جاباما
۶۲۶۹۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسلونا پول خرید «کوتینیو» را از کجا می‌آورد؟

روزنامه اسپرت در گزارشی مدعی شده بارسلونا برای فراهم کردن پول خرید کوتینیو در ماه ژانویه می‌خواهد چندین بازیکنش را بفروشد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال بارسلونا می‌خواهد در ژانویه فلیپه کوتینیو را از لیورپول به خدمت بگیرد اما واضح است برای این کار باید چندین بازیکن را بفروشد. در گزارش رسانه ها آمده این باشگاه اخیرا ۸۴ درصد از درآمدش را برای پرداخت دستمزدها خرج کرده است. شرایط کاملا نگران‎کننده است. در نتیجه این که برای خرید یک بازیکن ۱۵۰ میلیون یورو بپردازند فقط به این شرط ممکن است که چند بازیکن بفروشند.

روزنامه هواداری بارسلونا، اسپرت، در گزارشی نوشته به همین دلیل است که پپ سگورا به دنبال پیدا کردن مشتری برای فروش آندره گومز، آردا توران، الکس ویدال و پاکو آلکاسر است. با این روش بارسا پول لازم برای خرید کوتینیو را فراهم می‎کند.

پیش از این وقتی تیم کاتالانی برای خرید کوتینیو در تابستان اقدام کرد متوجه شد که لیورپول به این راحتی حاضر به فروش ستاره برزیلی‎اش نیست و در نتیجه اگر قرار است راضی به فروش شود باید مبلغ قابل توجهی برای او پیشنهاد داده شود.

از طرفی والورده برای تقویت خط حمله دمبله را به خدمت گرفته بود که او هم مصدوم شد و کار را برای بارسا سخت کرد. مخصوصا که سوارس هم در اوج نیست و همه فشار بارسا روی شانه‌های مسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج