جاباما
۶۳۱۵۳۹
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

ایستگاه پلیس هوشمند در چین

هفته گذشته , اخباری حاکی از تاسیس ایستگاه پلیس با استفاده از هوش مصنوعی منتشر شد. در این ایستگاه هیچ مامور پلیسی حضور نخواهد داشت و فقط با استفاده از هکش مصنوعی راه اندازی می گردد.

وب سایت زوم تک - بهنام خدابخشی: ایستگاه پلیس هوشمند : همین چند وقت پیش بود که دانشمندان چینی ربات هایی را اختراع کردند که توانایی تولید و فروش دارو را داشتند , اما مثل این که این امر برای آن ها کافی نبوده و می خواهند از تکنولوژی رباتیک در زمینه پلیسی نیز استفاده کنند.
ایستگاه پلیس هوشمند در چین
هفته گذشته , اخباری حاکی از تاسیس ایستگاه پلیس با استفاده از هوش مصنوعی منتشر شد. در این ایستگاه هیچ مامور پلیسی حضور نخواهد داشت و فقط با استفاده از هکش مصنوعی راه اندازی می گردد.

این ایستگاه پلیس با به کارگیری یک برنامه شبیه ساز در انجام کارهایی مانند ارزیابی راننده های خودرو ها و تسریع ثبت نام به ماموران پلیس کمک خواهد کرد. همچنین مهندسان قصد دارند تکنولوژی تشخیص چهره را در این ایستگاه راه اندازی کنند. از آن جا که در این ایستگاه هیچ ماموری وجود ندارد در نتیجه نیازی به تعطیلی برای استراحت نیست، یعنی این ایستگاه به صورت ۲۴ ساعته در کلیه روزهای سال باز می باشد.
ایستگاه پلیس هوشمند در چین

با بهره مندی از سیستم تشخیص چهره بسیار پیشرفته هر فردی که به این ایستگاه مراجعه کند باید چهره خود را به منظور شناسایی نشان دهد. امروزه ربات ها جایگاه نسبتا خوبی در زندگی روزمره انسان ها دارند. دانشمندان امیدوارند , علم و تکنولوژی رباتیک تا حدی پیشرفت کند که بتوان در بسیاری از حوزه های زندگی از آن ها استفاده کرد.

دنیای تکنولوژی بقدری پیچیده شده است که شنیدن چنین خبرهایی آنقدرها هم بعید نیست و در آینده حتی ممکن است ربات ها جای انسان ها را بگیرند و برخی از تحلیلگران این موضوع را بسیار تاسف بار میدانند ولی برخی این موضوع را بسیار جذاب و باعث پیشرفت انسان ها در زمینه های متفاوت می دانند، به هر حال امیدواریم به دنیایی دسترسی بیابیم که پیشرفت بیشتری نسبت به قبل داشته و دنیای دیجیتال سب پیشرفت عصر حاضر گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج