۶۳۳۵۶۲
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (۶۷)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

ددپول طرفدار پر و پا قرص باب راس نقاش است و حتی اگر خودش نباشد، رایان رینولدز حتما طرفدارش است. در اولین تیزر فیلم سینمایی «ددپول ۲» (Deadpool ۲) رینولدز را در لباس ددپول با کلاه گیسی شبیه به موهای باب راس می بینیم که در حال کشیدن درخت و حرف زدن درباره علاقه اش به کوکائین است. این تیزر حدوداً ده ثانیه از کل فیلم است که قرار است اول ژوئن ۲۰۱۸ به اکران عمومی در آید. دیوید لیچ، کارگردان «بلوند اتمی» به جای تیم میلر کارگردانی را بر عهده گرفته و جاش برالین و زازی بیتز هم به تیم بازیگران مورنا باکارین، بریانا هیلدبرند، تی. جی. میلر، کاران سونی و استفان کاپیسیک پیوسته اند.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

جان کرازینسکی با همسرش امیلی بلانت همکاری کرده و در فیلم مهیجی درباره خانواده ای بازی کرده که با ساکت بودن بقا یافته است، زیرا هرگونه سر و صدایی می تواند یک موجود اسرارآمیز و مهلک را بیدار کند.
کرازینسکی کارگردانی فیلم «یک جای ساکت» (A Quiet Place) را نیز بر عهده دارد که نوآ جوپ و میلیسنت سیموندز هم در آن نقش آفرینی می کنند. این فیلم ششم آوریل ۲۰۱۸ به اکران عمومی در خواهد آمد.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

دواین جانسون با برد پیتون، کارگردان فیلم «سن آندریاس»، دوباره همکاری کرده و نقش مردی را در مقابل هیولاها بر اساس یک بازی دهه هشتادی ایفا می کند. کاراکتر او یک باستان شناس به نام دیویس اوکویه است که رابطه ویژه اش با جورج، یک گوریل پشت نقره ای، زمانی مفید واقع می شود که یک آزمایش ژنتیکی موجب جهش یافتن این میمون آرام و تبدیل شدنش به یک موجود وحشی، بزرگ و خشمگین می شود. نائومی هریس و جفری دین مورگان نیز در فیلم «وحشیگری» (Rampage) که قرار است روز ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ روی پرده سینماهای دنیا برود، ایفای نقش کرده اند.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

«بزرگترین شومن» (The Greatest Showman) یک موزیکال اوریجینال با بازی هیو جکمن در نقش پی. تی. بارنام است. بارنام که مصمم است زندگی بهتری برای خانواده اش بسازد، نمایشی خلق می کند که تابحال نظیرش دیده نشده و اعتراضات جامعه متمدن را بر می انگیزد. مایکل گریسی این فیلم را کارگردانی کرده و بنج پازک و جاستین پل آهنگ هایش را ساخته اند و قرار است این فیلم با نقش آفرینی زک افران، میشل ویلیامز، ربه‌کا فرگوسن و زندیا، روز ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ به اکران عمومی درآید.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

فیلم «دشمنان» (Hostiles) که در سال 1892 رخ می دهد، ماجرای یک سروان ارتش (با بازی کریستین بیل) را دنبال می کند که با اکراه در حال اسکورت یک رئیس قبیله شایان (وس استودی) و خانواده اش به سمت سرزمین قبیله ای شان است. در مسیر سفر از نیو مکزیکو به مونتانا، گروه آنها زنی بیوه (با بازی رزاموند پایک) را با خود همراه می کند که خانواده اش به قتل رسیده اند. این فیلم که تاریخ اکران 22 دسامبر 2017 دارد، توسط اسکات کوپر کارگردانی شده و دیگر بازیگران آن عبارتند از آدام بیچ، بن فاستر، جسی پلمونس، روری کاچرین و کوریانکا کیلچر. این فیلم در جشنواره فیلم تلوراید نقدهای اولیه خوبی بدست آورد.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

وقتی فیلم «پایان خوش» (Happy End) به نویسندگی و کارگردانی میشائیل هانکه در جشنواره کن امسال به نمایش درآمد، نقدهای خوبی دریافت نمود، ولی به اندازه فیلم های قبلی هانکه یعنی «عشق» و «روبان سفید» واکنش مثبت دریافت نکرد. این فیلم که نگاهی به بیماری پاتولوژیکی یک خانواده بورژوآ در کالس می اندازد، تیم بازیگران خوبی شامل ایزابل هوپر، ژان-لوئی ترنتینیان و متیو کازوویتز دارد و ویژگی اصلی دقت همیشگی هانکه است. منتظر شروع نمایش عمومی این فیلم در روز ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ باشید.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

فیلم جدید آکی کائوریسماکی با اکران در جشنواره فیلم برلین امسال، جایزه خرس طلایی بهترین کارگردان را بدست آورد. این کارگردان با بازگشت به شهر زادگاهش هلسینکی، یک فیلم جذاب دیگر خلق کرده که ماجرای دوستی بین خالد، یک پناهنده سوریایی، و ویکستروم، یک رستوران دار محلی را روایت می کند. «سوی دیگر امید» (The Other Side of Hope) قرار است از اول دسامبر 2017 در سینماهای منتخب به نمایش درآید.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

در فیلم «جرم شهر کوچک» (Small Town Crime) به نویسندگی و کارگردانی اشوم و ایان نلمز، جان هاکس نقش مایک کندال، یک پلیس سابق را بازی می کند که جسد زنی جوان را پیدا کرده و تصمیم می گیرد که قاتلش را بیابد. در تلاش برای حل این پرونده، وی جان خواهر (با بازی اوکتاویا اسپنسر) و بهترین دوستش (آنتونی اندرسون) را به خطر می اندازد. این فیلم که از ژانویه ۲۰۱۸ به اکران عمومی در می آید، نقدهای اولیه خوبی دریافت کرده و تیم بازیگران آن شامل رابرت فورستر، کلیفتون کالینز جی. آر.، مایکل وارتان، جیمز لافرتی و دیل دیکی می شود.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

فیلم «دزدان دریایی سومالی» (The Pirates of Somalia) که قبلاً در جشنواره فیلم ترایبکا تحت عنوان «دابکا» اکران شده بود، فیلم جدید برایان باکلی (کارگردان فیلم «برنز») است که داستان واقعی جی بهادر، یک روزنامه نگار تازه کار را به تصویر می کشد که به سومالی سفر می کند تا دزدان دریایی این کشور را بیابد. این فیلم که بعد از آن کتابی نیز بر اساسش نوشته شد، اوان پیترز را در نقش بهادر و برخاد عبدی را در نقش مترجمش دارد. روز هشتم دسامبر 2017 تاریخ نمایش این فیلم سینمایی است.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)
رزومه فیلمسازی متنوع سالی پاتر (شامل فیلم های «جینجر و رزا»، «بله»، «مردی که گریه کرد»، «درس تانگو» و «اورلاندو») با کمدی سیاه جدیدش که قرار از شانزدهم فوریه ۲۰۱۸ نمایش عمومی اش آغاز شود، متنوع تر شده است. در این فیلم که خود پاتر فیلمنامه اش را نوشته، پاتریشیا کلارکسون، کریستین اسکات توماس، تیموتی اسپال، برونو گانز، چری جونز، امیلی مورتیمر و کیلیان مورفی ایفای نقش کرده اند. فیلم «مهمانی» (The Party) با اکران در جشنواره فیلم برلین امسال، نقدهای اولیه خوبی کسب کرد.

جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)

در فیلم «غریبه ها: طعمه در شب» (The Strangers: Prey at Night) که ریبوت یا نیمه دنباله ای بر فیلم «غریبه ها» محصول سال ۲۰۰۸ است، یک سفر جاده ای خانوادگی با رسیدن به یک پارک خالی از سکنه و متروک، مهلک و مرگبار می شود. وقتی شب فرا می رسد، سه جنایتکار روانی با نقاب شروع به شکار کردن اعضای خانواده می کنند. این فیلم به کارگردانی جوهانس رابرتز و با بازی کریستینا هندریکس، مارتین هندرسون، بیلی مدیسون و لوئیس پولمن، قرار است ۹ مارس ۲۰۱۸ روی پرده سینماها برود.


جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (67)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:
• سونی پیکچرز قرار است پخش نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو را بر عهده داشته باشد. مارگو رابی، تام کروز، برد پیت، جنیفر لارنس و لئوناردو دی‌کاپریو نام هایشان در لیست بازیگرانی که در ارتباط با این پروژه هستند قرار دارد. (منبع: Deadline)
• اگر بن افلک دیگر نخواهد نقش بتمن را بازی کند، کارگردان فیلم، مت ریوز، احتمالاً جیک جیلنهال را جایگزین وی خواهد کرد. (منبع: John Campea)
• جیمز فرانکو در حال مذاکره برای بازی در نقش مرد چندگانه است، یکی از قهرمانان مردان ایکس که نیروی کلون کردن (تکثیر) انسان ها را دارد. (منبع: Deadline)
• استیون چبوسکی (نویسنده و کارگردان) قرار است نویسندگی و احتمالاً کارگردانی فیلم «شاهزاده زیبا» (Prince Charming) فیلم جدید دیزنی درباره این کاراکتر را بر عهده داشته باشد. (منبع: Deadline)
• مل گیبسون و فرانک گریلو در حال مذاکره برای نقش آفرینی در فیلم اکشن مهیج «سطح ریاست» (Boss Level) هستند. (منبع: Variety)
• تیفانی هدیش قرار است رهبری کمدی های «موقت» (The Temp) و «آشپزخانه» (The Kitchen) را بر عهده داشته باشد. (منبع: Variety)
• تاراجی پی. هنسون قرار است در «آنچه مردان می خواهند» (What Men Want) فیلم باز خلق شده ای از نسخه «آنچه زنان می خواهند» نانسی میرز، نقش آفرینی نماید. (منبع: THR)
• میشل ویلیامز در حال مذاکره برای پیوستن به بندیکت کامبربچ و جیک جیلنهال در فیلم «ریو» (Rio) ساخته لوکا گوادانینو است. (منبع: Variety)
• دو پاتل قرار است در فیلم بعدی مایکل وینترباتم که در هندوستان اتفاق می افتد به نام «مهمان عروسی» (The Wedding Guest) ایفای نقش نماید. (منبع: Variety)
• سارا پائولسون به انسل الگورت و آنورین بانارد برای نقش آفرینی در فیلم اقتباسی جان کرولی از کتاب برنده پولیتزر دونا تارت با عنوان «گلدفینچ» (The Goldfinch) پیوست. (منبع: Variety)
• جان تورتورو، مایکل سرا، برد گرت، هالند تیلور و کارن پیستوریوس، به جولین مور پیوستند تا در فیلم انگلیسی زبان سباستین للیو که نسخه باز خلق شده ای از فیلم تحسین شده «گلوریا» (Gloria) است ایفای نقش
نمایند. (منبع: Variety)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      بهترین شومن واقعا فوق العاااااااااااااااااااااااااده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج