۶۲۸۳۱۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هوای تهران و کلانشهرها آلوده تر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش نسبی دما و همچنین شرایط پایدار و سکون نسبی هوا در سه روز آتی گفت: طی سه روز آینده شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور مهیا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات ناپایدار بارشی در ساعتهای آتی وارد کشور می‌شود و بخشهایی از شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر را در برمی‌گیرند.

وی افزود: با ورود این جریانات بارشی افزایش ابر، رگبارباران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی به همراه کاهش دمای حدود۴ تا ۶ درجه‌ای در استانهای شمال غرب و سواحل خزر ایجاد خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز پنجشنبه نیز بارشها علاوه بر شمال غرب و سواحل خزر، بخشهایی از غرب کشور را در برمی‌گیرد.

به گفته وظیفه، همچنین از روز پنج شنبه در استانهای مازندران و گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی نیز به‌تدریج کاهش دما حدود ۲ تا ۴ درجه و ابرناکی با بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

وی با اشاره به کاهش نسبی دما و همچنین شرایط پایدار و سکون نسبی هوا در سه روز آتی اظهار کرد: طی سه روز آینده شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور مهیا خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این سکون هوا و کاهش نسبی دما باعث آلودگی و کاهش کیفیت هوای کلانشهرها و به‌ویژه تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه می‌شود.

وظیفه شهرکرد با ۲ درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با ۳۶ درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۲۴ درجه بالای صفر رسید و طی دو روز آتی شاهد کاهش سه درجه‌ای دما در پایتخت خواهیم بود.

گفتنی است، طی روزهای اخیر کاهش نسبی دما و سکون هوا موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهرها و به‌ویژه پایتخت شده است؛ تهران از دو هفته گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی ممنون از مسئولین که فکرشون رو برای رفع الودگی خسته کرده اند حالا نوبت کشور عراقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج