جاباما
۶۳۰۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

نگرانی از ایجاد «جنگ موادمخدر» در افغانستان

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ما همیشه اعلام کرده‌ایم مخالف کاهش مجازات اعدام قاچاقچیان هستیم، گفت: اما تابع مقررات و قوانین هستیم و طبیعی است که باید همه سازوکارهای لازم را برای اجرای این قانون فراهم کنیم.

ایسنا: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ما همیشه اعلام کرده‌ایم مخالف کاهش مجازات اعدام قاچاقچیان هستیم، گفت: اما تابع مقررات و قوانین هستیم و طبیعی است که باید همه سازوکارهای لازم را برای اجرای این قانون فراهم کنیم.

علی مویدی افزود: جلساتی برگزار شده و با قوه قضاییه به منظور چگونگی اجرایی کردن این قانون مذاکراتی انجام شده است. در تلاشیم آنچه در قانون آمده به نحو احسن اجرایی شود.

مویدی درباره تاثیر مجازات اعدام در کاهش ارتکاب جرائم مواد مخدری عنوان کرد: به این موضوع که آیا مجازات اعدام بازدارندگی دارد یا خیر بارها پرداخته‌ایم و نمی‌توان با یک جمله گفت که آیا اعدام بازدارنده هست یا خیر؟.

وی ادامه داد: شرایط ژئوپلتیکی ما با بسیاری کشورها متفاوت است و در سال‌های آتی با جنگ جدیدی به نام افزایش مواد مخدر در افغانستان روبرو خواهیم بود، زیرا کشت مواد افزایش یافته و امروز این نگرانی وجود دارد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به برخی شنیده‌ها مبنی بر ورود ماده مخدر جدیدی به نام "برگ" اظهار کرد: اصطلاحات خیابانی درباره مواد مخدر زیاد است و در هر خیابانی ممکن است یک اسم به‌روی مواد مخدر بگذارند.

وی افزود: اما طبق آخرین اطلاعاتی که داریم ماده مخدری با این اسم از طریق مجاری رسمی و آزمایشگاه‌های پلیس اثبات نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما خوبین

    • بدون نام

      این افغانیاباعث جزضررهیچی برای ایران ندارن بفرستین کشورشون قاچاقی ای موادمخدرو قتی مرزگذاشتین بازموادکه هیچی روزیبالای۲۰۰۰هزارنفربه گفته افغانستان به ایران قاچاقی میان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج