۶۲۷۴۶۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بازغی: در کارهای کودک بازی خواهم کرد

پژمان بازغی در مورد دلیل بازی خود در فیلم «آهوی پیشونی سفید» با توجه به این نکته که بیشتر حضور او در سینمای ایران در ژانر اجتماعی بوده،گفت:به عنوان یک بازیگر این حق را دارم که تجربیات متفاوتی را داشته باشم . فکر می‌کنم اگر جسارت تجربه های متفاوت در همه باشد و این اتفاق همه گیر شود شاهد سینمای پویا تری در ایران خواهیم بود.

پایگاه خبری صبا: پژمان بازغی در مورد دلیل بازی خود در فیلم «آهوی پیشونی سفید» با توجه به این نکته که بیشتر حضور او در سینمای ایران در ژانر اجتماعی بوده،گفت:به عنوان یک بازیگر این حق را دارم که تجربیات متفاوتی را داشته باشم . فکر می‌کنم اگر جسارت تجربه های متفاوت در همه باشد و این اتفاق همه گیر شود شاهد سینمای پویا تری در ایران خواهیم بود.

او افزود: مسئله دیگر این است که «آهوی پیشونی سفید۲» یک فیلم کودک است.فیلم کودک اهمیت بسیاری دارد ، حتی مرحوم کیارستمی هم که به نخل طلا رسید، کار خود را از حوزه کودک آغاز کرد. در کنارایشان بسیاری از بزرگان هم در سینمای کودک فعالیت کرده اند.

عامل سوم جذابیت و فانتزی بودن نقش برای من بود. فانتزی بودن نقش برای من آن قدر بالاست که با این شخصیت سر صحنه هر کاری بخواهم انجام می دهم.

بازغی در مورد نقش خود در این فیلم توضیح داد: کاراکتری که در فیلم ساخته ام یک کاراکتر بی تربیت و بی ادبی است و تمام کارهایی را انجام می دهد که والدین بچه‌ها را از انجام شان نهی می‌کنند. اگر پدر مادری با فرزند خود به سینما رفتند نمونه رفتارهای زشت را در این کاراکتر ببینند و به کودک شان بگویند.

جای چنین کارهایی در سینمای ما خالی است .قطعاً هم دوباره هم در کارهای کودک بازی خواهم کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه کدوم ژانرمونده که توبازی نکرده باشی فقط مونده باعموپورنگ برنامه اجراکنی پسرخوب زورنزن ازتوآرتیست درنمیادبه خداعلافی دزدقاچاقچی پلیس معتادسالم نداره همه بازیهات به شدت تکراریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج