۶۳۴۸۸۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
پ

قیمت جدید نان اعلام شد

قیمت انواع نان برای فروش در نانوایی‌های تهران اعلام شد. بر این اساس قیمت نان بربری از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان، نان تافتون سنتی از ۴۰۰ به ۴۶۰ تومان، قیمت نان سنگک از ۸۰۰ به ۹۲۰ تومان و نان لواش و تافتون گردان از ۲۱۰ به ۲۴۰ تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: قیمت انواع نان برای فروش در نانوایی‌های تهران اعلام شد. بر این اساس قیمت نان بربری از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان، نان تافتون سنتی از ۴۰۰ به ۴۶۰ تومان، قیمت نان سنگک از ۸۰۰ به ۹۲۰ تومان و نان لواش و تافتون گردان از ۲۱۰ به ۲۴۰ تومان افزایش یافته است.

چندی پیش ستاد تنظیم بازار از افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داده بود. بر این اساس قرار بود که از اول ماه آذر قیمت نان بدون تغییر در وزن فعلی چانه‌ها در سراسر کشور با ۱۵ درصد افزایش فروخته شود. همچنین قرار بود در استان‌ها قیمت انواع نان توسط استانداری و در تهران توسط اتاق اصناف اعلام شود.

و در وزن چانه‌های آن تغییراتی ایجاد شود اما با وجود اظهارات مسئولان ستاد تنظیم بازار روز گذشته رئیس اتاق اصناف کشور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ جدید نان و وزن آن در استان تهران هنوز به نانوایان ابلاغ نشده هر گونه افزایش قیمت نان در این هفته غیرقانونی خواهد بود.

اما صبح امروز سایت اتاق اصناف ایران از افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان در تهران خبر داده و زمان این افزایش قیمت را اول آذرماه اعلام کرده است.

در همین راستا اتاق اصناف با صدور بخشنامه‌ای ضمن اعلام وزن قانونی چانه نان به نانوایی‌ها مجوز افزایش قیمت را داده است. در متن این ابلاغیه که از سوی رئیس اتاق اصناف کشور ابلاغ شده آمده است: از تاریخ اول آذرماه ۱۳۹۶ نرخ جدید نان حداکثر با افزایش ۱۵ درصد به قیمت فروش فعلی نان با اوزان مختلف به شرح جدول زیر اعلام می‌گردد.

بدیهی است همراه با افزایش نرخ مصوب نان نظارت مستمر بر ارتقای کیفیت به منظور کاهش ضایعات نان و احترام به مطالبات مصرف‌کنندگان مورد انتظار می‌باشد.
قیمت جدید نان اعلام شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه کسی نان گران کرد خدا حق ملت ازت بگیره بی وجدان

    • بدون نام

      تورم امسال زیر۵درصدخواهدبودچرامی خندی ازاقای روحانی بپرس

    • اسماعیل

      واقعا که ما که تا الان نون لواش ۲۵۰ میگرفتیم همه جا اونوقت الان میگن ۲۱۰ بوده شده ۲۴۰ این مسوولین واقا خوابن

    • محمود

      این ظلم بزرگیست در حق مردم مستضعف

    • بدون نام

      عالیه . واقعا ارزونه .

    • بدون نام

      خدا قوتتتتتتتتتتت خسته نباشید مسولین دلسوز

    • بدون نام

      پس چرا حقوقها رو ده درصد اضافه کردید نامردها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه فقیرا نون خالی هم پمیتونن بخورن خدا ازتنون نگذره!!

      • بدون نام

        تازه همین قیمتها هم الکی و دروغه ... نانوایی ها خیلی گرانتر میدهند و همه هم خبر دارند و دستشان را باز میگذارند ... حقه و نیرنگ و بازی با مردم مستضعف !!!!!!!!!

    • امیران

      الان 4 ساله که با توجه به افزایش قیمت گاز.برق دستمزد کارگر و...هیچ افزایش قیمتی را نانواها نداشتند.یه کمی منطقی فکر کنید

    • بدون نام

      رفتم سنگک خریدم گفت هشتاد ندارم خرده بده حالا چکارکنم آفرین بر این دولت تدبیر

    • محمدرضا بختیار

      لعنت بر کسانی که پول فروش یک بشکه نفت 65 دلاری را در ماه به ما پرداخت نکنند یعنی روزی 4میلیون بشکه ماهی 120میلیون بشکه مرد باشید پول نفت را واگذار به مردم کنید همون روزی 35میلیون متر مکعب گاز صادرات برای دولت زیاد هم هستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماه پول یک عدد نان نداریم

      • بدون نام

        نان گران اب گران گاز گران برق گران کارگر ارزان برید بمرید این چه دولتی

    • بدون نام

      خب قیمت را بردن بالا به جهنم.ما عادت کردیم دیگه.ولی فکری به حال پول خرد نکردند ما الان جز پانصد ی پول خرد اصلا داریم. طرف نشسته قیمت گذاشته ولی فک این را نکرده این پول خرد ها اصلا وجود داره.خخخخخخخخ

    • رزمنده

      حالا به نظرتان 20تومن خرد پول از کجا بیاریم بدیم مگه پیدا میشه؟ لا اقل 1000تومنش میکردین نه نانوایی حرام خوار میشد نه مردم

    • محمدرضا بختیار

      من انتظار چنین حرف هایی را از دوستان در جهت تامین پول خورد در مورد نان کرده اند اصلا نداشتم معلوم می شه که شما به مدیران شایسته نه اعتماد دارید و نه انها را باور! دوستان عزیز پس از بررسی های گوناگون کمسیو ن نان و نان بازی و گروه خمیرگیر ها ریس هیت نظارت کمسیون چرند گویان تصمیم گرفتند تا ابعاد بررسی شود و نتیجه آن خورد کردن نان بود در اندازه 20 به بالا ما را حمایت کنید که صنعت خبازی دچار آسیب های بین الملل نشود

    • سعید

      توی مردم نیستن بدونن تا حالا سنگک 1500 تا 3000 تومن بزرگتر با کنجد بیشتر به مردم میدادن کجای این کشور 800 بوده که ما ندیدیم و نخریدیم . تمام نانهایی که قیمت دادن چند ساله قیمت بالاتر به مردم میدن . زور مردم به اینها نمیرسه واگذارشون میکنیم به خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج