جاباما
۶۲۹۶۷۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: افتخاری خواست ۶۰ درصد طلب ۱۳۰ میلیونی‌ام را ببخشم!

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته قوتی به باشگاه رفتم از من خواستند که ۶۰ در صد پولی که ۶ سال است طلب‌ دارم را تخفیف بدهم که من این موضوع را قبول نکردم و حالا هم مجبور هستم از طریق AFC اقدام کنم.

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی در خصوص اینکه آیا از باشگاه استقلال با وی تماس گرفته شده است یا خیر گفت: بله روز گذشته با من تماس گرفتند و خواستار حضورم در باشگاه برای مذاکره شدند.

وی افزود: بعد از تماس با من به دفتر باشگاه استقلال رفتم و با شخص آقای افتخاری صحبت کردم اما او پیشنهاد عجیبی به من داد که باعث شد توافق نکنم و به همین دلیل محل باشگاه را ترک کردم!

مرفاوی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد باشگاه به وی چه بود گفت: افتخاری از من خواست ۶۰ درصد طلبم را به استقلال ببخشم! مگر من چقدر طلبکار هستم که بخواهم طلبم را ببخشم؟من ۶ سال است که ۱۳۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم که ۳۰ میلیون را همان زمان به اداره مالیات دادم.اگر قرار باشد ۶۰ درصد طلبم را ببخشم مگر پولی هم می‌ماند که بگیرم؟ متاسفانه آقایان طوری برخورد می‌کنند که به ما بر می‌خورد.

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد: بعد از پیشنهاد مدیرعامل استقلال به او گفتم که من حکم دارم و آن حکم هم مورد تائید فدراسیون فوتبال است و طبق قانون مطالباتم را می‌خواهم، نه زیادتر و نه کمتر.با این شرایط هم چاره ای ندارم جز اینکه از طریق AFC راه قانونی را بروم چون مطمئنا کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲ نامه کسر از امتیاز من را که با امضای مسئولان فدراسیون در اختیارم قرار داده راحت می‌پذیرد. مطمئن باشید با این وضعیت چاره ای جز شکایت ندارم و حالا که می‌خواهند به زور از ما تخفیف بگیرند من هم از طریق مراجع بالاتر اقدام خواهم کرد.من این همه سال برای دریافت طلبم از استقلال صبر کردم و این چند وقت هم از طریق AFC اقدام می‌کنم تا به پولی که حق خودم و خانواده‌ام است برسم.

مرفاوی در پایان گفت‌و‌گو با فارس با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در باشگاه می خواهند اینگونه از آنهایی که طلب دارند تخفیف بگیرند اما شاید می‌خواهند با این کار ۲ نفر ۲ نفر مربی خارجی بیاورند و پول آنها را بدهند! یا قرار است به بازیکنان ۸۰۰ میلیونی پولشان را بدهند؟ ما هم در این باشگاه زحمت کشیدیم و به نوبه خودمان تلاش کردیم، چییزی بیشتر از حقمان را هم نمی‌خواهیم. جالب است هر روز از این مسئول و آن مسئول هم می‌شنویم که مشکل حل شده اما با این شرایط نه تنها مشکل حل نمی‌شود بلکه بیشتر هم خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      همه میخواهند از این اهرم فشار به استقلال فشار بیارند تا طلب خود را بگیرند ،خیلی از این آدمها با هزار پارتی ولابی کردن میومدند هیچ کار مفیدی هم نکردن ،وقتی هم رفتند ،فقط ادعا داشتند حالا هم به جان تیم افتادن .انگار استقلال باید تمام عمر به اینها سرویس بده .چرا امثال قلعه نوعی ها با اینهمه افتخار هیچوقت شکایت و تهدید نکردند

    • علیرضا

      بابا یه مدت امدید خوردید و فاتح استقلال را خوردید بسه دیگه بزارید استقلال نفس بگیره، خجالت بکشید شما اگه خوب بودید الان بیکار نبودید که بخواهید مثل کاگر های اخراجی حقوق بیکاری و از کار افتادگی تون را استقلال بده ،برید از امیر تاج مردانگی را یاد بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج