۶۳۰۵۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: قرار نیست در طول فصل باختی نداشته باشیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: همه هدف‌‌مان این است که تا پایان فصل شکست نخوریم، اما طبیعی است که تا پایان لیگ باخت هم داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار پس شکست تیمش در دیدار رده‌بندی تورنمنت چهار جانبه جام شهدا، اظهار داشت: بازی تدارکاتی خوبی برای دو تیم بود. مهم‌ترین بحث، بحث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بود. ارزش این جام بسیار بالاست.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا پارس جنوبی می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود؟»، گفت: بازی‌ها سخت است و در ادامه هم سخت‌تر می‌شود. ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با ابراز تأسف از حادثه زلزله در کرمانشاه خاطر نشان کرد: لازم می‌دانم در اینجا درگذشت هموطنان عزیزم را به خاطر زلزله رخ داده، تسلیت بگویم. این ضایعه برای همه مردم ایران دردناک است و من خودم را در غم خانواده عزیزان از دست رفته شریک می‌دانم.

تارتار درباره دو باختی که تیمش در جام شهدا متحمل شد در صورتی که این تیم هنوز باختی در لیگ برتر نداشته است، یادآور شد: قرار نیست ما باختی نداشته باشیم. همه هدف‌‌مان این است که خط تیره‌مان را در جدول لیگ حفظ کنیم، اما طبیعی است که تا پایان لیگ شکست هم داشته باشیم.

وی در پایان در مورد اینکه باشگاهش نتوانسته مجوز حرفه‌ای بگیرد، گفت: در این مورد نگرانی وجود ندارد و اگر بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم باشگاه شرایط لازم را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای فراهم خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج