۶۲۸۲۵۸
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی در حال پشت کردن به وعده‎ها است

عیسی سحرخیز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح طلبان نقد به آقای روحانی را باید با ظرافت دنبال کنند و درواقع حمایت منتقدانه خود از او را در دستور کار قرار دهند.

رویداد ۲۴: عیسی سحرخیز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح طلبان نقد به آقای روحانی را باید با ظرافت دنبال کنند و درواقع حمایت منتقدانه خود از او را در دستور کار قرار دهند.

عیسی سحرخیز، روزنامه‎نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با آینده حمایت اصلاح‎طلبان از حسن روحانی در صورت تغییر مواضع سیاسی او و چرخش احتمالی به سمت اصولگریان گفت: به حمایت مطلق از حسن روحانی اعتقادی ندارم. معتقدم که اصلاح طلبان باید حمایت منتقدانه ای از دولت آقای روحانی داشته باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: اصلاح‌طلبان باید بر اساس خواسته و مطالبات مردم عمل کنند. بدین معنا که آقای روحانی در هر بخشی که از وعده ها و خواسته های عمومی مردم و جامعه دور شد، نقد کنند و در هر بخشی که همراهی با این خواسته ها صورت گرفت که نشان از پایبندی به قول و قرارها و شعارهای انتخاباتی است،حمایت همه جانبه خود را اعلام کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر ضرورت پایبندی حسن روحانی به وعده های انتخاباتی خود گفت: در چشم‌انداز آینده احتمال قهر مردم با صندوق های رای وجود دارد، نباید مردم را به انتخابات و صندوق های رای ناامید کرد و کاری کرد که صاحبان رأی به این نتیجه دست یابند که راه‌حل مشکلات سیاسی و اقتصادی ایران از صندوق رأی تحقق پیدا نخواهد کرد.

سحرخیز در ادامه تصریح کرد: پس از سال ۸۸ مردم به این نتیجه رسیدند که هنوز می‌توانند تغییر را از طریق صندوق رأی دنبال کنند. در آخرین انتخابات برگزار شده نیز این امید برای مردم زنده باقی ماند و بر پایه آن یکبار دیگر به حسن روحانی و اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در انتخابات آینده نیز این امید باقی بماند و این کاملا بستگی به عملکرد دولت آقای روحانی بستگی دارد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: پیامد رفتار آقای روحانی و دولت او در عمل نکردن به وعده‎های انتخاباتی خود و دور شدن از خواست عمومی مردمی که دوباره به او اعتماد کردند می‎تواند قهر مردم از صندوق‌ها و عدم شرکت در انتخابات آینده باشد. بنابراین اصلاح‎طلبان برای جلوگیری از قهر مردم با صندوق‌های رای هر جا احساس کردند که آقای روحانی در حال دور شدن از مسیری است که در انتخابات قدم در آن گذاشته بود، باید موضع انتقادی رسمی، جدی و علنی به او و دولتش داشته باشند.

وی در این خصوص که تا به امروز آیا دولت روحانی به وعده‌های داده شده عمل کرده است، گفت: آقای روحانی در دولت دوم به آن چیزی که وعده داده بود در بسیاری جاها با وجود آنکه باید بهتر از دولت اول عمل می‌کرد، عمل نکرد. متأسفانه در سطح وزرا، استانداران و محدود کردن ارتباط خود با مردم چینشی که انجام می‌شود، بر اساس توقعات نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب دراین‌باره بیان کرد: اکثریت اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که آقای روحانی به‌گونه‌ای در حال پشت کردن به وعده‎های انتخاباتی است، بنابراین باید با نقد به او کمک کنیم. طرف مقابل به دنبال این است که بین دولت و بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان فاصله‌ بیندازد و آقای روحانی را از این طریق موردحمله قرار دهند درحالی‌که دشمن اصلی رئیس‌جمهور همان کسانی هستند که چنین ترفندهایی را مدنظر قرار می‌دهند.

سحرخیز در خاتمه گفت: بنابراین عیسی سحرخیز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح طلبان نقد به آقای روحانی را باید با ظرافت دنبال کنند و درواقع حمایت منتقدانه خود از او را در دستور کار قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معمولا ، خراب کردن همه ی رییس جمهورها ی ایران از سال دوم دوره ی دومشان شروع می شه......و در سال چهارم دیگه خاکستر می شن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی بکدام حرفش عمل کرده که به وعده هاش عمل کنه یارانه یک مشت ملت ضعیف را قط کرد موقع انتخابات وعده داد بعد انتخابات بررسی وواریز میکند اونقدر که خیالش راحت شد وعده ها کلا بفرا موشی سپرده شد ماملت باید بدانیم که دیگر گول نخوریم

    • مجید آدینه

      اوضاع سیاسیون هر روز به شکافهای جدیدو جدی تری میرسند لطفا‌ با تعقل بیشتر حرکت کنید

    • بدون نام

      رئیس جمهور مثل شطرنج می باشد پشت پرده کسانی هستند که زمینه سازی می کنند.

      پاسخ ها

      • ایثار گر

        این دولت دنبال رای بود نه دنبال کار برای ملت مشکل را حل نمی کند برای مردم بلکه مشکل ساز است

    • بدون نام

      منکه بعدازسالها رفتم وبه روحانی رای دادم الان پشیمانم،اونوقتا که رای نمیدادم خیلی حرص وجوش اوضاع اقتصادی رو

    • بدون نام

      ازاول هم فقط درحد وعده بوده ند مثل روسای جمهوری قبلی

    • بدون نام

      سلام چخبر شد باز

    • بدون نام

      فکر نکنم اصلاح طلبان دیگه محبوب باشن

    • بدون نام

      خب حالا با صندوق آشتی کردن چی شد آخه؟ فرقی کرد!

    • بدون نام

      روز اول گفتیم روحانی برا ریاست دوم انتخاب نکنید..خیلی بد .میاسید به قالیباف رای بدید سرتون کلاه رفت

    • حسین خانی

      خیلی خوبه پشت به وعدهاشون بکنن عمل که نمتونن بکن راستی سهام عدالت چی شد کی گرفت کی خورد کی برد سود شرکتها بالا یک میلیون سهم هرکسی ولی دریغ از صد تومنش کی بشه دورت تموم بشه

    • طاهر

      کی عمل کرده که این دومیشه

    • بدون نام

      متاسفانه دوردوم همیشه همینطوربوده وامیداست گه امیدمردم به ناامیدی تبدیل نشه

    • بدون نام

      خيلی وقته پشت کرده

    • اوس تقی بازنشسته

      بله اقای روحانی اگربوعده هایش عمل نکند باید فاتحه انتخابات راخواند ودر قیامت باید جوابگوباشد. متاسفانه متولیان کشور وصایایای علی ع را درباب زعامت امت را مطالعه نمیکنند.

    • ولایت

      خدا هم جواب عمل نکردن به وعده های توخالی رو قیامت خواهد...یوم لا ینفع مال و لا بنون الا من اتی الله بقلب سلیم....

    • بدون نام

      متاسفم برای هردو جناح .... فقط باید انقلابی بود

    • بدون نام

      عیسی سحر خیز.دشمن خودتی.چرا منتقدان دولت رو دشمن خطاب میکنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج