جاباما
۶۳۴۰۸۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گزارش برنامه نود؛ برای مردم کرمانشاه

در برنامه نود پایانی آبان‌ماه به مشکلات مردم زلزله زده استان کرمانشاه با صحبت‌های بختیار رحمانی اشاره شد و فردوسی‌پور اشاره‌ای به بازی‌های هفته دوازدهم لیگ داشت.

ورزش سه: برنامه نود دوشنبه شب(بیست و نهم آبان ماه) از ساعت 22:48 آغاز شد که مسابقات لیگ برتر در هفته دوازدهم مورد بررسی قرار گرفت، گفت‌وگویی حضوری با اکبر ایمانی، هافبک ملی‌پوش پدیده انجام شد و فراز کمالوند راجع به استعفا و بازگشتش به صنعت نفت آبادان توضیحاتی ارائه کرد.

* نظرسنجی

« کدامیک از تیم‌های سید دو جام جهانی ۲۰۱۸ را برای همگروهی با تیم ملی ایران ترجیح می‌دهید؟»؛ مخاطبان برنامه نود می‌توانند جواب این سوال را با ارسال یکی از گزینه‌های «اروگوئه، اسپانیا، انگلیس، پرو، سوییس، کرواسی، کلمبیا و مکزیک» انتخاب کنند.
گزارش برنامه نود؛ برای مردم کرمانشاه

* در ابتدای برنامه نود فردوسی‌پور از هم‌دردی و کمک کم‌نظیر مردم ایران با زلزله زدگان و مصیبت دیدگان استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.

* فردوسی‌پور با درج تصاویر بازیکنان تاثیر گذار و رنکینگ تیم‌های سید دوم جام جهانی به بررسی حریف احتمالی تیم ملی ایران در این سید پرداخت.

* آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:

- روایت فوتبالیست کرمانشاهی و مردم از زلزله مهیب در غرب کشور.
- غصه کسانی که از بیرون ورزشگاه به زیباتر شدن سکوها کمک می‌کنند.
گفت‌وگو با بازیکنی که فوتبالش قبل از استعداد شدن نابود شد.

* گسترش فولاد 2 استقلال خوزستان 1

- نکات بازی

گسترش فولاد بدون شکست مقابل استقلال خوزستان.
استقلال خوزستان بدون پیروزی در بازی‌های خارج از خانه.
عبدالله ویسی بدون برد مقابل فیروز کریمی.
استقلال خوزستان تنها یک برد در 11 مسابقه.

* پیکان ۱ صنعت نفت آبادان ۱

- نکات بازی

فراز کمالوند بدون پیروزی برابر مجید جلالی.
توقف روند ۷ پیروزی پیاپی پیکان.
پیکان ۷ سال بدون پیروزی برابر صنعت نفت در لیگ برتر.
* گزارشی از زیباتر شدن سکوهای ورزشگاه با پرچم‌های رنگی و همچنین گفت‌وگوهایی با فروشندگان پرچم، بوق و ... در مقابل استادیوم آزادی پخش شد.
* کارشناسی داوری با محمد فنایی

- گسترش فولاد و استقلال خوزستان

علایی به دلیل خطای پشت محوطه روی بابایی که در موقعیت گلزنی خوبی قرار داشت باید کارت قرمز مستقیم دریافت می‌کرد و تصمیم داور در دادن اخطار درست نبود.

تصمیم داور در عدم اعلام خطای پنالتی به سود استقلال خوزستان در نیمه اول صحیح بود.

شیخ‌ویسی با دست پای مهاجم گسترش فولاد را گرفت و باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌شد.

* آنالیز برنامه نود

پیکان که در این فصل هفت برد پیاپی داشته در تمام مسابقات(به غیر از لحظاتی از دیدار با پارس جنوبی) با سیستم ۱-۲-۳-۴ به میدان رفته و تیم مجید جلالی رویکردی دفاعی و واکنش‌پذیر دارد؛ آنها مالکیت توپ را بیشتر در اختیار حریفان(به غیر از دیدار با گسترش فولاد) می‌گذارند ولی با این وجود نتیجه می‌گیرند؛ پیکان در نیمه دوم فقط یک گل خورده و ۶ برد و ۶ تساوی به دست آورده است؛ جلالی مثل هر ساله جوانان خوبی برای پیکان معرفی کرده است اما یکی از نقاط ضعف این تیم در خط حمله است که میانگین ۴/۳ شوت در هر مسابقه به دروازه حریفان داشته‌اند و بیش از دو بازیکن روی گل‌های آنها تاثیر نگذاشته‌اند؛ ضمنا ضربات ایستگاهی و کرنرها سهم زیادی در بردهای پیکان داشته‌اند.

* سیاه جامگان 0 استقلال تهران 0

- نکات بازی

اولین بازی خارج از تهران شفر با استقلال.
استقلال برای پنجمین بار در این فصل به تیرک دروازه زد.
توقف روند 5 شکست پیاپی سیاه جامگان.
نخستین کلین‌شیت فصل سیاه جامگان.
تقابل علیرضا مرزبان با استقلال همیشه مساوی شده است.
* کارشناسی داوری سیاه جامگان و استقلال تهران

در نیمه اول شهباززاده در موقعیت آفساید قرار داشت ولی به دلیل اینکه در گرفتن توپ دخالت نکرد، کمک داور دوم باید تمرکز بیشتری انجام می‌داد تا آفساید نگیرد چراکه بازیکنی که در آفساید نبود به توپ رسید.

روی ارسال کرنر خسرو حیدری خطایی روی روزبه چشمی اتفاق نیافتاد.

جپاروف بعد از اینکه کرنر را کوتاه کار کرد و پاس حیدری را گرفت، به دلیل حضور یک مدافع سیاه جامگان روی تیرک اول در آفساید نبود و کمک داور اول در اعلام آفساید اشتباه کرد.

بازیکن سیاه جامگان بخاطر تکل شدید روی پای چشمی باید اخراج می‌شد.

* عباسی: ظاهرا جادوگر فقط از ما پول نگرفته است!

علی عباسی، مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درخصوص پلمپ شدن دفتر این باشگاه اظهار کرد: ما دیگر مدت‌هاست عادت کردیم وقتی صبح از خواب بیدار می‌شویم اخبار خوبی نمی‌شنویم؛ بعد از پیگیری به ما گفتند اماکن نیروی انتظامی دستور به پلمپ داده است.

او ادامه داد: ما باید برای دریافت کمیسیون ماده ۵ ، نام باشگاه را تغییر دهیم؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در جریان این موضوع نبود و در آخر هم خودمان متوجه نشدیم چرا این کار انجام گرفت و بعد پلمپ باز شد؛ عنوان شده نامی را جایگزین سیاه جامگان کنیم تا مجوز کمیسیون ماده ۵ بدهند؛ ما ابتدا نام سیاه جامگان ابومسلم را دادیم که با ابومسلم مخالفت کردند و حالا نیز عنوان نمودند با نام سیاه جامگان موافق نیستند و باید جایگزین کنیم.

مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان با بیان اینکه می‌توان این موضوع را قشنگ‌تر جمع بندی کرد، گفت: این نام، اسم و پیراهن تیم منقش به نام علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

او درباره جادوگری که مدعی شده بود فصل گذشته سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه داشته است، ابراز کرد: ایشان ادعاهای زیادی کرد؛ ظاهرا از همه پول گرفته و فقط پولش از سیاه جامگان مانده که بگیرد.

* گزارشی دردناک از وضعیت مردم زلزله زده استان کرمانشاه که با حضور بختیار رحمانی، بازیکن متولد شده سر پل ذهاب ضبط شده بود، پخش شد که در آن مردم تاکید داشتند برای رسیدگی بیشتر برای آنها کانکس تهیه شود.

* حضور افراد سرشناس فوتبالی مثل علی دایی، حمید استیلی، جواد خیابانی و ... در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و گزارشی ویژه از این شهرها با نریشن‌خوانی محمدحسین میثاقی پخش شد.

* ایمانی: در فولاد اشکم را درآوردند

اکبر ایمانی، هافبک ملی‌پوش پدیده در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود درباره شروع فوتبالش اظهار کرد: کارم را در شهرم، پارس‌آباد مغان زیر نظر آقایان خدارضا اصلانی، حجت ولی‌زاده، علیرضا اصغری و قابل امدادی شروع کردم؛ یک زمان تست تیم ملی زیر ۱۳ سال در اردبیل بود که از تمام استان تنها ۷ نفر قبول شدند و در نهایت که به تهران آمدیم من را انتخاب کردند.

او با بیان اینکه از همان ابتدا هافبک دفاعی بودم، عنوان کرد: آقای محمد یاوری سرمربی تیم ملی زیر 13 سال بود که در فستیوال آسیا قهرمان شدیم؛ بعد از آن با آقای محمد یاوری که مدیر فنی سپاهان بود صحبت کردم و به این تیم پیوستم؛ سال اول در تیم نوجوانان بودم ولی یک فصل بعد به تیم جوانان رفتم.

هافبک دفاعی پدیده اضافه کرد: زمان آقای امیر قلعه‌نویی از تیم جوانان سپاهان به بزرگسالان رفتم؛ طی یک سال ۶-۵ جوان بودیم که کمتر از همه جوانان بازی کردم چون بازیکنان خوبی مثل امید ابراهیمی، احمد جمشیدیان، مهدی کریمیان، محرم نویدکیا، حسین پاپی و ... در آن تیم بودند.

ایمانی درباره شرایط زندگی‌اش گفت: در 17 سالگی ازدواج کردم؛ تا قبل از آن در حاشیه بودم ولی بعد از متاهل شدن اوضاعم بهتر شد.

او ادامه داد: در ذوب‌آهن دوران خوبی داشتم که ابتدا لوکا سرمربی تیم ما بود و بعد آقای گل‌محمدی آمد؛ یک زمانی شد که احساس کردم باید از ذوب جدا شوم و پس از آن به فولاد رفتم که یک سال خوب هم در این تیم داشتم، اما از زمانی که آقای سعداوی آمد شرایطم تغییر کرد؛ یک بار پنالتی خراب کردم که گفتند مقابل تیم شهرش این کار را کرده و پس از سه، چهار بازی نیمکت‌نشین شدم.

هافبک پدیده یادآور شد: باشگاه فولاد کاری با من کرد که هر روز گریه می‌کردم؛ برایم عجیب بود بعد از یک سال خوب چرا این کارها را با من کردند؛ حتی طوری شده بود در نیم‌فصل دوم من را سر تمرین هم راه نمی‌دادند.

ایمانی در مورد اشتباهاتی که در دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل ونزوئلا داشت، گفت: بعد از بازی آقای کی‌روش گفت وقتی یکی، دو توپ را از دست می‌دهی چند پاس ساده بده تا دوباره به شرایط بازی برگردی؛ هم‌پستی‌هایم در تیم ملی در تیم‌های باشگاهی خود بهترین هستند و برای ماندن در تیم ملی باید تلاش کنم و سعی دارم به جام جهانی بروم و نظر آقای کی‌روش را جلب کنم.

* پرسپولیس 0 پدیده 0

- نکات بازی

اولین تساوی بدون گل تاریخ دو تیم.
پرسپولیس با 6 کلین‌شیت، رکورددار لیگ.

* ترین‌های هفته دوازدهم لیگ برتر

- حرکات تکنیکی: خسرو حیدری، وحید امیری، عبدالله بهمنی، لوسیانو پریرا، نوید عاشوری، کیوان امرایی، احسان پهلوان، گادوین منشا، مهرداد محمدی، امید نورافکن، مهرداد پورابوالقاسم، مهدی مهدی‌خانی، امیر روستایی، حمید ملکی، سبحان خاقانی، میثم دورقی، آگوستو سزار، محمد انصاری، سجاد دانا، اسماعیل فرهادی، کمال کامیابی‌نیا و رحیم زهیوی.

- تیرک دروازه: مهدی قائدی(مقابل سیاه جامگان)

کار تیمی: فولاد خوزستان(برابر پارس جنوبی جم)

- موقعیت از دست رفته: فراز امامعلی(مقابل صنعت نفت آبادان)

- پاس گل: مهران درخشان‌مهر(برابر سپیدرود)

- مهار برتر: محمدرضا کرمی(استقلال تهران)

- گل برتر: میثم فردوسی(ذوب‌آهن)
* بهرام اسماعیلی، کاپیتان مازندرانی اسبق تیم ملی جوانان و المپیک ایران که یکی از با استعدادترین فوتبالیست‌های دوران خود بود، سابقه بازی در تیم‌هایی مثل فجرسپاسی، پرسپولیس، پاس و ... را دارد و بعد از 25 سالگی دیگر در فوتبال نبود در مصاحبه‌ای به دوران درخشان تیم ملی جوانان ایران که همراه با جواد کاظمیان، سعید لطفی، مرتضی کاشی و ... داشتند و دلایل رفتنش از فوتبال اشاره کرد.

* سپاهان ۳ تراکتورسازی ۰

- نکات بازی

سپاهان در این دیدار بیش از ۴ مسابقه اخیرشان گل زد.
مصاف کرانچار با تراکتورسازی در لیگ هیچ وقت مساوی نشده است.
گل‌محمدی بدون پیروزی در هشت تقابل اخیر لیگ برتر با سپاهان.
سنگین‌ترین باخت فصل تراکتورسازی.

* فولاد خوزستان 1 پارس جنوبی جم 0

- نکات بازی

پارس جنوبی که در 11 بازی گذشته شکست نخورده بود، در این دیدار مغلوب شد.
تارتار در 6 تقابل اخیر لیگ برابر فولاد به پیروزی نرسیده است.
پیروزی فولاد بعد از 4 بازی.
* سعداوی: ایمانی مصدوم بود و درگیر می‌شد

نعیم سعداوی، سرمربی سابق فولاد خوزستان در پیاپی راجع به اظهارات اکبر ایمانی اعلام نمود: «مطالبی که راجع به من و فولاد خوزستان مطرح شده کذب است؛ ایمانی در نخستین بازی برابر ماشین‌سازی پنالتی خراب کرد و هفته چهارم مصدوم بود و تا پایان نیم‌فصل نمی‌توانست بازی کند که مدارک پزشکی آن موجود است؛ هم‌پستی‌های او(بوحمدان و عبدالله‌زاده) خوب کار می‌کردند و تا پایان نیم‌فصل باخت نداشتیم که به همین دلیل به ترکیب دست نزدم؛ ایمانی در تمرین بد بود و با بازیکنان درگیر می‌شد که به دلیل این شرایط به او گفتم شرایطش را تغییر شود یا برود که او گفت می‌روم؛ ضمنا خودم به محمدرضا مهاجری زنگ زدم و گفتم او بازیکن خوبی است و اگر می‌خواهید جذبش کنید.»

* کارشناسی داوری

- سپاهان و تراکتورسازی

در دقیقه 34 یک پنالتی به سود تراکتورسازی اعلام نشد.
توپ به دست عشوری برخورد کرد و خطای هند بود اما داور به جای پنالتی باید خطای بیرون محوطه به سود سپاهان می‌گرفت.
اخطار دوم به محمد نادری به دلیل تکل خشن او درست بود.

- پرسپولیس و پدیده

خطای پنالتی روی شایان مصلح گرفته نشد.
کارت زرد به اکبر ایمانی به دلیل ضربه به محرمی درست بود.
* کمالوند: به والله نمی‌خواستم برگردم

فراز کمالوند در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به بازگشتش به صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما امسال نتیجه‌ای گرفتیم که طی فصول اخیر برای صنعت نفت بی‌سابقه بوده است؛ ما دو مشکل داریم، یکی اینکه وقتی تیم‌های وزارتخانه‌ها وارد لیگ حرفه‌ای می‌شوند دیگر پولی به آنها داده نمی‌شود و ما هم مثل نفت تهران پولی از وزارت نفت به دلیل مشکلات قانونی در پرداخت پول‌ها دریافت نکرده‌ایم.

او ادامه داد: شرایط تیم طوری شد که به آژانس‌های هواپیمایی، رستوران‌ها و ... بدهکار شدیم ولی بچه‌های ما صدایشان در نیامد و من هم گفتم به احترام مردم عزیز آبادان فقط فوتبال بازی کنند، اما در دو دیدار آخر یک سری شیطنت به وجود آمد و حرف‌هایی زده شد که مجبور شدم استعفاء بدهم؛ برای مثال ابراهیم‌زاده تمام قراردادش را به گسترش فولاد بخشیده ولی تا به امروز هزار تومان از صنعت نفت نگرفته است اما مورد اتهام قرار می‌گیرد.

سرمربی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: دیشب جلسه‌ای در هیأت مدیره باشگاه داشتیم و قرار شد تا نیم‌فصل مشکلات برطرف شود؛ از سوی دیگر وقتی دیدم ۹۹ درصد مردم آبادان عاشقانه این تیم را دوست دارند در این تیم ماندم؛ به والله نمی‌خواستم برگردم اما به احترام هواداران برگشتیم و با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم.
* سپیدرود ۱ ذوب‌آهن ۲

- نکات بازی

اولین پیروزی خارج از خانه ذوب‌آهن در لیگ هفدهم.
ذوب‌آهن برای نخستین بار در این فصل گل خورد ولی برنده شد.

* نفت تهران 0 سایپا 1

- نکات بازی

پنج مصاف اخیر دو تیم به طور متوسط تنها یک گل داشته است.
حمید درخشان بدون پیروزی برابر علی دایی.

* گزارشی از عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران طی یک هفته اخیر پخش شد.

* خلاصه‌ای از بازی حساس تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان و حواشی آن که گفت‌وگوهایی با سید محمد ناظم‌الشریعه، وحید شمسایی و حسین شمس انجام گرفته بود، پخش شد.

* نتیجه نظرسنجی

حدود یک میلیون و 600 هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که بیش از 34 درصد علاقه‌مند بودند تیم ملی ایران از سید دوم جام جهانی با تیم پرو هم‌گروه شود.

برنامه نود این هفته ساعت ۰۲:۰۸ بامداد روز سه‌شنبه، سی‌اُم آبان ماه خاتمه یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد قهرمان

      منم نظرم اینه که با پرو همگروه شویم و انتقام مونو بگیریم وراجع به اقای کی روش وانتخاب نشدن در نامزدیشان در اسیا به این علته که اسیا براش کوچیکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج