جاباما
۶۲۸۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درگیری بین بازیکنان نفت شایعه است

تیم نفت در حالی تمریناتش را برای بازی با سایپا انجام می دهد که اخبار حاشیه ای زیادی از این تیم منتشر شده و می شود.

ورزش سه: تیم نفت سال سختی را آغاز کرده و سپری می کند. فصلی که هر روزش برای این تیم قدیمی شهر تهران همراه با یک اتفاق و حاشیه همراه بوده است. حتی در روزهای اخیر نیز اخباری چون اعتصاب بازیکنان، اخراج فشنگچی، تغییر مالکیت و ... درباره این باشگاه منتشر شده است. مجتبی خورشیدی مربی تیم نفت و دستیار حمید درخشان در این رابطه گفت:« متاسفانه اخبار و شایعات زیادی درباره تیم نفت وجود دارد که گاهی خود ما خنده مان می گیرد. مثلا امروز همه جا نوشته شد که ما با پرسپولیس بازی داشته ایم؛ اما به دلیل درگیری دو بازیکن تیم ما و مشکلات دیگر این بازی از سوی تیم نفت لغو شده است. در حالیکه اصلا اینگونه نیست. تقویم تیم ما و تیم پرسپولیس مشخص است. تمام برنامه تا نیم فصل مشخص است که حتی چه روزی قرار است وزنه بزنیم یا به استخر برویم؛ اما هیچ برنامه ای برای بازی با پرسپولیس نداشتیم. من به دلیل ارتباطی که با آقای برانکو دارم وقتی ایشان در کرواسی بود از او خواستم که یک بازی با ما برگزار کنند که ایشان همان زمان با این موضوع مخالفت کرد و گفت که به دلیل شرایط تیمش ترجیح می دهد با تیم های دیگری بازی کند.»

او درباره مشکلات پیش آمده برای امیرحسین فشنگچی و اخراج او گفت:« ببینید در هر خانواده ای ممکن است کسی تنبیه شود و در تیم هم ممکن است یک بازیکن یک یا دوجلسه اجازه تمرین پیدا نکند. اما اینکه رسانه ها بخواهند به این مساله دامن بزنند درست نیست، چراکه این حق باشگاه است که با بازیکنانش برخورد کند؛ اما متاسفانه با این جوی که رسانه ها به راه انداختند سنگ روی سنگ بند نمی شود.»

دستیار حمید درخشان در نفت گفت:« ما کارمان را بی توجه به این شایعات با قدرت انجام می دهیم و مشکلی هم نداریم. امروز شش هفت بازیکن تیم هم که چک‌هایشان پاس نشده بود مبالغاشان را گرفتند و به نظرم بهتر است تمام اهالی فوتبال به نفت کمک کنند، چراکه از بین رفتن این تیم به نفع فوتبال ایران نیست. همه باید کمک کنند که نفت در آسیا هم بتواند نماینده خوبی برای ایران باشد.»

خورشیدی درباره خبر درگیری دو بازیکن نفت هم گفت:« درگیری در کار نبوده است و نمی دانم چرا سایت ها چنین مساله ای را مطرح کردند. ماجرا این است که چند روز قبل ما در اتاقمان نشسته بودیم یک عده از بچه ها گفتند تمرین کنیم و عده ای گفتند تمرین نکنیم، یک بحث ساده بود و بعد هم آقای عزتی کاپیتان تیم گفت با این شرایط به نظر من بهتر است استراحت کنیم و ما هم موافقت کردیم.»

او در پایان گفت:« ما فقط به بازی با سایپا فکر می کنیم. ما غیر از سه مصدوممان بقیه بازیکنان را در اختیار داریم. مصدومان تیم ما میلاد احمدی است که از ناحیه رباط مشکل دارد، علی زینالی شکمش را جراحی کرده و علی اکبررضایی نیز رباط صلیبی اش پاره شده است؛ اما بقیه بچه ها در سلامت هستند و مشکلی برای بازی با سایپا ندارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج