۶۳۱۹۱۶
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اعتراض شدید به نق زدن سلبریتی‌های عافیت طلب!

روزنامه کیهان نوشت: سرمای استخوان سوز مناطق کوهستانی استان کرمانشاه همراه با مصیبت و غم از دست دادن عزیزان،وضعیت آشفته و ناراحت‌کننده‌ای را برای مردم قهرمان آن خطه پدید آورده است.در این بین هنرمندان و ورزشکاران و مشاهیر هم به میدان آمدند. اما به موازات این همدلی مثال زدنی،جماعت دیگری هم در خانه‌های گرم و تفریح‌گاه‌های دلنشین نشستند و غر زدن به زمین و زمان را بر همت و کار و خدمت ترجیح دادند!

روزنامه کیهان نوشت: سرمای استخوان سوز مناطق کوهستانی استان کرمانشاه همراه با مصیبت و غم از دست دادن عزیزان،وضعیت آشفته و ناراحت‌کننده‌ای را برای مردم قهرمان آن خطه پدید آورده است.
وضعیتی که تحمل آن برای هیچکس ممکن نیست و هرکس را به فکر خدمتی انداخته است.
در این بین هنرمندان و ورزشکاران و مشاهیر هم به میدان آمدند و از شهرت و اعتبار خود سنگ تمام گذاشتند و مردم را به کمک و همیاری دعوت کردند و حتی اگر این را هم نتوانستند،در قالب پیام تسلیت، با مردم همدردی کردند.

علی دایی از ساعات اولیه دور افتاد و کمک جمع کرد.

جواد رضویان و جواد خیابانی برعکس برخی دیگر از سلبریتی‌‌ها به جای هشتگ زدن در اینستاگرام و توئیتر، به جمع‌آوری کمکهای مردمی در شهرک غرب مشغول شدند.

خیلی‌های دیگر هم بودند و اصلا نخواستند نامشان رسانه‌ای بشود.

اما به موازات این همدلی مثال زدنی،جماعت دیگری هم در خانه‌های گرم و تفریح‌گاه‌های دلنشین نشستند و غر زدن به زمین و زمان را بر همت و کار و خدمت ترجیح دادند!

جماعت بی‌هنری که از قضای روزگار، اسمشان در صف هنرمندان و مشاهیر ثبت شده و نسبتی با خوبان آن جماعت ندارند.

گروهی به اربعین حسینی و پیاده‌روی مردم گیر دادند و بدون آنکه بفهمند چه می‌گویند،از گسیل امکانات برای اربعین و نبود امکانات برای زلزله‌زده‌ها گلایه کردند!

بندگان خدا نمی‌دانند اربعین چیست و همه چیز را از روی کاناپه اتاقشان تحلیل می‌کنند وگرنه می‌فهمیدند که مراسم پرشکوه اربعین،به همت مردم خونگرم و کریم عراق برپا می‌شود و سهم ایران در آن مراسم، بسیار حداقلی و ناچیز است. اما بی‌خبری و در عین حال تفرعن باعث شد آن جماعت، بدترین توهین‌ها را به اربعین و راهیان اربعین روا دارند!

موضوع مسکن مهر- همان دروغی که نخستین بار اسحاق جهانگیری بدون هیچ ابا و حیایی در گرماگرم داغ مردم مطرح کرد- هم سوژه و اوج همت سلبریتی‌ها شد!

آنها که طبق معمول از هیچ چیز خبر ندارند،شروع به مرثیه‌سرایی برای چیزی کردند که وجود خارجی نداشت و وقتی مدیر مسکن و شهرسازی کرمانشاه از کشته شدن تنها دو نفر در مسکن مهر خبر داد، ناگهان لال شدند و حتی ازمردم عذرخواهی هم نکردند!

در یک نمونه عجیب، محسن تنابنده مسکن مهر را با طویله مقایسه کرد و با این کار،به مردم داغدار و بی‌بضاعتی که به درآمدهای هنگفت تلویزیونی و... دسترسی ندارند و مجبورند در خانه‌های ارزان قیمت و کوچک زندگی کنند توهین کرد.
مهناز افشار با پیش کشیدن نیازهای بهداشتی بانوان زلزله زده از اینکه بیان و ارسال این نیازها خجالت ندارد حرف زد و به دیگران حمله کرد!

این درحالی بود که سیل کمک‌های مردمی به مناطق آسیب دیده راهی بود و معلوم نبود این شخص از چه چیزی سخن می‌گوید!؟
در این بین رامبد جوان هم عنان اختیاراز دست داد و با انتشار یک ویدئو، ضمن بیان اینکه هم‌اکنون در تورنتوی کانادا به سر می‌برد به اظهار همدردی با زلزله‌زدگان و تأکید بر کمک به آنها پرداخت و در آخر اینطور گفت که: «نمی‌دونم کِی قراره که آدم‌های بی‌مسئولیت توی ایران جواب پس بدَن!»

رامبد جوان البته نگفت از تورنتو کدوم آدم بی‌مسئولیت را دیده و عصبانی شده چون اینجا سربازی داریم که ۴۸ ساعت از زیر آوار جنازه در میاورده!

معلوم نیست منظور جوان از بی‌مسئولیت‌های شناسایی شده از کانادا چه کسی است!؟
شاید البته مخاطب گلایه او، معاون اول رئیس‌جمهور باشد که به جای خدمت، به موج سواری روی مصیبت مردم مشغول شد و بحث را به مسکن مهر کشید!

شاید هم منظورش عباس آخوندی است که در طول ۴ سال و اندی مسئولیت ،حتی یک واحد مسکن هم نساخت، اما بیمارستانی که زیر مجموعه‌اش ساخت، تنها ۲۱۰ روز دوام آورد و با خاک یکسان شد!

هرچه هست در این بازار شلوغ و پر غم و غصه این روزها،هرکس خودش را، درونش را و سقف همت و آرزوهایش را نشان می‌دهد.

یکی با ترک خور و خواب و پوشیدن جامه رزم و جهاد مشغول همدردی با مردم است و دیگری فنجان نسکافه به دست،از کنار شومینه گرم ولایش، مشغول نفرت پراکنی !

یادمان باشد، سلبریتی بودن به انسانیت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام نشان

      اولا که وظیفه مسئولان هست دوما آره هر موقع ازشما گلایه میشه بدتون میاد چون بعضی حقیت میگن تلخه شمایی که از گفته های این و اون ایراد میگه پس این همه مردم زلزله زده گلايه میکنن ناله میکنن دروغه! شاید از بالیوود اومدن فیلم هندی درست کردن

    • بدون نام

      کیهان.... اینقدر روی اعصاب مردم نرو....

    • عسل

      اتفاقا در مراسم اربعین سهم عراق ناچیزه و تمام خرج و مسئولیتها پای ایران بود .با این مراسم پیاده روی که چند سالیه راه افتاده کشور عراق به همت ایران آباد شد

    • بدون نام

      ای گل گفتی نویسنده متن . ما مردم عادی هم از اظهار فضل بی جا و خود نشان دادنهای این هنرمندان بی هنر به تنگ امدیم .کاش بزرگترهای جامعه لجام گسیخته این بی ادبان را به دست بگیرن .

    • بدون نام

      عجب متنی عالی بود گل گفتی

    • بدون نام

      نویسنده ناحسابی تو که خودت هم دقیقاشبیه همون کسایی نوشتی که داری ازشون انتقاد می کنی و می کوبیشون تا کی می خواین اینطوری به هم بپرید وفحاشی کنید دیگه بسه یه چیز دیگه هم بدون حناتون دیگه پیش مردم رنگی نداره کیهانی ها

    • بدون نام

      دوست عزیز نگارنده به شخصه هفتاد هزار دلار و صد هزار دینار از یکی از ارگانهای شهری تحویل گرفتم برای خرید مایحتاج کاری در کربلا.... فک کنم تویی که رو کاناپه نشستی و از هیچی خبر نداری. اگه هنوز قلمتو نفروختی پخش کن

    • بدون نام

      زمان جنگ هم همین مردم پاک و بی آلایش بودن که رفتن و جنگیدند حالا یسری کشور رو میچاپن و حقشونو از نظام میگیرن الان هم توی این زلزله همون مردم هستند که خالصانه کمک میکنن و اونایی که مشغول عیش و نوششون هستند نق میزنن ، آقای جوان و تنابنده هم فقط برای مطرح شدن این اراجیف رو میگن غافل از اینکه عزیز شدن و خوار شدن هر کسی دست خداونده

    • هستی

      اول که این متنو خوندم گفتم عه چه متن قشنگیه ولی باید اصلاح بشه چون250نفر در مسکن مهر جانشون رو از دست دادن نه 2 نفر...
      و در ضمن به نظر خانم مهناز افشار در مورد بردن نوار بهداشتی برای زلزله زدگان کاملا درست گفتن...چون در اونجا بسیار لازمه و همچنین اگر نباشه باعث عفونت و بیماری برای خانم ها میشه...

      پاسخ ها

      • مهدیاردوزدوزانی

        افشار خیلی وقته که عفونت کرده.ــ

    • اراز

      واقعا راست میگی مردم عراق از ملت ما تو اربعین پذیرایی کردن حتما باید تشکر حسابی کنیم پس ما بدهکار عراقیم

    • ریحانه

      متنت مغرضانه بود

    • ستار

      لااقل با هم هماهنگ باشین، چند وقت پیش بود که شهرداری تهران اعلام کرد چند میلیارد تومان ما دادیم؟!!!
      حالا شما میگید مردم کریم عراق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج