۶۲۸۰۲۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش تند یک کارگردان به حضور آقازاده‌ها در سینما

محسن محسنی نسب معتقد است باید در مورد مدیران نالایق فرهنگی و آقازاده‌ها افشاگری کرد و پست‌های کلیدی را از آنها گرفت.

باشگاه خبرنگاران: محسن محسنی نسب معتقد است باید در مورد مدیران نالایق فرهنگی و آقازاده‌ها افشاگری کرد و پست‌های کلیدی را از آنها گرفت.

محسن محسنی نسب کارگردان سینما درباره وضعیت عملکرد برخی مدیران فرهنگی که پست‌های کلیدی در دست دارند و همچنین وضعیت سینما گفت: از نظر من تعدادی مدیر مسئول در بخش فرهنگی هستند که ضمام امور را در دست گرفته اند اما تمام مسائل فرهنگی را به خودشان اطلاق نمی‌دهند و فقط پست‌ها را اشغال می‌کنند. این افراد سابقه فرهنگی ندارند و تلاش آنها در راستای نابودی سینمای ایران است.

این کارگردان اضافه کرد: یک سری دیگر از این مدیران فرهنگی، حرف از وارد کردن فیلم‌های هالیوودی می‌زنند! که باید به آنها گفت بر چه مبنا و اصولی این صحبت‌ها را به میان می‌آورند!

محسنی نسب بیان کرد: متاسفانه این مدیران بخش اصلی حوزه فرهنگ را بر عهده دارند و جز برگزاری جشنواره، سفرهای خارجی، هزینه برای فیلم‌های بی‌خاصیت و...کاری بلد نیستند و این تفکری برای نابودی سینما است.

وی عنوان کرد: باید در مورد این مدیران و آقازاده‌ها افشاگری کرد و پست‌های کلیدی و مهم را از آنها گرفت و به افرادی با صلاحیت و لایق داد.

محسنی نسب با اشاره به مشکلات سینما عنوان کرد: به جای مخارج بیهوده، باید سالن‌های سینما ساخته شود و دولت به جای حرف، پول‌هایی را که به نور چشمی‌ها برای ساختن آثار ضعیف بدون خروجی مثبت و بازگشت سرمایه می‌دهد، در راه سرمایه‌گذاری سخت‌افزاری سینما که سالن‌سازی هم بخشی از آن است خرج کند. در این صورت بخش خصوصی هم وارد عمل می‌شود و با اکران آثارش در سینماها به رونق سینما و بدنه اصلی این هنر صنعت کمک خواهد شد.

کارگردان «یاس‌های وحشی» اظهار داشت: بخش دولتی باید دست از سر تولید فیلم بردارد و با این کار نگذارد بیش از این بخش خصوصی و سینما متضرر شود و اگر قصد سرمایه‌گذاری در تولید دارد سراغ تلویزیون برود، چرا که مردم با دیدن آثار مجانی لذت کافی را می‌برند. از سویی هزینه‌های این تولیدات از بخش پیام‌های بازرگانی برگشت دارد.

محسنی نسب خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهای مهم، تعطیل کردن جشنواره‌ها و یا واگذاری به بخش خصوصی، به جز جشنواره ملی فیلم فجر است که به نوعی به آیین تبدیل شده و نیاز سینمای ماست البته که در روند برگزاری و سیاست‌گذاری آن نیز باید روش بهتری پیشه گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقازاده اینجا آقازاده اونجا آقازاده همه جا!!!
      یاد زبل خان افتادم که همه جا بود!!

    • بدون نام

      همه جاهستن متاسفانه

    • کریم کچل

      ضمام امور ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج