جاباما
۶۳۴۸۵۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تاریخ انتشار فصل چهارم «پیکی بلایندرز»

فصل چهارم سریال گانگستری شبکه بی‌بی‌سی با عنوان «پیکی بلایندرز» از هفته پیش در بریتانیا روی آنتن رفت و اکنون زمان نمایش آن در آمریکا تعیین شده‌ است.

خبرگزاری مهر: فصل چهارم سریال گانگستری شبکه بی‌بی‌سی با عنوان «پیکی بلایندرز» از هفته پیش در بریتانیا روی آنتن رفت و اکنون زمان نمایش آن در آمریکا تعیین شده‌ است.
تاریخ انتشار فصل چهارم «پیکی بلایندرز»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، نتفلیکس قرار است همه اپیزودهای فصل چهارم سریال پرطرفدار «پیکی بلایندرز» را ۲۱ دسامبر در آمریکا به صورت آنلاین منتشر کند و به این ترتیب طرفداران آمریکایی این سریال گانگستری می‌توانند به زودی به تماشای ادامه ماجراجویی‌های تامی و خانواده‌اش بنشینند.

این سریال که هفته پیش در شبکه بی‌بی سی ۲ روی آنتن رفت به بهترین افتتاحیه یک سریال دست یافت.

سریال «پیکی بلایندرز» ساخته استیون نایت، درامی جنایی از تلویزیون بریتانیا است که داستان یک خانواده گانگستری اهل بیرمنگام را تصویر می‌کند. داستان این سریال بعد از جنگ جهانی اول می‌گذرد و بر پایه وقایع تاریخی ساخته شده است.

افتتاحیه این سریال که کیلین مورفی در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند و از سیزدهم ماه سپتامبر ۲۰۱۳ روی آنتن رفت نیز آمار بالای بینندگان را ثبت کرده بود. فصل نخست در قالب ۶ اپیزود پخش شد و فصل دوم هم از دوم اکتبر ۲۰۱۴ با ۶ اپیزود دیگر روی آنتن رفت، ۵ می ۲۰۱۶ نیز فصل سوم این سریال عرضه شد که ۳۱ می در آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت.

پیکی بلایندرز یک گروه گانگستری حقیقی بودند که اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم میلادی فعالیت می‌کردند. آنها از دار و دسته جوانانی بودند که برای نخستین بار فرهنگ‌ خیابانی امروزی را به وجود آوردند.

شخصیت اصلی داستان، تامی شلبی است که بعد از پایان جنگ، همراه با دیگر اعضای مرد خانواده به خانه بازگشته‌اند و تجارت خانوادگی را یک بار دیگر شروع کرده‌اند.

در فصل سوم تامی و دار و دسته‌اش سعی داشتند ابعاد تجارت‌شان را گسترش دهند و بازارهای بین‌المللی را بگیرند. در حالی که فصل سوم با دستگیر شدن تمامی اعضای خانواده شلبی تمام شد در فصل چهارم شاهد این هستیم که خانواده شلبی می‌خواهند دوباره اتحاد خود را به دست بیاورند.

این سریال این بار نیز در ۶ اپیزود ساخته شده است. گفته شده بی‌بی‌سی با خلق این شخصیت‌های جوان موفقیت عظیمی برای جذب مخاطبان جوان کسب کرده‌است.

آدرین برودی از بازیگرانی است که به بازیگران فصل چهارم اضافه شده و در نقش لوکا چانگرتا از چهره‌های مافیایی بازی می‌کند.

بی‌بی‌سی دستور ساخته شدن فصل ۵ را هم داده است که تولید آن سال آینده شروع می‌شود. داستان این فصل در سال‌های ۱۹۲۸ و ۱۹۲۹ می‌گذرد که پیش‌بینی می‌شد این فصل احتمالا پایان بخش سریال باشد اما به دلیل علاقه شدید طرفداران ممکن است این تصمیم تغییر کند.

تاکنون ۱۶۳ کشور به تماشای این سریال نشسته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج