جاباما
۶۳۲۷۵۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

هزینه تعمیر نمایشگر آیفون ۱۰ شوکه‌کننده است!

هزینه تعمیر نمایشگر آیفون ۱۰ (iPhone ۱۰) زنگ خطر را به صدا درمی‌آورد. بهتر است بعد از خرید، به خوبی از صفحه نمایش آیفون ایکس خود مراقبت کنید.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: هزینه تعمیر نمایشگر آیفون ۱۰ (iPhone ۱۰) زنگ خطر را به صدا درمی‌آورد. بهتر است بعد از خرید، به خوبی از صفحه نمایش آیفون ایکس خود مراقبت کنید.
هزینه تعمیر نمایشگر آیفون 10 شوکه‌کننده است!

نمایشگر تمام صفحه و OLED آیفون ۱۰ یکی از مهمترین ویژگی‌های آن است. بهتر است بعد از خرید این گوشی موبایل گران قیمت، خیلی خوب از صفحه نمایش آن محافظت کنید تا هیچ‌وقت نیازی به مراجعه به شرکت گارانتی برای تعمیر نمایشگر نباشد. وقتی قیمت یک گوشی موبایل هزار دلار است، نمی‌توان انتظار داشت هزینه تعمیر نمایشگر آن پایین باشد.

هزینه تعمیر نمایشگر آیفون ۱۰ در صورت مراجعه به یکی از فروشگاه‌های اپل در سراسر آمریکا ۲۷۹ دلار است. با این مبلغ می‌توان یک گوشی اندرویدی شیک و دارای قابلیت‌های کافی خرید! هزینه تعمیر صفحه نمایش این مدل در مقایسه با آیفون‌های پیشین خیلی بیشتر است. می‌توان دلیل آن را در نوع پنلی که اپل در بهترین گوشی موبایلش تا به امروز به کاربر برده پیدا کرد.

اگر بعد از وارد شده ضربه به آیفون ۱۰، علاوه بر شکستن نمایشگر به خود گوشی موبایل و سخت افزارهای آن نیز آسیب وارد شود، هزینه تعمیر به ۵۴۹ دلار افزایش می‌یابد که چیزی بیشتر از نصف مبلغ خریداری آن است. در صفحه اعلام هزینه‌های تعمیر گوشی های موبایل در وب سایت اپل، هزینه تعمیر صفحه نمایشگر شکسته آیفون ۸ برابر ۱۶۹ دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن آسیب به سایر بخش‌ها، این مبلغ به ۳۴۹ دلار افزایش پیدا می‌کند.

یکی از دلایل افزایش هزینه تعمیر نمایشگر آیفون ۱۰ ، جاسازی شدن دوربین پیشرفته TrueDepth در آن است. به همین دلیل در صورت شکستن صفحه نمایش، دوربین جلویی که سیستم امنیتی فیس آیدی از آن قدرت می‌گیرد را نیز باید تعویض کرد.

در یکی از مطالب پیشین اعلام کردیم اصلی‌ترین مقصر افزایش ۱۱۵ دلاری هزینه ساخت آیفون ایکس در مقایسه با آیفون ۸، شرکت سامسونگ است، چرا که گران‌قیمت‌ترین قطعه آیفون ایکس، نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED آن محسوب می‌شود. هزینه ساخت یک دستگاه آیفون ۱۰ برای اپل تنها ۳۷۰ دلار است. حال از این مبلغ تنها ۱۱۰ دلار صرف نمایشگر آن می‌شود، نمایشگری که سامسونگ مسئول ساخت آن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      قضیه بچاپ بچاپ فقط.. زیرا نمایشگر رو از سامسونگ ۱۲۰ دلار مسخره.. ولی چون مشتریای اپل عموما افرادی هستن که میخوان دیده بشن.. پس تور اپل پهنه براشون!!! نمونش چندی قبل اپل میگفت که هدفونایی با رنگ دلخوله مشتری میزنه.. و بابت این خدمت چن برابر قیمت هدفون پول میگیره.. بعد معلوم شد که اپل از قبل چن رنگ رو زده و طبق نظر مشتری اونو تحویل میده.. متوجه جقه میشین ؟؟؟ یعنی اپل ادمایی رو مشتری خودش کرده که ساده‌لوح و دارای کمبود شخصیتی هستن.. اپل داره کلاشی میکنه و اگه مشتری متوجه باشه این کلاشی شدنی نیس.. نتیجه اینکه ادمای پرت در تور اپل قرار دارن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج