۶۲۸۵۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جانشین مهدی شریفی در تراکتورسازی کیست؟

یکی از گزینه های تراکتورسازی برای خرید در نیم فصل مهاجم ملی پوش سایپا است.

ورزش سه: یکی از بازیکنانی که به احتمال فراوان در نیم فصل از تراکتورسازی جدا خواهد شد، مهدی شریفی است.مهاجم ریزنقشی که دو سال برای گذراندن خدمت سربازی اش در تراکتور حضور داشت و حالا با پایان این دوران به واسطه قراردادی که با سپاهان دارد، باید به اصفهان برگردد و بار دیگر پیراهن تیمی را بپوشد که در آن به فوتبال ایران معرفی شد.

در این خصوص مسئولان باشگاه تراکتورسازی نامه نگاری هایی با همتایان خود در سپاهان انجام دادند تا شاید بتوانند رضایتنامه شریفی را برای ماندگار شدن در تبریز دریافت کنند اما آنها جوابی به نامه مدیرعامل تراکتورسازی ندادند. از این رو چندی قبل محسن طاهری مدیرعامل سپاهان نیز در مصاحبه ای آب پاکی را روی دست تراکتوری ها ریخت و اعلام کرد شریفی باید به قراردادش پایبند باشد و به همین خاطر به سپاهان برمی گردد.

با جدایی مهدی شریفی از جمع تراکتورسازان دست یحیی گل محمدی در خط حمله حسابی خالی خواهد شد. از این رو او چند مهاجم را زیر نظر گرفته تا مسئولان باشگاه برای جذب آنها اقدام کنند اما با توجه به اینکه تقریبا همه مهاجمان طراز اول با تیم های لیگ برتری قرارداد دارند، تنها حربه تراکتور برای جذب این نفرات سرباز کردن آن ها است.

از تبریز خبر می رسد اصلی ترین گزینه ای که گل محمدی برای جانشینی مهدی شریفی در تراکتورسازی در نظر گرفته، مهدی ترابی است. مهاجم جوانی که یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش در تیم ملی هم هست. ترابی اگرچه با سایپا قرارداد دارد و مسئولان این باشگاه در سال های گذشته هرگز راضی به جدایی اش نشدند اما اگر او بخواهد سرباز شود، کاری از دست مسئولان باشگاه تهرانی برنخواهد آمد.

تراکتورسازان در نیم فصل با مهدی ترابی و باشگاه سایپا برای حضور این بازیکن در تبریز برای گذراندن خدمت سربازی اش مذاکره خواهند کرد و اگر بتوانند رضایت او را جلب کنند، مهاجم ملی پوش سایپا یکی از بازیکنانی است که کارش را زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج