۶۲۸۵۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

افزایش ۲۰ برابری ترافیک جاده های کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۱۵ تا ۲۰ برابری ترافیک محورهای استان با اوج گرفتن موج بازگشت زوار اربعین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۱۵ تا ۲۰ برابری ترافیک محورهای استان با اوج گرفتن موج بازگشت زوار اربعین خبر داد.

سرهنگ مراد حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به ترافیک سنگین محور ایلام به سمت کرمانشاه و همدان، گفت: در حال حاضر با اوج گرفتن موج بازگشت زوار ترافیک سنگین را در محورهای استان و بویژه در محور ایلام-کرمانشاه- همدان شاهد هستیم.

حیدری از افزایش ۱۵ تا ۲۰ برابری ترافیک جاده‌های استان در پی موج بازگشت زوار خبر داد و اظهار کرد: اوج موج بازگشت زوار اربعین از امروز بعد ازظهر آغاز می‌شود و پیش بینی ما این است که ترافیک جاده‌ها از این هم بیشتر شود.

وی افزود: علاوه بر محور ایلام-کرمانشاه- همدان، محور کامیاران -کرمانشاه نیز با ترافیک سنگینی مواجه است.

حیدری پیش بینی کرد: موج بازگشت زوار تا پایان روز ۲۱ آبان ماه ادامه داشته و از روز ۲۲ آبان ماه ترافیک جاده‌های استان به تدریج به وضعیت عادی باز گردد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۱۰۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌های استان، گفت: این تیم‌ها هم بحث ترافیک و هم بحث امنیت را برعهده دارند و تمام تلاش پلیس این است که بستری امن برای تردد زوار فراهم آورد.

حیدری با اشاره به شلوغی محورها و ترافیک سنگین موجود، از رانندگان خواست بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی افزود: بیشتر تصادفات در محورها به دلیل ترافیک سنگین، عمدتا از نوع خسارتی است که به دلیل عدم رعایت فاصله طولی حادث می‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به خستگی و خواب آلودگی زوار، گفت: زوار بعد از چند روز خستگی در مسیر تردد می‌کنند و این امر موجب شده بیشتر تصادفات به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق بیفتد و در همین راستا از رانندگان می‌خواهیم حتما در بین مسیر استراحت کافی داشته و از رانندگی در حالت خواب‌آلودگی به طور جد خودداری کنند.

حیدری همچنین از رانندگان خواست حتی‌المقدور در طول روز رانندگی کرده و از رانندگی هنگام شب اجتناب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج