۶۲۸۷۹۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

توصیه به عارف؛ فراکسیون امید را منحل کن!

اصلاح‎طلبان به فکر راه چاره افتاده‎اند و هیات رئیسه فراکسیون امید گمان می‎کند که انتشار فهرست می‎تواند واقعی‎ها را از بدلی‌ها جدا کند.

نامه نیوز نوشت: اصلاح‎طلبان به فکر راه چاره افتاده‎اند و هیات رئیسه فراکسیون امید گمان می‎کند که انتشار فهرست می‎تواند واقعی‎ها را از بدلی‌ها جدا کند.

تلاش برای انتشار فهرست درحالی است که برخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب اساسا این راهکار را مفید نمی دانند. چنانکه ناصر قوامی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی معتقد است که این کار هیچ مشکلی را حل نمی کند. او در تاکید بر اینکه «عارف از ابتدا راه را اشتباه رفته است» گفت: « مشکل از اینجا شروع شد که ۱۳۰ نفر با سرمایه اصلاح طلبی وارد مجلس شدند و فراکسیون اصلاح طلبان تشکیل ندادند».

وی افزود: «نام هایی مثل امید و اعتدال با اتمام دولت روحانی فراموش می شود همان طور که نام های مورد نظر احمدی نژاد برای دولت اش فراموش شد.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: « به نظر من بهترین راه این است که آقای عارف فراکسیون امید را منحل کرده و یک فراکسیون اصلاح طلبان تشکیل دهند. در این صورت مشخص شد که چه کسانی به اصلاح طلبان وفادار هستند».

قوامی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید در این مدت بسیار ناتوان بوده است، گفت: « مشکل این فراکسیون آن است که از ابتدا راه را اشتباه رفتند و منتشر کردن فهرست نیز کمکی نخواهد کرد».

احمد شیرزاد دیگر فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلی ترین ضعف فراکسیون امید «لابی گری» است، گفت: «به اعتقاد من اگر اعضای و چهره های شاخص فراکسیون امید انرژی بیشتری برای لابی کردن و جلب نظر همکاران خود صرف کنند ، می توانند کارآمدتر عمل کرده و از میزان انتقادات موجود بکاهند».

محتشمی: نجفی نقش روحانی را بازی می‌کند

همچنین باشگاه خبرنگاران نوشت: محتشمی دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه در گذشته هم از آقای نجفی بیشتر رفتار عملگرایانه و محافظه‌کارانه سراغ داشتیم، گفت: او به نوعی از افراد استفاده می‌کند که در ارتباط با ادبیات اصلاح‌طلبانه چندان خود را بروز نمی‌دهند و این دسته از افراد بیشتر از آنکه نیروی اندیشه‌ای باشند، نیروی کاری هستند.

وی با بیان اینکه نجفی نقش روحانی را با یک درجه پایین‌تر بازی می‌کند، اظهار کرد: نجفی همان نقش محافظه‌کارانه‌ای را که روحانی در کابینه بازی کرد، در شهرداری بازی می‌کند و باید منتظر بمانیم تا ابتکارات و خلاقیت‌های او را ببینیم که آیا با آنچه از او تعریف می‌شود مطابقت دارد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم سارانی

      قطعاً دور بعدی انتخابات به نفع اصولگرایان رقم خواهد خورد و اتفاقی که در مجلس به وقوع پیوست تکرار خواهد شد زیرا مردم به خاطر عملکرد فراکسیون امید و همچنین چرخش روحانی ، امید خود را به اصلاح طلبان از دست داده‌اند ، در نتیجه نمایندگان اصولگرا با رای حد اقلی به مجلس راه خواهند یافت ، همچنین یک رییس‌جمهور اصولگرا نیز با رای پایین انتخاب خواهد شد

    • بدون نام

      عملکرد ضعیف فراکسیون امید با ریاست ضعیفتر و منفعل عارف باعث سر خوردگی بسیاری از مردم شده که با هر گرایش چپ یا راست و مستقل و بی طرف و مخالف و موافق به اصلاح طلبان مختصر امیدی داشتند و به آنها رای دادند ولی به نظر نمیرسه این اتفاق دوباره تکرار بشه

    • بدون نام

      کاری که فراکسیون امید به عنوان نمایندگان اصلاح طلبان کردند ضربه بزرگی به اصلاحات بود

    • بدون نام

      اصلاح‌طلبان و حتی اصولگرایان باید خط مشی خود را بعنوان شبه حزب به مردم و طرفداران خود بصورت شفاف اعلام کنند

    • بدون نام

      حزب فقط حزب خدا که الان وجود ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج