جاباما
۶۲۸۸۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تهران بارانی می شود

هشدار سیلابی شدن مسیل‌های شمال کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در مازندران و گلستان خبر داد.

ایسنا: احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز سامانه بارشی در حال عبور از نوار شمالی کشور است، از این رو امروز ( ۱۹ آبان) شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر و دامنه‌های غربی البرز شاهد ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد هستند.

وی با بیان اینکه از بعد ازظهر امروز به‌تدریج با عبور این موج، مناطق شمال غرب کشور به‌طور موقت کاهش ابرناکی دارند، تصریح کرد: از فردا با ورود موج دیگری از غرب و جنوب غرب کشور، ابتدا در نیمه غربی و به‌تدریج در بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد و در ارتفاعات همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه این سامانه روز یکشنبه با شدت کمتر در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود، گفت: از فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر ابتدا سواحل شمالی کشور و بتدریج در روز یکشنبه دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق کشور، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات بارش برف خواهند داشت که شدت بارش اواخر فردا در استان گیلان و روز یکشنبه در استان‌های مازندران و گلستان خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

وظیفه در ادامه اظهار کرد: روز یکشنبه نیز خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری و همراه با غبارصبحگاهی، در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد، در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه نیمه ابری با بارش پراکنده و وزش باد، گاهی وزش بادشدید و بتدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج