۶۳۱۷۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استقرار ۱۳ پایگاه سیار اورژانس در مناطق زلزله‌زده

سخنگوی ستاد مدیریت بحران در سازمان بهزیستی از استقرار ۱۳ پایگاه سیار اورژانس اجتماعی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری مهر: سید مهدی میرشاه ولد امروز چهارشنبه در نشست خبری ستاد مدیریت سازمان بهزیستی کشور که در شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه نخستین اداره ای که در شهرستان سرپل ذهاب بعد از زلزله فعالیت خود را از سر گرفت اداره بهزیستی بود.

وی افزود: ساعات اولیه پس از وقوع زلزله ستاد بهزیستی کشور تشکیل شد و طی آن یک تیم ۶ نفره برای انجام کارهای لازم به استان کرمانشاه اعزام شدند.

میرشاه ولد بیان داشت: در این حادثه ۴ گروه آسیب پذیراز جمله کودکان، زنان، سالمندان و معلولین در اولویت بهزیستی قرار دارند که شناسایی این افراد در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول یکی از وظایف تخصصی سازمان بهزیستی در حوادث و بلایای طبیعی را آرامش دادن به مردم به لحاظ روحی و روانی که تحت فشار هستند دانست و گفت: ۱۳ ماشین اورژانس اجتماعی در منطقه مستقر شدند که طی آن مشاوریت کار خود را شروع کردند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران در سازمان بهزیستی ادامه داد: با یک فراخوان از تمامی مراکز بهزیستی استانها درخواست کردیم که آذوقه، لباس گرم، چادر و دیگر مایحتاج رلزله زدگان را جمع آوری و برای حمایت بیشتر به استان کرمانشاه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در حال حاضر اندکی از شدت نگرانی ها کم شده اما در برخی مناطق نیازمندی هایی از جمله چادر حل و فصل نشده است و تا کنون ۲۲ کامیون شامل پتو، چادر، لباس گرم و ... توسط ادارات بهزیستی از سراسر کشور به استان کرمانشاه منتقل و بین زلزله زدگان تقسیم شده و جمع آوری مشارکت مردمی همچنان ادامه دارد.

میرشاه ولد تصریح کرد: بدون شک افرادی در این حادثه دچار معلولیت و ضایعات نخاعی شده اند که باید آنها را تحت حمایت درمانی قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج