۶۲۶۹۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آغاز فعالیت مجدد «کارخانه قند ورامین»

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: فکر می‌کنم «کارخانه قند ورامین» تا پایان آبان ماه فعالیت مجدداً خود را آغاز کند. لذا در این رابطه همه موافقت ها و همراهی‌ها اخذ شده است و مقرر شده ماهیانه ۲۰ هزار تن شکر خام درا ختیار این کارخانه قرار بگیرد و مجدداً این کارخانه فعالیت خود را شروع کند.

خبرگزاری میزان: سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به مشکلات کارگران کارخانه قند ورامین گفت: بنده بار‌ها در مورد کارخانه قند ورامین هم از تریبون مجلس و هم به صورت مکتوب به دولت اعتراض داشته‌ام که متأسفانه به دلیل بی توجهی مدیران این کارخانه در دولت دوازدهم تعطیل شد.

وی با اشاره با اعتراض‌های مسئولین شهرستان نسبت به تعطیلی این کارخانه تأکید کرد: این اعتراض‌ها باعث شد تا مجدداً روند آغاز به کار کارخانه قند ورامین در دستور کار دولت قرار بگیرد و همچنین در این رابطه مذاکراتی با وزرای «جهاد کشاورزی» و «صنعت، معدن و تجارت» صورت گرفت.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: فکر می‌کنم این کارخانه تا پایان آبان ماه فعالیت مجدداً خود را آغاز کند؛ لذا در این رابطه همه موافقت‌ها و همراهی‌ها اخذ شده است و مقرر شده ماهیانه ۲۰ هزار تن شکر خام درا ختیار این کارخانه قرار بگیرد و مجدداً این کارخانه فعالیت خود را شروع کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کارخانه قند ورامین تنها به دلیل عدم همکاری مدیران دولتی تعطیل شد، اظهار داشت: در حال حاضر دولت در این زمینه موافقت کرده تا شکر خام به این کارخانه تعلق گیرد.

نقوی حسینی با بیان اینکه کارخانه قند ورامین ۴۰۰ کارگر دارد، در پایان گفت: تقریبا تمام این نیرو‌ها مجدداً با شروع فعالیت این کارخانه به کارگیری خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج