۶۳۰۵۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فروش «ثور: راگناروک» از ۶۵۰ میلیون دلار گذشت

«ثور» برای دومین هفته در راس پرفروش‌های آمریکا قرار گرفت و در بازار جهانی فروش خود را از مرز ۶۵۰ میلیون دلار عبور داد.

خبرگزاری مهر: به گزارش هالیوود ریپورتر، «ثور: راگناروک» محصول جدید مارول و دیزنی در دومین آخر هفته اکران خود ۵۶.۶ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به ۲۱۱.۶ میلیون دلار برساند.
فروش «ثور: راگناروک» از ۶۵۰ میلیون دلار گذشت

این فیلم در بازار جهانی نیز ۷۵.۹ میلیون دلار دیگر فروخت و همچنان به صدرنشینی خود ادامه داد. با محاسبه فروش ۴۳۸.۵ میلیون دلاری این فیلم در بازار جهانی و با افزودن فروش این فیلم در بازار آمریکا، باید گفت «ثور» فروش خود را به رقم ۶۵۰.۱ میلیون دلار رسانده‌است.

در بازار آمریکا فیلم کمدی «خانه بابا ۲» با اکران در ۳۵۶۵ سینما ۳۰ میلیون دلار فروخت و مکان دوم پرفروش‌ها را در نخستین آخر هفته اکرانش کسب کرد. ویل فارل و مارک والبرگ بازیگران اصلی این فیلم در همان نقش‌هایی ظاهر شدند که در قسمت نخست این فیلم بازی کرده بودند.

با اکران فیلم تعلیق‌آمیزی که بازسازی فیلم قبلی از رمان آگاتا کریستی است، معلوم شد بانوی جنایت هنوز طرفداران خود را دارد. «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» در نخستین آخر هفته اکرانش ۲۸.۲ میلیون دلار فروخت تا در رده سوم جدول قرار بگیرد. کنت برانا کارگردان این فیلم و جمعی از ستارگان هالیوود بازیگران آن هستند. برانا در این فیلم در نقش هرکول پوآرو ظاهر شده است. جانی دپ، میشل فایفر، دیزی ریدلی و جودی دنچ دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کمدی «کریسمس مامان‌های بد» با فروش ۱۱.۵ میلیون دلار دیگر مجموع فروش خود را به رقم ۳۹.۸ میلیون دلار رساند و در جایگاه چهارم قرار گرفت. فیلم ترسناک «جیگ‌ساو» نیز با فروش ۳۴.۳ میلیون دلار فیلم پنجم هفته شد.

«سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» فیلم دیگری بود که این هفته نخستین اکران آخر هفته‌اش را تجربه کرد و از جمعه روی پرده رفت و با فروشی قابل توجه در فهرست ۱۰ فیلم اول جایی کسب نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج