جاباما
۶۲۷۷۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پشت پرده ژست جنجالی رونالدو

کریستیانو رونالدو این روزها در دنیایی از اضطراب به سر می برد و عدم گلزنی برای رئال در لالیگا او را به شدت آزرده خاطر کرده است.

ورزش سه: ۱۱ هفته از لالیگا گذشته و رونالدو تنها یک گل به ثمر رسانده است. او البته ۴ هفته ابتدایی را به دلیل محرومیت از دست داد ولی پس از بازگشت به میادین تنها موفق به گلزنی برابر ختافه شده است؛ گلی که سه امتیازی هم بود.

رونالدو در لیگ قهرمانان با زدن 6 گل بهترین گلزن بوده ولی در لالیگا به طرز عجیبی در گلزنی ناکام مانده است. در بازی یکشنبه گذشته برابر لاس پالماس هم او تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما در دیداری که امیدهای زیادی به گلزنی او بود، بازهم دستش از گل خالی ماند و فاصله 11 گله او با مسی کاهش پیدا نکرد.
پشت پرده ژست جنجالی رونالدو

نکته مهم که بازتاب زیادی هم داشت، به ژست او پس از گل سوم رئال بر می گردد. رونالدو خود پاس گل را به ایسکو داده بود اما حاضر نشد در جشن بازیکنان شرکت کند و قدم زنان به عقب برگشت.

مارکا به نقل از منبع نزدیک به رونالدو ادعا کرده است که رونالدو هنوز هم از مسئولان کمیته انضباطی لالیگا دلخور است و اعتقاد دارد که ۴ جلسه محرومیت او در ابتدای فصل تاثیر زیادی در روند گلزنی هایش در لالیگا داشته است. اخراج به زعم او بی دلیل در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسلونا، او را که شروعی طوفانی داشت، متوقف کرد و از لحاظ روحی نیز ضربه زیادی به وی وارد شد. مسی از همان دوری رونالدو به خوبی استفاده برد و با زدن گل های زیاد به نوعی رونالدو را تحت فشار قرار داد؛ فشاری که به رونالدو اضطراب وارد کرده و فوق ستاره پرتغالی هنوز از آن خارج نشده است.

پشت پرده ژست جنجالی رونالدو

مارکا ادعا می کند که بازیکنان رئال به خوبی شرایط رونالدو را درک می کنند و از اینکه او در جشن گلزنی ایسکو شرکت نکرد دلخور نیستند. تصاویر تلویزیونی از تونل ورزشگاه برنابئو پیش از شروع نیمه دوم نشان می دهند که چند بازیکن رئال در حال روحیه دادن به رونالدو هستند و به وی می گویند که صبور باشد و اینکه اطمینان دارند که او گلزنی خواهد کرد.

رونالدو در بیرون زمین و در رختکن، رفتاری کاملا متفاوت دارد. شاید خیلی از هواداران رئال از رفتارهای درون زمین او و ژست های خاصش گله مند باشند ولی ارتباط او با هم تیمی هایش در بهترین سطح قرار دارد و بیش از همه، این بازیکنان رئالند که نگران اضطراب این روزهای CR۷ برای گلزنی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج