۶۲۹۱۵۶
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

جناب وزیر علوم، عشق را بی خیال، کار کنید

ایمان عبدلی در برترین ها نوشت: غلامی، وزیر علوم در جایی گفته است: «معمولا دانشجویان در این دوران چند باری عاشق می شوند، من یک بار عاشق شدم که منجر به ازدواج شد. البته همکلاس نبودیم ولی در دوره دانشجویی ازدواج کردیم. وی درباره عاشق شدن در دوران دانشجویی ادامه داد: دوره خوبی است دانشجویان با دقت عاشق شوند، خیلی الکی عاشق نشوند»

ایمان عبدلی در برترین ها نوشت: غلامی، وزیر علوم در جایی گفته است: «معمولا دانشجویان در این دوران چند باری عاشق می شوند، من یک بار عاشق شدم که منجر به ازدواج شد. البته همکلاس نبودیم ولی در دوره دانشجویی ازدواج کردیم. وی درباره عاشق شدن در دوران دانشجویی ادامه داد: دوره خوبی است دانشجویان با دقت عاشق شوند، خیلی الکی عاشق نشوند»
این که وزیر علوم، از چیزهایی می گوید که با حیات روزمره جوانان در ارتباط است خیلی اتفاق مبارکی است. وزیری که محدود به سخنرانی ها و گفت و گوهای رسمی می ماند، فقط وزیر دولت است و در میان مردم جایی ندارد. جناب غلامی به رغم آن حواشی نه چندان مطلوب قبل از جلسه ی اعتماد راه مناسبی را برای نفوذ میان جمعیت غالب ناراضیان دانشگاه پیدا کرده، تصمیم گرفته صمیمی تر جلوه کند! چه ایرادی دارد؟
موقتا تاکتیک خوبی است، اما جناب غلامی اگر واقعا دلسوز نسل های در آستانه ازدواج هستید، کار خودتان را بُکُنید. کارخودتان ایجاد فضایی امن و متنوع در دانشگاه هاست، هر چقدر که این محیط مختلط جنسیتی باز و رها باشد نه ولنگار، تجربیات اجتماعی جوان ترهایمان افزایش پیدا می کند.
جناب غلامی حتما چیزهایی از آن حجم کنایه آمیز توئیت ها در نقد سخنانتان شنیده اید؛ از معضل اشتغال گفته اند، از بی پولی، از دغدغه مسکن، از این که عاشقی یک توانی می خواهد و امروزی ها آن قدر دچار خود سانسوری در ابراز احساسات می شوند که عاشقی دارد تبدیل به یک امر نوستالژیک می شود. چیزی که از نسل های قبلی چیزهای در موردش می گویند و تمام.
آقای غلامی معذوریت ها توان فکر کردن به عاشقی را گرفته، انواع اقسام رابطه های کوتاه مدت بد شکل جایش را گرفته، رابطه های آدامسی و جویدنی و چند روزه، بی پولی و نا امیدی امان خیلی ها را بریده. اما باور بفرمایید اگر شما به سهم خودتان در دانشگاه ها گشایش کنید، در همین حد که فکر دانشجوهایمان محدود به عشوه همکلاسی جنس مخالف نماند و فکرها چند بعدی و اجتماعی تر باشد و... همین قدر که گشایش شود شور و میتینگ و پویایی اگر برگردد، رابطه ها هم قوام دارتر و محکم تر خواهد شد.
در یک فضای باز انتخاب به اصل کلمه نزدیک تر خواهد شد، عشق برمی گردد و بی پولی و این ها هم در جام عشق حل می شود. آقای غلامی شما همین که کار خود تان را بکنید ما را از توصیه بی نیاز می کنید، عاشقی را بسپارید به جوانان شهر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم كسي كه مياد ميگه با دقت عاشق شويد يا فعلا معنيه عشق رو نفهميده

      پاسخ ها

      • حسین

        اگه مرد کاری
        کارتو بکن
        عشق بخوره تو سرت

    • بدون نام

      دکتر غلامی خستست حال نداره نهایت توانش همینه ازش توقع بیش تر نداشته باشید

    • بدون نام

      در جامعه ای که بیکاری بیداد می کند و امرار معاش برای جوانان خودساخته میشود یک آرزو زمینه مستعد می شود برای عشق های دروغین و آهن پرستی و جولان ابراز عشق برای بچه مایه دارها و سقوط اخلاقیات

    • بی نام

      وزیر محترم علوم آقای دکتر غلامی لطفا فکری بحال کارکنان زحمتکش دانشگاه پیام نور بفرمایید آقای رستمی ابوسعیدی با خود خواهی افکار خویش و با انتصابهای بدون بررسی واز بین بردن تسهیلات رفاهی کارکنان از قیبل سرویس ایاب و ذهاب - ناهار - کارانه -اجحاف به کارکنان باعث نا رضایتی کارکنان دانشگاه گردیده است لطفا خواهشمند است دستور بررسی فرمایید - با تشکر

    • بدون نام

      عبدلی هم چین میتازی امگار تو ایران نیستی .اخه عزیزمن الان متاهلاش چندین بار عاشق میشن فرصتی برا جوانهانیست.کسی که عشق رو به معنایواقعیش حسو درک کنه اصلا دنبال کارو جاو مکان نیست.بعدشم اینجا خود سوسانسوری میشه.مطمئنی.پس خیلی پاستورزیزه ای

    • بدون نام

      شکم گشنه وبیکاری چه به عشق اینهمه دانشجویان چه دردمیخوراینقدربیکاری وحشت ناک جامعه میرن دانشگاه ک بگیم بیکارکم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج