۶۲۹۹۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حاتمی: امیدوارم در برابر پرسپولیس موفق باشیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در هفته‌های اخیر با وجود بازی خوب و برتر نتوانستیم به پیروزی برسیم و امیدوارم از دیدار مقابل پرسپولیس نتایج خوب پدیده دوباره آغاز شود.

ایسنا: بابک حاتمی درباره شرایطش پس از مصدومیت در ابتدای فصل اظهار کرد: تا نیم‌فصل دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارم، در حال حاضر تمرینات خود را آغاز کرده‌ام و خوشبختانه با مهیا شدن شرایط نرم دویدن را آغاز کرده‌ام. امیدوارم بتوانم در نیم‌فصل دوم به تیم پدیده کمک کنم.

او درباره حضور پدیده در جام شهدا تصریح کرد: برگزاری دیدارهای تدارکاتی در بازه تعطیلات لیگ برتر کمک فراوانی به حفظ فرم مطلوب بازیکنان می‌کند. بازی با تراکتورسازی و پارس جنوبی جم که به نوعی رقبای پدیده در رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند قطعا مفید است.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با نتایج اخیر پدیده در لیگ برتر گفت: در دیدارهای اخیر پدیده با بدشانسی نتوانست به پیروزی برسد. در بازی با فولاد اتفاقا شاهد بازی خوبی از دو تیم بودیم، متاسفانه داور پنالتی اشتباهی را به ضرر تیم ما گرفت و همین موضوع باعث شد بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

وی ادامه داد: دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادیم، می‌توانستیم با پیروزی در این بازی شرایط بهتری را در جدول داشته باشیم. شرایط فنی خوبی را در این چند هفته پشت سر گذاشتیم ولی متاسفانه نتایج بازی‌ها به ضرر ما بود، با این حال امیدوار هستم در بازی با پرسپولیس بتوانیم نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

حاتمی در خصوص تقابل با تیم سابقش گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است که روزهای خوبی را هم در آن پشت سر گذاشتم. فارغ از داخل زمین که در رقابت پدیده و پرسپولیس امیدوارم تیمی که لباسش را می‌پوشم موفق باشد، برای پرسپولیس در لیگ هفدهم آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پایان گفت: از حضور در پدیده خوشحالم، جا دارد از مهاجری و چارت مدیریتی این باشگاه تشکر کنم که حمایت خوبی از من در این مدت داشته‌اند و در زمان مصدومیتم به من روحیه دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج