۶۲۹۵۲۶
۲۴ نظر
۵۰۱۴
۲۴ نظر
۵۰۱۴
پ

محب اهری: برای درمان، مجبور شدم پول نزول کنم!

حسین محب‌اهری: برای هزینه دریافت آمپول هایم با اینکه دستم خالی است و هیچ ملک و ماشینی هم برای فروش ندارم، قرض کردم و با اینکه اصلا دوست نداشتم مجبور شدم تا بهره‌اش را هم بپردازم تا بتوانم آمپول ها را دریافت کنم.

خبرگزاری فارس: «حسین محب اهری» بازیگر تلویزیون و سینما گفت: خدارو شکر بد نیستم اما متاسفانه گرفتار و تحت فشار شدید برای تامین هزینه آمپول هایم هستم.

وی در پاسخ به این سوال که در خبرها آمده بود هزینه دریافت آمپول ها توسط مسئولین پرداخت شده است، بیان داشت: متاسفانه ما انسان های ساده ای هستیم و با اینکه من هم صحبت هایی شنیدم اما هنوز هیچ ارگان یا شخصی این هزینه را به من پرداخت نکرده است و خودم با اینکه دستم خالی است و هیچ ملک و ماشینی هم برای فروش ندارم، قرض کردم و با اینکه اصلا دوست نداشتم مجبور شدم تا بهره‌اش را هم بپردازم تا بتوانم آمپول ها را دریافت کنم.

بازیگر سریال «پایتخت» ادامه داد: هزینه خرید هر دوره از این آمپول ها ۴۲ میلیون تومان برای سه آمپول است و در کل دو دوره است و از الان برای چهارشنبه آینده این نگرانی را دارم که چطور این هزینه را تامین کنم.

وی در ادامه افزود: برای من که مدتی است هیچ کاری انجام ندادم و دستم خالی است تامین این هزینه ها بسیار سخت است و دوستان و مسئولین هم فقط بلد هستند حرف بزنند و به عمل که می رسد کلا محو می شوند. هیچ اتفاقی نمی افتد و هیچکس هم کاری نمی کند و من از الان برای هفته آینده نگرانی دارم.

این بازیگر همچنین ادامه داد: پزشک معالجم گفته بود که حتما باید این آمپول را تزریق کنی و برایم جالب است که این آمپول حالت معجزه دارد و به محض تزریق اثرهای بیماری مثل تب لرز تهوع و ... را الان ندارم. اما از الان برای هفته آینده چنان فشار و نگرانی را تحمل می کنم که خدا می داند و چاره ای هم ندارم و در شرایط بدی هم هستم.

وی با اشاره به تامین هزینه های درمانی خود توسط بیمه هنرمندان نیز افزود: تا الان بیمه رازی (صندوق حمایت از هنرمندان) فقط هزینه یکی از این آمپول ها را آنهم با رفت و آمد بسیار به من داده است و اگر نتوانم هزینه آمپول دوره دوم را تامین کنم، در عمل همه هزینه هایی که برای دوره اول کردم بی فایده است.

محب اهری درباره بیماری خود نیز گفت: من برای درمان بیماری ام باید شیمی درمانی انجام می دادم منتهی بعد از ۱۶ دوره شیمی درمانی، پزشکان گفتند که آزمایش ها، وضعیت خون و براکت هایت نشان می دهد که دیگر توان شیمی درمانی نداری و حتی نمونه پیوند مغز استخوان هم از من گرفتند که دور از جان همه مردم بسیار دشوار بود. تنها راهی که الان دارم تزریق همین آمپول ها است که توسط آنها بیماری در بدنم خاموش شود و بعد از آن به امید خداوند پیوند مغز استخوان را آغاز کنم و هیچ راه دیگری هم ندارم.

وی افزود: زنده بودنم در گروه ۴۲ میلیون تومان پول است که باید برای دوره دوم که چهارشنبه آینده است تامین شود. معمولا بیماران باید دور از فشار و استرس باشند اما فشاری که من در این روزها تحمل می کنم بسیار سخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بابا تو رو خدا یکی حداقل رابینهود بازی در بیاره ده درصد این پولهای اختلاس رو بدین برای درمان این طور بیماران واللا .

    • بدون نام

      تواین مملکت کسی که پول نداره فقط باید بمیره

    • بدون نام

      اینا هم تا جوونن میرن پی خوش گذرونی بعد که پا به سن میذارن همش از کساد کار و پول حرف میزنن.

    • بدون نام

      یه کمپن کمک را بندازن ما کمک میکنیم

    • حسین

      ظاهرا"قرار بیمار درد هزینه درمان نداشته باشد دیگر چیزی برای گفتن ندارم

    • ایرانی

      اینه سرنوشت هنرمند ما.سالیان همه را میخندان.حالا خودش به گریه افتاده این حال روز هنرمند پرستار کارمند کارگر و.....ایرانیه

    • بدون نام

      دزدهای دریایی دارن ثروت ملی روبه یغمامیبرن

      واین وضع یه هنرمندمظلوم توف به ای روزگار

    • بدون نام

      شرم اور این هم وطن عزیز ورومعروف وخوب پول درمان ندار بااینااینکارومیکنن باادمهای عادی چیکارمیکنن والا توخارج بفهمم ومیفهمن آبروی ایران وایرانی ومیبرین

    • حسینی

      خدایا به حق بزرگیت قسم هیچ بنده ای را محتاج دیگری نکن امین یا رب العالمین

    • بدون نام

      تواروپاپول ازبیماران نمیگیرد بیمه به دردشون میخوره

    • لطفی

      ایشالا هیچ بیماری در فکر هزینه های درمانش نباشه.از من فقط دعا برمیاد و اظهار تاسف.امیدوارم اگر مسئولین هم کاری نکردند مردم و همکارانی که دستشون به دهنشون میرسه به ایشون و الباقی این مریض ها کمک کنند.

    • منصور

      من هم با کمپین جمع آوری کمک به این هنرمند موافق هستم وکمک می کنم

    • صالحی

      این وضع هنرمند ماست،وای به حال مردم عادی.

    • منصور پوربندری

      اگر جمشید مشایخی و یا پرویز پرستویی کمپین جمع آوری کمک را مدیریت کنند، من هم کمک می کنم

    • مهران

      به هر حال پول تفریح اقا زاده ها تو ویلاهاشون باید تامین بشه دیگه. اگه قلمتو نفروختی هنوز اینو ارسال کن اقایی که داری میخونی. مطمعن باش فردا حق زن و بچه تو رو هم میخورن

    • بدون نام

      آقای محب اهری هرچند دوست داشتن من دردی ازت دوا نمیکنه اما دوستت دارم مَرد ِمهربان خاطرات کودکی.

    • بدون نام

      بجای لبنان وسوریه وفلسطین ویمن والان هم میانمار به داد مردم مظلوم ایران برسید ثروت مملمت ارث پدویتون نیست برتی عام ایرانی است وچراغی که به خانه رواس به مسجد حرام است

    • بدون نام

      یه آدم خیر یا بازیگر پولدار پیدا نمیشه واقعا 40 50 میلیون بده بهش؟ چقد ما انسان ها حریص شدیم

    • بدون نام

      مرگ فقیر و ظلم ظالم همیشه بی صداست

    • بدون نام

      به اید بهبودی کامل جناب محب اهری

    • بدون نام

      سلام . این تازه نمونه ای بسیار کوچک از وضعیت مردم بیچاره این مملکته . تازه ایشون معروف هستند و رسانه ای میکنند موضوع رو و شاید نهادی یا شخصی هم پیدا بشه هزینه هاشو پرداخت کنه ولی خیلی از مردم بیچاره تو فقر و بدبختی به سر میبرند. به شخصه دیدم نون نسیه خریدن تا زمان واریز یارانه بیان پول رو بدن اینا که دیگه چیزی نیست ، بعد هم واسه هیچ کدوم از مسئولین مهم نیست مردم نابود دارن میشن ، فقط خودشون در اسایش باشند مردم کیلویی چند .چرا باید با این همه منابع طبیعی و مالی ایران اینقدر مردمش فقیر باشن ؟!!

    • بدون نام

      برترینها بانی خیر شو یه درگاه اینترنتی درست کن، ما وظیفمونو در قبال هموطن مظلوممون انجام بدیم. وگرنه ما که دسترسی به ایشون نداریم. اینجوری فقط دل آدم خون میشه. لطفا جدا یه کاری بکن.

    • بدون نام

      والا تامین کل این پول برای یک نفر مثل ما کار سختی هست ولی اگر کاری کنن که مردم هر چقدر در توان دارد کمک کنن ما حاضر به کمک به ایشون هستیم شماره حسابی چیزی معرفی کنید مطمئن هستم هنوز آنقدر مردم دلسوز و مهربان داریم که به یه بیمار کمک کنن

    • بدون نام

      مرد انسانیه ترا خدا کمکش کنید تا دغدغه نداشته باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج