جاباما
۶۳۵۰۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تصویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت ۵ منتشر شد!

در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد شیائومی ردمی نوت ۵ شنیده‌ایم. در این خبرها به مشخصات و برخی ویژگی‌های میان رده جدید شیائومی اشاره شده بود.

وبسایت دیجی رو - وحید کاوسی: در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد شیائومی ردمی نوت ۵ شنیده‌ایم. در این خبرها به مشخصات و برخی ویژگی‌های میان رده جدید شیائومی اشاره شده بود. امروز نیز تصویری از این گوشی در وبسایت‌های خبری منتشر شد که شایعات قبلی در مورد طراحی آن را تایید می‌کند.

تصویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت ۵ منتشر شد!
همانطور که مشاهده می‌کنید ردمی نوت 5 نسبت به نسل قبلی خود طراحی جدیدی دارد. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش بسیار کم شده‌اند و به تبع آن اندازه نمایشگر و نسبت تصویر تغییر کرده است. همچنین کاهش حاشیه‌ها زیبای بیشتری به قاب جلویی این گوشی بخشیده است.

در مورد مشخصات ردمی نوت 5 اما خبر جدیدی منتشر نشده و آنچه در حال حاضر دسترس است مربوط به شایعاتی است که در هفته‌های گذشته در مورد این گوشی منتشر شده است. مشخصات احتمالی میان رده جدید شیائومی را در جدول زیر مشاهده نمایید:
تصویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت ۵ منتشر شد!

سال گذشته ردمی نوت ۴ با توجه به مشخصات بسیار خوب و قیمت مناسبی که داشت توانست توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. آمار فروش خوب این گوشی در سال گذشته باعث شده تا شیائومی با ایجاد تغییراتی در نسل جدید آن، امیدوار به تکرار موفقیت سال گذشته خود باشد. در هفته‌های آینده شاهد رونمایی از میان رده جدید چینی‌ها خواهیم بود. با معرفی این گوشی قیمت و زمان عرضه آن مشخص خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه ردمی نوت ۵ برنامه ریزی نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج