۶۲۸۶۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دلیل حضور مسیحی ها در راهپیمایی اربعین

مسئول فرهنگی مجمع بیداری اسلامی اربعین را نماد و پرچم حق‌خواهی و حق‌طلبی دانست و گفت: امروز در راهپیمایی اربعین مسیحی‌ها هم حضور دارند زیرا امام حسین(ع) را مظهر و نماد حق و حق‌طلبی می‌دانند.

خبرگزاری فارس: ششمین همایش بین‌المللی دانشجویان جهان اسلام با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان فرهنگی ایران و دیگر کشورهای اسلامی در حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی برگزار شد.

در این همایش حمیدرضا مقدم‌فر مسئول فرهنگی مجمع بیداری اسلامی اربعین را نماد و پرچم دنیای اسلام دانست و گفت: امروز در عرصه بین‌الملل در شرایط خاص هستیم و اربعین حسینی به عنوان یک نماد و پرچم در این شرایط نقش دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای تاریخ تا امروز همواره دو جبهه حق و باطل داشتیم، گفت: همه داستان عاشورا و وجود امام حسین(ع) و اربعین به خاطر همین وجود حق و باطل است اما گاهی جای حق و باطل عوض شده و انحرافات جوامع و امت‌ها از همین جا بوده است. وقتی دشمن خوب شناخته نمی‌شود واقعه کربلا و کوفه و یا حتی فتنه ۸۸ رخ می‌دهد.

مقدم‌فر شرایط کنونی دنیا را به نفع جریان حق دانست و گفت: امروز دنیا در حال تغییر است و در این تحول دشمن هر کاری می‌کند عکس آن پاسخ می‌گیرد. امروز با وجود جریان وهابیت و داعش محور حق بیشتر نمایش داده می‌شود.

مسئول فرهنگی مجمع بیداری اسلامی امام حسین(ع) را نماد حق و حق‌طلبی دانست و گفت: امروز در راهپیمایی اربعین مسیحی‌ها هم حضور دارند زیرا امام حسین(ع) را مظهر و نماد حق و حق‌طلبی می‌دانند و در اربعین عرض ادب می‌کنند و دوم اینکه اینها گمشده‌ای دارند و گمشده آنها در مظهر عدالت و حق است.

وی با اشاره به بایکوت خبری اربعین گفت: در بزرگترین اجتماعات دنیا شاید به زحمت ۱۰۰ هزار نفر گرد هم جمع شوند اما در راهپیمایی اربعین ۲۰ میلیون نفر گرد هم جمع می‌شوند و چنین اجتماعی بایکوت خبری می‌شود چون از حق‌طلبی می‌ترسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج