۶۲۷۱۱۴
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

فرار به جلوی طاهری با استعفای صوری!

ماجرای استعفای علی‌اکبر طاهری از مدیریت باشگاه پرسپولیس یکی از عجیب‌ترین و پررمز و رازترین اتفاقات فوتبالی ایران است.

آی اسپورت: ماجرای استعفای علی‌اکبر طاهری از مدیریت باشگاه پرسپولیس یکی از عجیب‌ترین و پررمز و رازترین اتفاقات فوتبالی ایران است. همه چیز به شکلی ناگهانی اتفاق افتاده و روایت‌های مختلفی از دلایل این استعفا در رسانه‌های مختلف مطرح شده است. در ظاهر به نظر می‌رسد طاهری تحت فشار وزارت ورزش استعفا داده و قرار است فرد دیگری که موردنظر وزارت است جایگزین او شود. این روایت بیشتر از دیگر روایت‌ها در رسانه‌ها مطرح شده است اما این فقط ظاهر داستان است و اصل ماجرا کاملا برعکس چیزی است که همه تصور می‌کنند.

در حالی که بیشتر هواداران پرسپولیس از علی‌اکبر طاهری به عنوان موفق‌ترین و بهترین مدیر چند سال اخیر این باشگاه نام می‌برند اما واقعیت این است که او از نظر مالی یکی از بدترین عملکردها را در پرسپولیس داشته است. به این چند مورد توجه کنید:

- مدیران پرسپولیس مدعی هستند که پرونده مانوئل ژوزه را بسته‌اند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده است. اما آنها با مانوئل فقط به یک توافق رسیده‌اند و قرار شده مطالبات او در ۳ قسط پرداخت شود. طاهری و همکارانش تا امروز فقط یک قسط را پرداخت کرده‌اند و دو قسط دیگر که حدود ۳ میلیارد تومان می‌شود باقی مانده است و اگر طاهری برود، پرداخت آن بر عهده مدیر بعدی پرسپولیس خواهد بود. همانطور که از یک مدیر دیگر به طاهری و همکارانش به ارث رسیده بود.
- پرسپولیس قرارداد با ۳۰۹۰ را بعد از ماجرای دربی آلمان را به صورت یک طرفه زیر پا گذاشت و در حال حاضر با سامانه ۳۰۳۰ همکاری می‌کند. این در حالی است که قرارداد با ۳۰۹۰ هنوز تمام نشده و پرسپولیس مطالبات خود تا پایان امسال را از ۳۰۹۰ دریافت کرده است!

- شرکت بهنام پیشرو کیش اسپانسر قبلی پرسپولیس طلبی چندمیلیاردی از این باشگاه دارد و هنوز موفق به وصول مطالباتش نشده است. البته مسئولان این شرکت به صورت چراغ خاموش اقدامات قانونی در این باره انجام داده‌اند.

- پرسپولیس پول قرارداد با موسسه مالی کوثر را کامل گرفته و این بودجه را که برای ۳ سال در نظر گرفته شده بود در همین یک سال پیش‌خور کرده است و مدیر بعدی اصلا نمی‌تواند روی درآمد باشگاه از همکاری با این موسسه حساب کند!

- هنوز هیچ مسئولی از باشگاه پرسپولیس درباره پرونده طارمی و جعل قرارداد که منجر به محرومیت 4ماهه او و محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و اتنقالات شده توضیحی به هواداران نداده است. تنها اتفاقی که افتاده بیانیه‌هایی علیه خائنان و دست‌های پشت پرده و متهم کردن رسانه‌ها به دروغگویی و ایجاد حاشیه برای باشگاه بوده است. طاهری و همکارانش البته وعده گفتن حقیقت و اعلام نام خائنین را بارها داده‌اند اما حالا که طاهری استعفا داده چه کسی قرار است پاسخگوی ماجرای طارمی باشد؟

این‌ها بخشی از مشکلات باشگاه پرسپولیس است که باعث شده طاهری مجبور به استعفا شود و پرسپولیس را با این همه بحران تنها بگذارد و به دست مدیر بعدی بسپارد. در واقع او در حال فرار از مسئولیتی است که بر عهده داشته اما فضاسازی‌های رسانه‎ای باعث شده تا ماجرا کاملا برعکس به نظر برسد. او یک استعفای صوری داده و نزدیک‌ترین همکارش به عنوان جانشین موقت او معرفی شده است. اما در رسانه‌ها ماجرا به شکلی مطرح شده که انگار وزارت روزش قصد برکناری او را دارد. اما مخالفت صریح وزارت ورزش با استعفای طاهری باعث شده تا اوضاع کاملا به ضرر طاهری تغییر کند. وزارت ورزش که از اوضاع وخیم و بحرانی باشگاه پرسپولیس کاملا باخبر است با استعفای طاهری مخالفت کرده و از او خواسته تا در باشگاه بماند و مشکلات را حل کند.

این فقط بخشی از بحران‌هایی است که باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت طاهری با آن درگیر بوده و تقریبا هیچیک از آنها به طور قطعی و کامل حل نشده اند. اما ماجراها به شکلی جلوه داده شده‌اند که به عقیده بیشتر هواداران پرسپولیس، او موفق‌ترین و بهترین مدیر چند سال اخیر باشگاه است در حالی‌که پرسپولیس امروز، درگیر بیشترین و بزرگ‌ترین بحران‌های مالی است که در تاریخ باشگاه کم‌نظیر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      به نظرم مهمترین کسی که در اتفاقات این مدت استقلال و پرسپولیس نقش موثرتری داشته وزیر محترم ورزشه که نتونسته توی مملکت هشتاد میلیونی دو تا مدیر جوان، خوب و فوتبالی برای این دو تیم پیدا کنه...

      پاسخ ها

      • امید

        مسعود جان مگه طاهری بد کار کرده.طاهری موفقتریم مدیری هست که تاکنون پرسپولیس بخود دیده.ایا بدهی های گذشته که هر مدیری اومده و به ارث گذاشته باید طاهری جواب گو باشه... چون طاهری اهل مصاحبه و غیره نیست دارند براش مشکل درست میکنند

    • بدون نام

      نوع نوشته نویسنده نشون میده ایشون بیشتر در حال عقده گشایی از مدیران پرسپولیس مخصوصا طاهری هست

    • بی نام

      خب نویسنده عزیز
      چیزی از قلم نیفتاده باشه ی،وقت؟
      اینطور که پیداست شما از تمام زیر لایه های فوتبالی حتی درامدهای های پرسپولیس هم باخبرید.
      خب شما با این همه اطلاعات که از،همه جا دارید برید دست کسایی که تو فوتبال فساد درست کردن رو رو کنید دیگه
      یا اینکه زبونتون فقط واسه پرسپولیس درازه.؟

    • بی نام

      خب نویسنده عزیز
      چیزی از قلم نیفتاده باشه ی،وقت؟
      اینطور که پیداست شما از تمام زیر لایه های فوتبالی حتی درامدهای های پرسپولیس هم باخبرید.
      خب شما با این همه اطلاعات که از،همه جا دارید برید دست کسایی که تو فوتبال فساد درست کردن رو رو کنید دیگه
      یا اینکه زبونتون فقط واسه پرسپولیس درازه.؟

    • وحید

      نویسنده محترم تو که اینقدر قشنگ می نویسی چرا درباره حق پخش چیزی نمی نویسی چرا درباره طاقچه بالای همراه اول در زمان مشکلات پرسپولیس چیزی نمی نویسی چرا .......

    • بدون نام

      نویسنده این مطلب روی وجدان نداشته خودش پاگذاشته ایشون جوری از دکترطاهری انتقاد کرده که به نظرمیرسه عقده گشایی میکنه یا مشکل شخصی با دکتر طاهری داره زحمات دکترطاهری برهیچکس پوشیده نیست ایشون بهترین مدیرعامل سه دهه اخیر پرسپولیس بودن حتی برای استقلال هم خوب بوده مردم اگاهن و به حرفهای رسانه ها هیچ اهمیتی نمیدن

    • « واقع‌گو »

      ۷۰& ۳۰

      ۷۰٪ از عملکرد آقای طاهری راضییم و باموفقیت همراه بوده....

      اما...

      ۳۰ ٪ نه.... اصلاً

      بلخص پس از محرومیت باشگاه پرسپولیس سر موضوع و مشکل بوجوده سر گندبازی آقای طارمی و رای محرومیت باشگاه...

      من این وسط شخص خوده آقای طاهری و مقصرمیدونم!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج