۶۲۷۸۵۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

خروج سرکرده‌های داعش توسط بالگردهای آمریکا

ساکنان شهر المیادین در استان دیرالزور اعلام کردند که به چشم خود دیده اند که بالگردهای آمریکایی سرکرده های داعش را قبل از اینکه ارتش سوریه و متحدانش برسند، خارج کرده اند.

خبرگزاری مهر: عده ای از ساکنان شهر المیادین به اسپوتنیک اعلام کردند که با چشم خودشان دیده اند که دو هفته قبل از شروع عملیات ارتش سوریه برای آزاد سازی شهر المیادین بالگردهای آمریکایی سرکرده های خارجی گروه تروریستی داعش را به خارج از شهر منتقل می کردند.

محمد عوان چوپان روستای الطیبه از توابع المیادین در حومه دیرالزور گفت: بالگردهای آمریکایی در شهرک الرحبه نزدیک المیادین و در نزدیک مزرعه حیدر انجام دادند و دست به اقدامات ایذایی زدند. ما تلاش کردیم خودمان را مخفی کنیم. بعد از آن تعدادی از بالگردهای جنگی آمریکایی را دیدیم که سرکرده های خارجی داعش را که در نزدیکی مقرهای خود در مزرعه حیدر منتظر بودند به خارج از شهر انتقال دادند.

حسین که از عمرش ۷۰ سال می گذرد نیز بیان کرد: با چشم خودم دیدم بالگردهای جنگی آمریکایی در آغاز مقدمه سازی کردند و بشکل گسترده و دایره وار بقرص ،و روستاهای مجاور را هدف قرار دادند و بعد از آن بالگردها آمدند و سرکرده ها را با خود بردند.

یک شهروند سوری ادامه می دهد: من در ارتش سوریه خدمت کرده ام و بالگردهای آمریکایی را می شناسم و دیدم که سرکرده های داعش را به سمتی نامشخص خارج از شهر المیادین منتقل می کنند.

بعضی از شهروندان گفتند: در ابتدا خودروهای سرکرده های خارجی داعش را از داخل شهر همراه خانواده های آنها به مقرهای وابسته به خودشان در بوستانهای حیدر در الرحبه منتقل کردند و سپس از آنجا بالگردهای آمریکایی به سمت منطقه ای نامعلوم منتقل کردند.

شایان ذکر است که پیش از این وزارت دفاع روسیه در ماه سبتامبر گذشته تصاویری را منتشر کرد که ادوات وابسته به نیروهای ویژه آمریکا در مناطق تحت سیطره گروه تروریستی داعش در حومه شمالی دیرالزور را نشان می داد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط دروغ به خورد مردم میدید اونا هم به شما این حرفها رومیزنن

    • بدون نام

      مزخرف و چرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج