۶۲۷۴۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

توقف روند درمان محب اهری به دلیل قیمت دارو

بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: در حال حاضر بدن من توان پاسخ به شیمی درمانی را نداشته و مغز استخوانم دیگر قادر به خون سازی نیست.

پایگاه خبری صبا: بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: در حال حاضر بدن من توان پاسخ به شیمی درمانی را نداشته و مغز استخوانم دیگر قادر به خون سازی نیست.
حسین محب اهری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما درخصوص مشکلات به وجود آمده برای وی در جریان درمان بیماری‌اش گفت: متاسفانه این روزها روند درمانم به کلی متوقف شده است زیرا برای درمان نیاز به تزریق دارویی را دارم که قیمت بسیار بالایی دارد.
توقف روند درمان محب اهری به دلیل قیمت دارو

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" از قصد خود برای انتشار نامه‌ای نسبت به مسئولین فرهنگی تاکید کرد: من بسیار غمگینم و می‌خواهم این تنهایی ام را در نامه‌ای منتشر کنم. در این شرایط سخت هیچکس به کمکم نیامده و انگار فراموش شده‌ام. هزینه‌های درمان سرطان شوخی بردار نیست و این مبالغ کاملاً از عهده من خارج است.

وی افزود: در حال حاضر باید برای تکمیل روند درمان ۷ آمپول تزریق کنم که هر کدام از آنها ۱۳ میلیون تومان قیمت دارند، من توان پاسخ به شیمی درمانی را نداشته و مغز استخوانم دیگر قادر به خون سازی نیست. پزشکان گفته اند که برای پیوند مغز استخوان آمادگی ندارم و تنها راه رسیدن به این آمادگی تزریق هفت آمپول سیزده میلیون تومانی است. آمپول‌هایی که بدن را از لحاظ قوا برای ادامه درمان آماده می‌کنند.

بازیگر سریال معمای شاه با گلایه از نهادهای خیریه و سازمان‌های بیماری خاص تصریح کرد: انتظار دارم با وجود این همه سازمان‌های خیرخواهانه و نهادهای خصوصی و دولتی در مورد بیماری‌های خاص، حمایتی برای تکمیل روند درمان من انجام پذیرد. متاسفانه هیچ خبری از این نهادها هم نیست و انگار این سازمان ‌ها تنها اسم هستند.

محب اهری با اشاره به بی اعتنایی مسئولین نسبت به وضعیت جسمانی خود خاطرنشان کرد: مسئولین فرهنگی کاملاً نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت عمل کرده‌اند. هیچکس طی این مدت به من سر نزده و حمایتی هم از من انجام نشده است. من سالها در وزارت ارشاد کار کرده ام و علاوه بر آن سابقه زیادی در بازیگری دارم و انتظار دارم در این شرایط مسئولین فرهنگی کمی به یاد من باشند. من تمام عمر خود را در بازیگری گذاشته‌ام و حالا که نوبت به کمک مسئولین فرهنگی است تنها مانده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صالحی

      هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.

    • بدون نام

      تو ایران بدون پول باشی باید بمیری

    • بدون نام

      کجایند خیرینی که برای خودتمایی که فقط پولشونو جایی صرف میکتن که تو دید باشن وجلوی دوربینهای پخش اقای اهری عزیز به خدا امیدوار باش که درمان تمام در دها ومشکلات اونه امروزه انسانها فقط برای خود نمایی کار میکنن انشاالله خداوند سلامتی شما رو برگر دونه تنگستان بوشهر

    • بدون نام

      آقای محب اهری عزیز ما مردم ایران همگی شما رو دوست داریم . شما در حال حاضر در وضعیتی مشابه اکثر مردم ایران هستید و میدانم سخت است اما قبول کنید که این کار شدنی نیست که دولت هزینه های درمانی هنگفت آدمهای معروف یا حتی کارمندانش را بدهد . دولت آنها را بیمه میکند و حق بیمه را میپردازد اما اگر بخواهد هزینه ی هر درمانی را بدهد که تمام بودجه دولت کفاف نمیدهد. زندگی برای هیچکس ابدی نیست

    • احمد

      بی پول باشی کسی حالی از آدم نمیپرسه ...
      همه هم یا اکثرا خودشون رفتارن یا آنچنان تو نعمت غرق شدن که توجهی به معنویات ندارن

    • بدون نام

      بجای خرج ونزورات در راه شکمهای سیر و خودنمایی هزینه در راه این بیماران کنیم. خدا پسندانه تر است و هم اخلاقی تر و انسانی تر. خدا کاملا به اعمال ما آگاه است.

    • بدون نام

      یه عده بی هنر و لوس و عقده ای تو فضای مجازی با سلبریتی بازی و لاکچری زدگی خودشون رو خفه میکنن و هنرمندهای واقعی تو این حالن... طرفدارهای جوزده هم به بادکردن بیشتر این حبابهای توخالی دامن میزنن. متاسفم و برای جناب محب اهری آرزوی بهبودی میکنم

    • باریش

      شماره حسابی کاش می ذاشتین تا من و مردم کمک می کردن

    • اریا

      به حق این ماه صفر دعا میکنم زود سلامتی شوبدست بیاره خیرین بزرگوار کجان خودشون نشون بدن کار باید برای رضای خدا باشد نه خلق

    • بدون نام

      پس این همه پول تواین صندوق ها میرزن چی میشه کجا میره

    • بدون نام

      مسلما هنرمندان مستحق صدقه ملت نیستن, احتمالا یه بیمه درمانی خوب حقشونه

    • بدون نام

      شمافضول بیمه دولت هستی که ندونسته نظرمیدی بفهم جون یه انسان درخطرمرگه بفهم آدم نفهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج