۶۲۷۶۲۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

بلای داماد ترامپ برای خاندان سعودی!

ولیعهد عربستان که اخیرا موجی از بازداشت‌ها را در میان خاندان آل سعود به راه انداخته است، متحدی در آمریکا دارد؛ جارد کوشنر. طبق گزارش واشنگتن پست، داماد رئیس‌جمهوری آمریکا در سفر اخیرش به این کشور با او دیدار داشته است.

خبرگزاری ایسنا: ولیعهد عربستان که اخیرا موجی از بازداشت‌ها را در میان خاندان آل سعود به راه انداخته است، متحدی در آمریکا دارد؛ جارد کوشنر. طبق گزارش واشنگتن پست، داماد رئیس‌جمهوری آمریکا در سفر اخیرش به این کشور با او دیدار داشته است.

طبق گزارش روزنامه واشنگتن پست، جارد کوشنر، داماد رئیس‌جمهوری آمریکا و شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان چندین شب تا چهار صبح بیدار می‌ماندند، صحبت می‌کردند و استراتژی طراحی می‌کردند. دیوید ایگناسیوس در واشنگتن پست نوشت: کوشنر در سفر ماه گذشته خود به دیدار ولیعهد عربستان رفت و این سومین سفر داماد ترامپ به این کشور از زمان روی کار آمدن رئیس‌جمهوری آمریکا بود. طبق این گزارش، حلقه داخلی یاران ترامپ محمد بن سلمان را یک "قارون ثروتمند" و "یاغی پوپولیست" می‌دانند.

ولیعهد جوان عربستان شنبه ناظر بر موجی از بازداشت‌ها بود که شامل ۱۱ شاهزاده، افسران ارتش، تاجران بانفوذ و وزرای دولتی می‌شد. برخی از رقبای بالقوه و یا منتقدان این شاهزاده می‌گویند که این حرکت به گونه‌ای است که او قدرتش را تحکیم کند.

شاهزاده ولید بن طلال، جزو سرشناس‌ترین مقام‌های بازداشت شده است. علاوه بر او، وکیلی به نام تی کوب که از دیرباز وکیل بن طلال بوده و در تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا هم در پرونده مداخله روس‌ها در انتخابات آمریکا حضور داشت، در بازداشت به سر می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فراموش نکنیم که جرارد کوشنر داماد ترامپ یک یهودی اسراییلی و مهمترین نفوذی اسراییل در آمریکاست که در حال حاضر آمریکا و عربستان را برنامه ریزی و هدایت میکند تا نقشه های اسراییل را به رایگان عملی کند. ترامپ همسر و دخترش و دامادش در بیت المقدس با کلاه های مذهبی یهودی به دعا به شیوه یهودی ها برای فتح بیت المقدس پرداختند .....

    • بدون نام

      بله همینطوره ، در ثانی این یهودیا به پیروی از پیشگویی های زمان ظهور شیعیان که گفته شده در آن زمان در میان شاهزاده های سعودی بر سر قدرت در گیری اتفاق میوفته استفاده کردن و حتما گوش سلمان رو پر کردن که اگه ظهوری هم در کار نباشه ایران میتونه آتیش اختلاف رو بین شاهزاده ها شعله ور بکنه برای همین اینا میخوان گربه رو دم حجله بکشن تا فردا براشون تبدیل به شیر وحشی نشه و البته این بن سلمان برای راهبرد نقشه های شومش در منطقه که از طرف اسرائیل برنامه ریزی میشه باید به دلارهای شاهزادگان دست برد میزد اینجوری با یک تیر دونشان زد هم چند تا از شاهزاده ها رو خلع سلاح کرد چون دیگه بدون پول قدرت مقابله با سلمان رو ندارن و هم اینکه همه شاهزاده هارو یه جا نمیتونه سر به نیست بکنه چون تابلو میشه ، البته در این میان بقیه شاهزاده ها هم به هیچ عنوان هوای خیانت به سرشون نمیزنه . خلاصه داستان دوستان خدمت شما عرض کنم اسرائیل داره یک هیولای وحشی در منطقه خاورمیانه به وجود میاره و شک نکنین که سلاح هسته ای رو هم در اختیار این وحشی و جاهل قرار میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جاهل رو خوب |آمدی فکر کنم از جمله های فیلم حریم سلطان یا فیلم دومی ترکیه در باره سلاطین
        . عثمانی بود ، فیلم تاریخی زیاد می بینی نه .

    • مهدی

      کاری باهاش نداشته باش
      تعریف میکردی عزیزم داستانت تاز داشت قشنگ میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج