۶۲۷۵۲۳
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

آنجلینا جولی ازدواج می‌کند

آنجلینا جولی یکی از هنرپیشه های معروف هالیوودی است که طی خبرهای منتشر شده قصد دارد ازدواج کند.به گزارش اسپوتنیک، انجلینا جولی در حال آماده شدن برای ازدواج است و می خواهد با یک تاجر و خیرخواه ۴۰ ساله انگلیسی که هنوز نامی از آن مشخص نیست ازدواج کند.

خبرآنلاین: آنجلینا جولی یکی از هنرپیشه های معروف هالیوودی است که طی خبرهای منتشر شده قصد دارد ازدواج کند.به گزارش اسپوتنیک، انجلینا جولی در حال آماده شدن برای ازدواج است و می خواهد با یک تاجر و خیرخواه ۴۰ ساله انگلیسی که هنوز نامی از آن مشخص نیست ازدواج کند.
آنچه که جالب است این است که این مراسم در یکی از پناهگاههای پناه جویان دولت کامبوج برگزار می شود. درخواست ازدواج از وی این بیزنینس من مدتها پیش به آنجلینا رسیده بود ولی وی در این موضوع به شکل رسمی چیزی را اعلام ننموده است.

آنجلینا متولد ۴ ژانویه ۱۹۷۵ در لس آنجلس است و نام مادرش "مارچلین برتلند" و نام پدرش "جان ویت" می باشد که برنده جایزه آکادمی بوده است. خانم جولی نیز خواهرزاده "چیپ تایلور " می باشد . او در سن ۱۴ سالی فعالیت های در زمینه مدلینگ انجام داده و توانسته است در سن ۱۶ سالگی از دبیرستان "بورلی هیل" فارغ التحصیل گردد.

خانم جولی هم اکنون به عنوان بازیگر و مدل آمریکایی و البته" سفیر حسن نیت " سازمان ملل متحد در امور پناهندگان شناخته شده است. او در مراسم ها و مجله های مختلف زیادی تا کنون به عنوان زیباترین زن و … انتخاب شده است و در طول فعالیت خود ۱بار جایزه اسکار و ۲بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و ۳بار گلدن گلوب را کسب نماید.

فعالیت های خانم جولی در همان دوران ۱۲سالگی اش در شهرهای مثل لس آنجلس و لندن بود که به عنوان مدل شهرت زیادی بدست آورده بود. علاوه بر آنها توانست در فیلم سینمایی به نام "هکرها" که داستان۵ دانش آموز هکر را حکایت می کرد ایفای نقش کند و همچنین در جوانی در کلیپ های خوانندگان دیگری نیز حضور داشته باشد.

جان لی میلر اولین همسر خانم جولی بوده است که مدت ها پیش از وی جدا شده و همسر دوم وی نیز بیلی باب تورنتون بوده که مجددا از وی نیز جدا شده و حالا قرار است مجددا ازدواج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدئ

      مبارکه

    • بدون نام

      تودهه پنجم زندگی به ازدواج چهارم فکر میکنه!!ای ول

      پاسخ ها

      • م خسروی

        پس بشینه بزنه تو سرش؟

    • بدون نام

      همه ازدواج میکنند چیز عجیبیه؟

    • بدون نام

      اسم برد پيت چي شد اين وسط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سواله منم هس

    • بدون نام

      امیدوارم همسر جدیدش بیشتر از پیت تو مسیر قشنگ و درستی که انتخاب کرده همراهش باشه

    • یک اریایی

      این فاحشه هست اون تاجر چطوری میخواد به عنوان همسر قبول کنه خاک تو سرت اگه این جولی خوب بود اولی طلاق نمی داد این تاجر میخواد ازش استفاده کنه هم معروف بشه به واسطه اون هم تجارتش پر رونق شه بعد یک مدت دوباره طلاق

    • بدون نام

      چه آریایی مودبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج