۶۲۹۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«تراشتگن» در تیم ملی آلمان جای «نویر» را می‎گیرد؟

عملکرد فوق‌العاده مارک آندر تراشتگن باعث شده صحبت از احتمال دروازه ثابت شدن او در تیم ملی زیاد و جایگاه نویر متزلزل شود.

خبرگزاری مهر: شکی در این نیست که امسال سال مارک آندره تراشتگن است و عملکرد فوق‌العاده دروازه‎بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا باعث شده تا مانوئل نویر مصدوم نگران جایگاهش در تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی روسیه باشد.

در بازی‌های فصل جاری برای بارسلونا او همانقدر اهمیت داشته که بازیکنان گلزن این تیم داشتند. در بازی با آلاوز، اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو او مهارهایی تعیین کننده داشت.

عملکرد تراشتگن در بازی‌های این فصل هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی آلمان به اندازه‎ای خوب بوده که چیزی که قبلا غیرممکن به نظر می‏رسیده، حالا ممکن به نظر می‎‏رسد، یعنی نیمکت‎نشینی مانوئل نویر در تیم ملی آلمان.

طبق ادعای بیلد، دروازه‎بان ملی پوش تیم فوتبال بایرن مونیخ در ماه آگوست بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به زمین بازی بازگشت، اما چند هفته بعد با بدشانسی دوباره مصدوم شد و باید تا ژانویه نیمکت‎نشین باشد.

این بهترین فرصت برای تراشتگن بود و به خوبی هم از این فرصت استفاده کرد و از آن زمان او در همه بازی‎های تیم ملی آلمان در دروازه تیمش ایستاده است، حتی بازی مقابل انگلیس. این یعنی سرمربی و هواداران تیم ملی آلمان به خوبی عملکرد و درخشش او را دیدند.

گفته می‎شود صحبت‌‎ها و تردیدهایی در این باره وجود دارد که شماره یک تیم ملی آلمان کدام دروازه‎بان باید باشد. نویر هم زمانی که مصدوم نباشد درست به اندازه تراشتگن دروازه‎بان فوق‌العاده‌ای است و تجربه بیشتری هم نسبت به دروازه‎بان جوان بارسا دارد. باید صبر کرد و دید نظر یوآخیم لوو برای بازی‌های جام جهانی روسیه چیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج