جاباما
۶۲۸۸۹۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

امام جمعه موقت اصفهان:

باید از جناح‌بندی‌ها و حزب‌بازی‌ها ترسید

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حزب و حزب‌بازی و این‌که فردی جزو گروه ما نیست نباید مدیر شود یا باید از مدیریت خلع شود، بد است و نباید این گونه باشد.

ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین «سید مجتبی میردامادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: موفقیت پیامبر(ص) معجزه بود، این‌که یک نفر درس نخوانده در آن فضای ظلمانی موفق شود، معجزه محسوب می‌شود.

وی افزود: اگر هیچ معجزه‌ای از پیامبر(ص) نداشته باشیم که البته بسیار داریم، این یک معجزه محسوب می‌شود که پیامبر(ص) در آن شرایط حکومت اسلامی تشکیل دهد و پس از 1400 سال هم‌چنان زنده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که در میان مردم کسی که اصلاً درسی نخوانده است، معلم بشریت شد، ادامه داد: پیامبر(ص) در آن دنیای ظلمانی موفق شد و حرکت اسلامی به وجود آورد.

حجت الاسلام میردامادی به دلایل موفقیت پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: عنایت خداوند و حقانیت پیامبر(ص) از اصلی‌ترین علل موفقیت حضرت محمد(ص) محسوب می‌شود. نخستین علت موفقیت پیامبر(ص) پیوند با خداوند است. هم‌چنین امروز یکی از دلایل حقانیت انقلاب اسلامی نیز عنایت الهی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استقامت، صبر، پایداری و پایمردی پیامبر(ص) و یارانش دومین علت موفقیت ایشان بوده است. شاید از رموز پیروزی انقلاب اسلامی نیز صبر و استقامت امام(ره) و مردم بوده است. در ۲۵ آبان‌ماه ۳۷۰ شهید در اصفهان به صورت با شکوه تشییع شدند و اخمی به صورت اصفهانی‌ها نیامد و پس از آن چندین برابر این تعداد، شهید راهی جبهه‌ها شدند.

میردامادی افزود: در سازمان ملل زمانی، پس از یک سال و نیم تحقیق و پژوهش، بهترین و شایسته‌ترین انسان روی کره زمین، وجود مقدس حضرت محمد(ص) و شایسته‌ترین نام نیز محمد انتخاب شد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه اصفهان به عزل و نصب مدیران اشاره کرد و گفت: حزب و حزب‌بازی و این‌که فردی جزو گروه ما نیست نباید مدیر شود یا باید از مدیریت خلع شود، بد است و نباید این گونه باشد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: امروز نباید از آمریکا بترسیم، چون همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اما باید از عمل خودمان بترسیم، باید از جناح‌بندی‌ها و حزب‌بازی‌ها بترسیم.

وی با بیان این‌که اگر ملت ما متقی شد هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به ما وارد کند، اظهار کرد: مقام و فقر امتحان الهی است و مردم باید پس از چند سال با سربلندی از این امتحانات خارج شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حماسه بزرگ و نمایش قدرت در پیاده‌روی اربعین که مقام معظم رهبری رو آن تکیه کرده است، خاطرنشان کرد: چرا بوق‌های رسانه‌ای غرب خفه شده‌اند و حاضر نیستند از این قدرتنمایی عظیم خبری منعکس کنند؟ چون آن‌ها می‌ترسند. 27 میلیون نفر در این نمایش قدرت حضور داشته‌اند که تاکنون تاریخ چنین همایش و حماسه‌ای را به خود ندیده است.

وی ادامه داد: این روزها صحبت است که حریری نخست وزیر لبنان استعفا داده و در عربستان بازداشت است. سید حسن نصرالله گفت که متن استعفای حریری دیکته آل سعود است. آل سعود این همه ظلم و جنایت بس نیست؟ گاهی این‌ها به آمریکا تکیه و فکر می‌کنند اگر دلارهای نفتی را در اختیار آنان قرار دهند هر غلطی بخواهند می‌توانند انجام دهند غافل از این‌که خود آمریکا هم اگر خدا بخواهد نابود خواهد شد چه برسد به شماها.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که هر جا فسادی است، زیر سر آمریکا است، یادآور شد: داعش را آمریکا به وجود آورده است، فجایع میانمار هم زیر سر آمریکا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداییش خانه خودت چند متری است ؟

    • خراباتی

      کار از این حرفها گذشته ، باید از همشون ترسید .

    • بدون نام

      شكست خورد گان دز برابر اجمدي نژاد زنرال هاي تك سوارة بدون سرباز بودند !!!گاوان وخران بار بردار...به ز سياست بازان مردم اذار.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج