۶۲۹۳۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تلاش جنتی برای بازگشایی خانه سینما

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر اینکه خانه سینما محلی است تا سینماگران بتوانند مسایل مربوط به صنف خود را پیگیری کنند، گفت: در صورت کسب رای اعتماد از مجلس تلاش خواهم کرد در اولین فرصت مشکلات موجود پیرامون فعالیت خانه سینما را بررسی و شرایط قانونی را برای بازگشایی آن فراهم کنم.

خبرگزاری خانه ملت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر اینکه خانه سینما محلی است تا سینماگران بتوانند مسایل مربوط به صنف خود را پیگیری کنند، گفت: در صورت کسب رای اعتماد از مجلس تلاش خواهم کرد در اولین فرصت مشکلات موجود پیرامون فعالیت خانه سینما را بررسی و شرایط قانونی را برای بازگشایی آن فراهم کنم.

علی جنتی درباره مشکلات ایجاد شده برای خانه سینما، افزود: خانه سینما مرکزی برای تجمع اهل سینما است و تعداد قابل توجهی از سینماگران با صنوف مختلف در این محل جمع شده و مسایل صنفی خود را مطرح می‌کردند.

وی، با تاکید بر اینکه خانه سینما جایگاهی است که باید تقویت شود، ادامه داد: متاسفانه در گذشته مسایلی برای فعالیت خانه سینما به وجود آمده که منجر به بسته شدن این مرکز و دلخوری و نگرانی بسیاری از سینماگران شده است.

وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: به طور حتم سیاست و رویکرد من به گونه‌ای خواهد بود تا در اولین فرصت مسایل و مشکلات به وجود آمده پیرامون خانه سینما را بررسی و شرایط قانونی را برای فعالیت مجدد آن فراهم خواهم کرد.

جنتی، با تاکید بر اینکه خانه سینما برای سینماگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در واقع خانه سینما محلی است تا سینماگران بتوانند مسایل مربوط به صنف خود را پیگیری کنند و بدیهی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه تلاش خود را در جهت حمایت از آن به کار می‌گیرد.

بهره‌گیری از مدیران معاونت‌های توانمند دولت دهم

این وزیر پیشنهادی کابینه یازدهم، درباره نحوه بگارگیری مدیران در معاونت‌های مختلف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: اصولا رویکرد من در مقابل تمام بخش‌ها و معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن است که ارزیابی کلی از توانایی‌های مدیریتی در بخش‌های مختلف داشته باشم.

وی، یادآور شد: اگر مدیران معاونت‌ها از توانایی مدیریتی برخوردار نبودند یا نتوانستند خود را با سیاست‌های دولت جدید تطبیق دهند قطعا افراد دیگری جایگزین آنها خواهند شد اما در غیر این صورت از مدیران قبلی برای پست‌های معاونت استفاده خواهم کرد.

مشکلات معیشتی خبرنگاران را پیگیری خواهم کرد

وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ادامه درباره نگاه خود نسبت به مشکلات خبرنگاران و تهیه وام مسکن این افراد اشاره کرد وگفت: من کم و بیش با مشکلات خبرنگاران آشنا هستم و لازم است تمام توان خود را به کار گیرم تا از برخی دغدغه‌های این افراد از جمله معیشت و رفع مشکلات بیمه‌ای آنها کم کنم که البته این مهم نیز همکاری دستگاه‌ها ذی‌ربط را می‌طلبد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • HOSSEIN TEHRANI

      Pesar ko nadarad neshan za pedar...... ok

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج