جاباما
۶۳۴۱۳۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مسئولان و مدیران دو تابعیتی، زیر ذره‌بین مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نشست کمیسیون را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کمیسیون متبوع خود اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون، با حضور معاون امنیتی وزارت کشور برای بررسی اقدامات وزارت کشور در زمینه اجرای احکام برنامه پنج ساله ششم توسعه، احکام دائمی و احکام بودجه تشکیل شد.

وی افزود: ابتدای جلسه، درگذشت ابوی سخنگوی وزارت امور خارجه تسلیت گفته شد، همچنین با توجه به تبلیغات منفی و جهت‌دار مخالفین جمهوری اسلامی در رابطه با افراد دارای تابعیت دوگانه، همه هموطنان و ایرانیان مقیم خارج از کشور باید بدانند که بحث‌های مربوط به دو تابعیتی‌ها در مجلس صرفا مختص افرادی است که دارای جایگاه مسئولیت مدیریتی و دولتی هستند و هیچ ارتباطی با عموم هموطنان مقیم خارج از کشور ندارد و تمامی حقوق و اموال آنها طبق قانون همانند هر ایرانی دیگری محفوظ است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به گزارش ذوالفقاری در زمینه اجرای موفق راهپیمایی عظیم اربعین، عنوان کرد: وی بیان داشت که در یک فرصت مناسب گزارشی مبسوط از این برنامه ارائه خواهد شد که الگوی بارز اجماع ملی همکاری و همراهی عمومی از اجرای یک برنامه فراملی بود.

نقوی حسینی ادامه داد: ذوالفقاری همچنین تاکید کرد که پیشگیری محور فعالیت‌های امنیتی و انتظامی وزارت کشور است، تجهیز حوزه امنیتی به امکانات الکترونیکی، کنترل با روش‌های مدرن و نظارت بیشتر فعالیت‌های عمده با هدف تأمین امنیت است. البته در این زمینه وزارت کشور پیشنهادات مشخصی دارد. کاهش ده درصدی جرایم از دست‌آوردهای اقدامات مذکور است.

وی در خاتمه یادآور شد: در این گزارش اشاره شد که تغییر ساختار و تعریف مجدد توزیع پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها با هدف تأمین امنیت عمومی است که البته نیروی انسانی مورد نیاز باید تأمین و مجوز استخدام باید صادر شود. همچنین ذوالفقاری اقدامات وزارت کشور در سایر احکام را نیز به طور مستند و مشروع توضیح داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      بابا جمع کن این محدودیت ها را همین طور بدبختمون کردید که کویت و بحرین برای ایران ابراز اندام کنند عمو در این ساعت فعلی شهردار انگلستان چه کسی است و مذهبش چیه ؟من خواهش می کنم اگر مجلس راهبردی نداره به جز محدود کردن بهتون پیشنهاد میکنم ژاکت با میل کاموا ببافید حالا مجاز به بافتن دروغ هم هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج