جاباما
۶۲۷۳۱۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

دستور اسرائیل برای حمایت دیپلمات‌هایش از عربستان

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سفارتخانه‌هایش خواست تا کشورهای مختلف را به حمایت از عربستان و مخالفت با حضور حزب‌الله در دولت لبنان فرا بخوانند.

خبرگزاری فارس: درپی استعفای نخست وزیر لبنان، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به تمام سفارتخانه‌های خود در کشورهای مختلف دستور داد از عربستان سعودی علیه ایران حمایت کنند.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزارت خارجه اسرائیل به دیپلمات‌های خود دستور داده از عالی‌ترین سطح دستگاه سیاسی کشور محل اقامتشان بخواهند ضمن حمایت از عربستان، با حضور حزب‌الله در دولت لبنان مخالفت کنند.

وبگاه «عروتص شوع» این دستور وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را «غیرعادی» توصیف کرده و نوشت تا کنون چنین دستوری برای دخالت در امور داخلی کشور دیگری صادر نشده بود.

در این دستور آمده است: «از خواسته می‌شود فورا با وزارت خارجه و مقامات دولتی مربوطه تماس بگیرید و تاکید کنید که استعفای الحریری و ادله‌اش برای آن، بار دیگر ماهیت خطرناک ایران و حزب‌الله و تهدیدی که برای ثبات در لبنان و منطقه دارند را نشان داد.»

بر این اساس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین از سفیرانش خواست تا از نبرد عربستان با گروه‌های تحت حمایت ایران (حزب‌الله و انصارالله در یمن) حمایت کنند.

«سعد الحریری» روز شنبه در حالی که به عربستان سفر کرده بود از سمت نخست وزیری لبنان استعفا داده و در توجیه این کار خود نیز ادعاهای تندی را علیه ایران و حزب‌الله مطرح کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرتون با اون قیافه نحستون اخه انقدر خریت دارن که فقط خودشونو مسلمان.میدونن اونوقت سگ اسراعیل شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج