۶۲۹۹۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فیلمبرداری به عهده تورج اصلانی است

اکران ویژه «۱۴ جولای» در جشنواره فیلم کمرایمیج

فیلم سینمایی «۱۴ جولای» با مدیرفیلمبرداری تورج اصلانی، محصول کشورهای آلمان و ترکیه در جشنواره بین‌‌‌المللی فيلم كمرايميج لهستان به نمایش درمی‌آید.

وبسایت صبا: فیلم سینمایی «۱۴ جولای» (۱۴ تیرمه Tîrmeh) ۱۴ July به کارگردانی هاشم آیدمیر Hashim Aydemir، به تهیه‌کنندگی ممد حسام‌الدین یورک Mehmet Husamettin Yurek از کمپانی سینمایی «یاپم ۱۳» Yapim ۱۳ و با مدیرفیلمبرداری تورج اصلانی فیلمبردار بین‌‌المللی سینمای ایران و با فیلمبرداری حسن اصلانی؛ محصول کشورهای آلمان و ترکیه؛ در دومین حضور بین‌المللی خود در یک اکران ویژه در بخش «سینما جهان» در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌‌‌المللی فيلم كمرايميج» CAMERIMAGE جشنواره تخصصي فيلمبرداران سينمای جهان در کشور لهستان روی پرده می‌رود.

جشنواره بین‌المللی «كمرايميج» که معتبرترین و تنها جشنواره تخصصی هنر فیلمبرداری در دنیا به شمار می‌رود؛ هر ساله با حضور فيلمبردان مطرح و باتجربه سراسر دنيا در شهر لودز در كشور لهستان برگزار مي¬شود و مسئولان این جشنواره براساس نوع فیلمبرداری، بهترین فیلم را انتخاب می‌کنند و به سه فیلمبردار برتر جوایز «قورباغه طلایی»، «قورباغه نقره‌ای» و «قورباغه برنزی»؛ معتبرترین جایزه فیلمبرداری جهان را اهدا خواهند کرد.

تورج اصلانی در سال ۲۰۱۲ در بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی «كمرايميج» لهستان برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «فصل کرگدن» جایزه «قورباغه برنزی» این جشنواره معتبر و تخصصي فيلمبرداران سينمای جهان را از آن خود کرد و همچنین با فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان تندیس نامزدی بهترین فیلمبرداری را نیز دریافت کرد.

اصلاني در سال ۲۰۰۹ نیز با فيلم مستند «چه سرسبز بود دره ما» به كارگرداني فرشته جغتايي کاندید دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری بخش مستند هفدهمين دوره جشنواره بین‌المللی «كمرايميج» بود.

بیست و پنجمين دوره اين جشنواره با حضور فیلم‌هایی از کشورهای مختلف جهان در چندین بخش از جمله؛ بخش اصلی فیلم‌های سینمایی، بخش ویدئویی، بخش مستند، بخش موسیقی، بخش تبلیغاتی، بخش دانشجویی، کارگاه‌های تخصصی در روزهاي ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه جاری (۱۱ نوامبر تا ۱۸ نوامبر ۲۰۱۷) در شهر لودز در كشور لهستان برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «۱۴ جولای» در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های بلند «سینمای کُردی» در پنجمین دوره جشنواره بین‌‌‌المللی فيلم «دهوک» Duhok در سالن «کنگره» دانشگاه دهوک و همچنین مرکز سینمایی «مازی مول» در شهر دهوک در اقلیم کردستان عراق روی پرده رفت و جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره به خاطر فیلمبرداری بسیار چشمگیر و استایل تصویری برجسته؛ به تورج اصلانی اهدا شد و همچنین مجموعه بازیگران این فیلم نیز به طور مشترک جایزه بهترین بازیگری این دوره از جشنواره را به‌دست آوردند.

فیلم سینمایی «۱۴ جولای» همزمان با اکران در بیست و پنجمین جشنواره بین‌‌‌المللی فيلم كمرايميج» لهستان مدت سه ماه است که در ۱۴۵ سالن سینمایی در کشورهای مختلف اروپایی روی پرده رفته و مورد استقبال علاقمندان به سینما قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج