جاباما
۶۲۷۴۰۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بازگرداندن بیش از ۱۰۰ هزار زائر غیر مجاز اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شدت گرفتن موج بازگشت زائران به داخل کشور گفت:از ابتدای شروع ماموریت اربعین تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار زائر غیر مجاز به شهرهایشان بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به شدت گرفتن موج بازگشت زائران به داخل کشور گفت:از ابتدای شروع ماموریت اربعین تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار زائر غیر مجاز به شهرهایشان بازگردانده شدند.

سردار نورعلی یاری اظهار داشت: هم اکنون جاده‌های ایلام منتهی به مرز مهران از ترافیک روانی برخوردار است و تردد زائران در خروج از مرز و ورود به کشور به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به اینکه موج بازگشت زائران در حال افزایش است گفت: در جلسه فرماندهی قرارگاه مقدم اربعین حسینی(ع) تصمیمات کارشناسی جهت بازگشت زائران از عتبات عالیات و تسهیل در نقل و انتقال آن ها اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده و در صورت اوج گرفتن ورود زائران به کشور مسیر مهران - ایلام و بلعکس ایلام -ملکشاهی و مهران یکطرفه می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امسال از خروج زائران غیر مجاز و اتباع خارجی از مرز مهران جلوگیری شد گفت: با راه اندازی گیت‌های کنترلی در ورودی های استان و شهرهای چرداول،سیروان،ایوان،ملکشاهی،دره شهر و دهلران و همچنین شهرستان مهران بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر که بدون همراه داشتن مدارک و مجوزهای لازم و یا اتباع خارجی بودند به شهرهایشان عودت داده شدند.

یاری تصریح کرد:بر اساس آمارهای موجود از اول صفر تا پایان شب گذشته یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۳۴۲ نفر نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند که از این مجموع ۹۱۴ هزار و ۷۳۸ نفر از کشور خارج و ۲۰۸ هزار ۶۰۴ نفر نیز از این مرز وارد کشور شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا کم دروغ بگین.کل اونهایی که رفتن آخه صدهزارمیشه که میگین فلان شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج