۶۲۹۳۶۴
۱ نظر
۵۱۱۴
۱ نظر
۵۱۱۴
پ

«خط سبز مرگ»، مشکل نمایشگرهای آیفون X

ظاهراً امسال پرچمداران گوگل و اپل برای داشتن مشکل با یکدیگر رقابت دارند. از مشکلات رنگ های بی روح، نویز در مکالمه، صدای کلیک، قطع شدن میکروفون و... گوشی پیکسل ۲ XL گوگل که بگذریم، روز گذشته خبر از کار افتادن نمایشگر آیفون ۱۰ در سرمای ناگهانی تیتر اول خبرگزاری ها بود...

مجله سخت افزار: ظاهراً امسال پرچمداران گوگل و اپل برای داشتن مشکل با یکدیگر رقابت دارند. از مشکلات رنگ های بی روح، نویز در مکالمه، صدای کلیک، قطع شدن میکروفون و... گوشی پیکسل ۲ XL گوگل که بگذریم، روز گذشته خبر از کار افتادن نمایشگر آیفون ۱۰ در سرمای ناگهانی تیتر اول خبرگزاری ها بود. حالا امروز شنیده می شود که تعدادی از کاربران این گوشی خط سبز مرموزی را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده کرده اند که از بین نمیرود.
«خط سبز مرگ»، مشکل نمایشگرهای آیفون X

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، متعلق به سه کاربر توئیتر است که به این مشکل لقب خط سبز مرگ را داده اند. تا کنون دلیل وجود این مشکل را کسی متوجه نشده است و اپل هم تا این لحظه پاسخی نداده است، اما می توان حدس زد که این مشکل از کجا نشأت میگیرد. آیفون های ۱۰ دارای یک الگوی زیرپیکسلی از جنس الماس در زیر صفحه نمایش خود هستند و این زیرپیکسل های سبز رنگ همگی در یک خط ظاهر شده اند، در حالیکه رنگ های آبی و قرمز یک در میانند. می توانید این موضوع را در تصویر پایین که بخشی از تست های DisplayMate است مشاهده کنید.
«خط سبز مرگ»، مشکل نمایشگرهای آیفون X

به نظر میرسد که عیب الکتریکی در تعدادی از آیفون ها باعث شده است ولتاژی به زیرپیکسل های سبز رنگ در یک خط اعمال شود و اینکه این خط سبز ار بالا تا پایین ادامه دارد، نشان میدهد که احتمالا چیز در لبه صفحه نمایش وجود دارد که ولتاژ نادرستی به پیکسل های این خط ارسال میکند. اگر تنها یک خط زیرپیکسلی این مشکل را داشت، این رنگ سبز در مقیاس خیلی باریکتری ظاهر میشد.

این گونه مشکلات همیشه در دستگاه های جاه طلبی که همواره به دنبال استفاده از چند نوع تکنولوژی مختلف به طور همزمان هستند، اتفاق می افتد. سال گذشته نیز گوشی های سامسونگ پذیرای خط صورتی رنگی در صفحه نمایش خود بودند.

حتی اگر تنها ۰.۰۰۱ درصد از صفحه نمایش های آیفون های ۱۰ مشکل دار باشند، آزمایش بر روی همه آنها غیر ممکن است و در نهایت تعدادی از کاربران با گوشی معیوب مواجه خواهند بود. البته یکی از کاربران که آیفون ۱۰ او دچار این مشکل شده بود، در اپل استور گوشی خود را تعویض کرد. با این اوصاف بعید است که این یک مشکل نرم افزاری باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Yasamin

      ماله من الان خط سبز ظاهر شده
      هرجا می برم هیچی نمی دونن فقط می کن باید ال سی دی شو عوض کنی اخه بدون دلیل این طوری شده چرا این همه بد پول بدم باز به ال سی دی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج