندادن مدارک کافی برای بازگشت به کشورش بعد از مسابقات بوده است.

کیانوش رستمی در ادامه‌ در این باره به سایت Inside the games، گفت‌: من ایران را دوست دارم. ما به کسانی که برای ایران جنگیده‌اند و شهیدانمان بدهکار هستیم. من تنها به فکر گرفتن مدال در مسابقات قهرمانی جهان و زدن رکورد جهانی هستم. برای من رکورد داشتن مهم‌تر از گرفتن مدال طلا است. البته گرفتن مدال همیشه خوشایند است.

فیل اندروز درباره پیگیری کردن پرونده گرفتن ویزای کیانوش رستمی، اعلام کرد که مرتبا فدراسیون وزنه‌برداری آمریکایی در تماس با مسئولان دولتی است و امیدوار است که مشکل ویزای رستمی و دیگر ورزشکارانی که نتوانستند هنوز ویزا دریافت کنند بر طرف شود.

فیل اندروز در ادامه‌ افزود: ما خصوصا منتظر هستیم که از ورزشکاران ایرانی استقبال کنیم که بین بهترین ورزشکاران جهان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج