۶۳۵۱۴
۴۴ نظر
۵۱۲۴
۴۴ نظر
۵۱۲۴
پ

مدونا برای پوستش چه کارهایی می کند؟

آیا می توانید تصور کنید مدونا ۵۵ سال سن داشته باشد؟ این ملکه موسیقی پاپ همیشه بسیار زیبا و جوان دیده می شود. این ستاره برای زیبایی و جوانی پوست خود رازهای ساده ای دارد که برخی از آنها را همه زنان می توانند انجام دهند و از معجزه جوانی خود لذت ببرند.

مدونا برای پوستش چه کارهایی می کند؟





برترین ها: آیا می توانید تصور کنید مدونا 55 سال سن داشته باشد؟ این ملکه موسیقی پاپ همیشه بسیار زیبا و جوان دیده می شود. این ستاره برای زیبایی و جوانی پوست خود رازهای ساده ای دارد که برخی از آنها را همه زنان می توانند انجام دهند و از معجزه جوانی خود لذت ببرند.

صورت زیبا و بدون چین و چروک، آرزوی همه زنان دنیا است. هیچ خانمی را پیدا نمی کنید که از پوست شفاف، صاف و جوان بدش بیاید. پس خوب است کارهایی که مدونا برای پوستش انجام می دهد را شما هم انجام دهید تا جوان تر از سن خود به نطر برسید. البته این کارها را باید به طور دایم داد.

مدونا برای پوستش چه کارهایی می کند؟

۱. ماساژ اکسیژن

ماساژور شخصی مدونا در سال ۲۰۱۰ میلادی به رسانه ها اعلام کرد او پیش از هر کنسرت خود به مدت یک ساعت ماساژ اکسیژن به صورتش می دهد و این کار را هفته ای چند بار تکرار می کند. این نوع ماساژ عوارض بدی ندارد و خطوط ایجاد شده در اثر پیری را کاهش می دهد.

ماساژ صورت با اکسیژن باعث لطافت و رطوبت پوست می شود و اگر با سرم های ضد پیریِ صورت همراه شود، هیچ نشانه ای از خود بر جا نمی گذارد (همچون قرمزی یا ورم پوست). برخلاف دیگر ماساژهای صورت، پس از این ماساژ می توانید بلافاصله آرایش کنید.

۲. پاشیدن آب سرد به صورت هنگام صبح

مدونا در سال گذشته میلادی به مجله زیبایی «ماری کلر» گفته بود که هر روز صبح صورت خود را با آب سرد می شوید. H۲O سرد و خنک باعث خوابیدن پف و ورم می شود و منافذ باز پوست را می بندد. همچنین باعث افزیش جریان خون می شود که در نتیجه آن، گونه های شما گل می اندازند.

۳. هر شب صورت خود را بشویید

این مساله بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسد اما همه ما همیشه این اصل را رعایت نمی کنیم. این طور نیست؟ مثلا شب هایی که دیر و خسته به خانه می آییم به هیچ وجه حوصله شستن صورت و پاک کردن آرایش را نداریم. اما مدونا هرگز این تنبلی ها را ندارد. او می گوید هرگز به یاد ندارم با صورت نشسته و با آرایش به رختخواب رفته باشم. با شستن صورت هنگام خواب، به پوست خود اجازه می دهید کلاژن بسازد و قدرت جذب آن بالا برود.

۴. از ابروهای پهن نهراسید

آرایشگر اختصاصی مدونا به مجله زیبایی Allure گفته که بارها تلاش کرده است تا ابروهای مدونا را کمی باریک کند و همیشه با مخالفت او روبه رو شده است. البته اکنون که سن او بالا رفته است همچون دوران جوانی ابروهای پهن و نامنظمی ندارد. شاید شما هم بدانید که ابروهای پهن صورت را جوان تر نشان می دهد.

مدونا برای پوستش چه کارهایی می کند؟

۵. استفاده از لوازم آرایش حاوی مواد طبیعی

مدونا اعتراف کرده است بیشتر لوازم مراقبت از پوست خود را شرکت Eminence خریداری می کند زیرا محصولاتشان کاملا ارگانیک است و از مواد کاملا طبیعی تهیه می شوند. مزیت استفاده از وسایل آرایش تهیه شده از مواد طبیعی این است که مواد مضر محصولات شیمیایی همچون رنگ، مواد معطر، فتالیت و ... را در خود ندارند.

۶. استفاده از ماسک های صورت

از دیگر رازهای جوانی پوست صورت مدونا استفاده از ماسک های گیاهی لیفتینگ صورت است. مدونا، مشخصا از ماسک لایه بردار Phyto-Black Lift استفاده می کند که حاوی پلیمرهای سفت کننده است که باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند و عصاره لوبیای سویا برای سفت و نرم کردن پوست صورت و افزایش کشسانی پوست و مبارزه با پیری و چروک است.

۷. همیشه آرایش نکنید

با اینکه به نظر می رسد مدونا به دلیل شغل و شهرت خود همیشه باید روی صورت خود آرایش داشته باشد، اما او در مواقع تنهایی و استراحت و مواقعی که برنامه، کنسرت، ضبط و ... ندارد و در خانه است، آرایش نمی کند تا پوستش کاملا نفس بکشد و کمی استراحت کند.

۸. زیر نور مستقیم آفتاب نباشید

دیلی تلگراف نوشته است مدونا از نور آفتاب فرار می کند و هنگام حمام آفتاب، برای اینکه خورشید به صورتش نتابد، صورت خود را زیر پارچه های کتان و حوله مخفی می کند تا از اشعه های مضر آفتاب در امان باشد.

با اینکه نور آفتاب ویتامین دارد، اما سعی کنید تا حد امکان از اشعه های مضر آن پرهیز کنید زیرا باعث چروک می شود. حتی خطر ابتلا به سرطان پوست را نیز تقویت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      همه اینا درست. اما مدونا هزار بار بوتاکسو این جور چیزا تزریق کرده. اینو یادش رفته نویسنده متن. اصلی ترین دلیل بوتاکسه. تازه برداشتین یه عکسی گذاشتین که با هزارتا ترفند پوستش خوب افتاده. همین چند وقت پیش عکس صورت ورم کرده ناشی از بوتاکسش همه رو شگفت زده کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه به آدمهای سن بالایی که مدام بوتاکس میکنن نگاه کنین متوجه میشید که بعد از مدتی چهرشون یه حالت غیر طبیعی پیدا میکنه.ولی مدونا تو 55 حالت سالگی صورتش کاملا طبیعیه

      • فاطمه

        کاربر محترم این چه ادعایی که می کنی!!! وقتی میتونی بگی صورتش کاملا طبیعیه که از نزدیک و چهره بدون گریمشو دیده باشی.نه از عکسای فتوشاپ شده و گریمهای حرفه ای شده. واقعا نمیدونم چرا مردم ما چشماشونو روی حقایق میببندن؟؟؟!!!

      • ساده

        اینا انواع و اقسام مربیها و ماساژورای اختصاصی رو هم دارن قابل قیاس با مردم عادی نیستن

    • سمیرا

      این کارها در صورتی عملی میشه که درامدتم اندازه مدونا باشه... پول داشته باشی زیبا هم میشی

    • شاکی

      آیا مدونا از نظر اخلاق و رفتار هم تمرینات خاصی دارد؟آیا سبک خاصی در نحوه ی شوهرداری و بچه داری(که این روزها دیگر به امری چیپ و کم ارزش تبدیل شده)به کار می گیرد؟اساسا آیا یک انسان به معنی واقعی کلمه یعنی مدونا؟مدونا که یک خواننده کابالیست غربی است(کابالیست که احتمالا می دانید چیست؟)باز هم خود را برهنه کرد اما این بار نه برای تماشاچیان، بلکه در اعلام حمایت از نامزدی باراک اوباما برای دور بعدی ریاست جمهوری آمریکا.
      خواننده کابالیست آمریکا با خالکوبی نام باراک اوباما بر روی بدن خود و درآوردن پیراهنش برای نشان‌دادن آن، آشکارا به صف حامیان انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا پیوست.!!!؟
      مجله فرانسوی "کلوزیر" عکسی از مدونا منتشر کرده است که در آن خواننده آمریکایی نام اوباما را بر روی کمر خود به نشانه حمایت از وی خالکوبی کرده است.پیوستن مدونا به کابالا خبر کم‌اهمیتی نیست زیرا مدونا نه یک خواننده بلکه یک نماد فرهنگی است.مدونای ۴۵ ساله نماد موسیقی پاپ است؛الگویی است نه تنها برای بسیاری از خوانندگان جوان بلکه برای میلیون‌ها جوان در غرب و سایر نقاط جهان.مدونا کابالیست شده است.
      سایت العربیه در واکنش به این اقدام نوشت: «پیش از این مدونا خواننده مشهور آمریکایی بارها در برابر تماشاگران پیراهن خود را درآورده بود اما این بار برهنه شدن وی سیاسی است.»
      برخی بر این باروند که برهنه شدن مدونا به دلیل سن بالای وی ( 53 سال ) و نیز تکراری بودن این کار در مقابل تماشاچیان عادی و البته بی اهمیت تلقی می شود.!!!!!!!!؟
      دنیس رادمن، ستاره سابق ان‌بی‌ای، مدتی دوست‌پسر مدونا بود.
      وی همسر سابق شان پن بازیگر مشهور آمریکایی است. آن‌ها در سال ۱۹۸۸ میلادی و پس از آن‌که‌شان پن در پی یک اختلاف زناشویی با «چوب بیسبال» به مدونا حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد، از هم جدا شدند.
      شان پن را که باید بشناسید؛همان بازیگر محجوب و کم رو و موقر .چطور از کوره در رفته خدا داند!!!!!!!!!!!!
      مدونا پس از ۸ سال زندگی با گای ریچی از او طلاق گرفت و پس از آن با ابراهیم زیبات دوست شد. ابراهیم یک مسلمان الجزایری بود و آن‌ها به دلیل «اختلاف مذهبی» از هم جدا شدند.
      آیا مورد مثبتی از این نماد بی فرهنگی وجود دارد که مناسب مخاطب باشد یا هر خبری به دست شما برسد بدون در نظر گرفتن تبعاتش روی سایت قرار می گیرد؟
      متاسفم برای مسئول این بخش که اجازه ی انتشار چنین مواردی را صادر و خواسته یا نا خواسته ترویج بی بند و باری می نماید.

      پاسخ ها

      • morteza

        آفرین به این شجاعتت که بدون هیچ ترسی حق روبیان می کنی"مدونایک خواننده شیطان پرست وضداسلام هستش من هم متاسفم که مجله هی پشت سسرهم باافتخارازاین خواننده شیطان پرست که یهودی هاروش سرمایه گزاری زیادی کردن مطلب می نویسیه ازدوستان عزیزهم خواهش می کنم تحقیق نکرده منفی ندند باتشکر

      • dodab

        چه عجب یکی پیداشدکه بامن همنظره.ولی متاسفم واسه اونایی که منفی میدن .این روهم به مطالب کامل شمااضافه کنم که این ابراهیم آقادوست مدونا خانم 55 ساله 24 ،25 بیشترنداشت

      • بدون نام

        واقعاً دستت درد نگرفت اينهمه دري وري نوشتي؟

      • زینب

        مرسی از اطلاعان بالات.باهات هم عقیده هستم.اما دوست خوبم یه چیزی رو نباید فراموش کنیم.ما که از تمام مسایل زندگی مدونا با خبر نیستیم .هیچ وقت یه طرفه به قاضی نریم

      • ستاره

        شعر نگو مومن....خخخخخخخخخخخخخخخ

      • محسن

        حتما اول فکر کردی همه بهت میگن به به چه چه عجب آدم وارسته ای هستی؟؟؟؟عزیزم بدون شخصیت خودتو با این کارت بردی زیر رادیکال....برداشتی ی صفحه یه بابایی رو شستی و گذاشتی کنار که چی؟؟؟؟؟؟ دوست افراطی ام اولا شخصیت اون خیلی از تویی که ی نفری رو بی مهابا و بدون ترس از عواقبش به باد فحش و تحقیر و تهمت و .... میگیره مطمئن باش بهتره و انسان تره ثانیا اصلا متن گزارشو خوندی نظر میدی ؟؟؟؟؟ به این خوبی و صادقانه گفته چه کار کردم پوستم جوونه تو هم اینکارو کن خوبه برات.... ثالثا اول سعی کن آدم باشی و انسانیت و شعور خودتو ثابت کنی بعد حرف از خدا و پیامبر و شیطان شناسی و .... بزنی

      • morteza

        اولابدنیست آدم یه کم عفت کلام داشته باشه ویه کم به دیگران احترام بگزاره دری وری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!دوما فرض کنیم مدوناتوزندگی شخصی یه کم آدم خوبی باشه وبه بعضی ها کمک کنه ولی مهم اینه که خیلی ازمردم جهان روبویژه جوان ها روبه بی بندوباری و فساد و فاحشه گری وهمجنس بازی ودورکردن ازسرشت پاک الهی وارزش های انسانی تشویق میکنه به نظرشمااین جنایت درحق فرهنگ وارزش های انسانی نیست همجنس بازی وشیطان پرستی؟؟درضمن حتما پشت پرده این مساله یک هدفی برای کنترل ذهن های مردم دنبال میشه که این همه یهودی ها روی این خوننده شیطون پرست سرمایه گزاری میکنند

      • فاطمه

        با نظرmorteza موافقم.

      • خردادي

        با نظر مرتضي موافقم

      • شیطون

        خوب بود اما از کجا کپی کرده بودی؟!

      • ساده

        میخوای خودت یه مطلب جدید بنویس نظرت طولانیه فک کنم پرتم میزد خلاصه که نخوندمش

      • مهنا

        شیطون چه خبر؟ نیستی بابا کم پیدایی؟

      • شیطون

        سلام مهنا جان.ممنونم.هستم همین جاها . شما چطورین؟

      • سميه

        شما احياناً دكتر رائفي پور نيستي؟ يا نسبتي با ايشون نداري؟ حرفات همه درست ، من خودمم از اين آدم متنفرم ولي آيا دوست به ظاهر مذكر ِ عزيز شما جماعت ذكور فقط از شخصيت يك زن شوهر داري و بچه داري رو ميشناسي؟ آيا راستگويي، خويشتنداري، صبوري، نجابت ، وفا و طنازي و زن بودن به معناتي واقعي كلمه مهم نيست؟
        ضمناً راهكارهاي خوب نگه داشتن پوست ربطي به مذهب و آيين نداره. بلكه اون ارتعاش يه آدمه كه به مذهب و آيين ربط داره كه موج اين خانوم حداقل واسه من كلي منفيه، مخصوصاً از زماني كه مصاحبه اي رو ديدم كه توش رسماً اعلام كرد كابالاييسته و در پي اون شيطان پرست...

      • مهنا

        خوب عزیزم ممنونم

      • دختر

        با شاکی و مرتضی موافقم.......

    • بدون نام

      چه ربطی داره به شخصیتش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      راز زیبایی اش رو نوشته. الکی قاطی نکن باباااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      زیبایی یعنی زیبا دیدن جهان نه زیبا بودن
      اگر چه زیبا بودن هم خوب است اما واقعا حیفه که انسان با عظمت روحی و تواناییهای فوق العاده اش اسیر این حرفها باشه . روحمون را بزرگ کنیم تا زیباتر باشیم.

      پاسخ ها

      • خردادي

        عزيزم اين روزا كه ديگه زيبا شدن ظاهري كاري نداره ماشالا انقدر عمل زيبايي فراونه كه آدم نميدونه اين قيافه خداداديه يا عمليه . خدا كنه سيرت آدمها زيبا باشه و نيت درونيشون

    • آرش

      سلام
      شما كه اين همه از مدونا اطلاعات داري و زواياي تمام زندگيش و ميدوني چرا ايراد ميگيري حتما كلي وقت صرف كردي تا از اين ستاره پاپ اطلاعات جمع كني!!!!!

    • خردادي

      با نظرات دوستان موافقم . كاشكي اون عكس بدون آرايش مدونا رو كه به تازگي منتشر شد و تعجب همگان را برانگيخت رو ميذاشتيد تا كاربرا فكر نكنن واقعا تو سن 60 سالگي صورتش اينقدر جوون و شادابه .

    • dodab

      واقعا متاسفم واسه نویسنده این مطلب وسایت شما .اولاکه شما ملت رواحمق فرض میکنیین فکر نمیکنیدکه که این خانوم هزارجورعمل روصورتش انجام میده وبوتاکس وهزارکوفت وزهر مار به صورتش تزریق میکنه،ثانیا شما دارین این خانم سلطان همجنس بازی وشیطون پرستی وهزارجور فاحشه گری و....رو واسه جوونای این مملکت الگوسازی میکننین وبهتر نبود که همین مطلب رو یه جور دیگه میذاشتید

    • simin

      اظهار نظرهای متعصبانه دوستان بسیار تاسف انگیز است. میشود از انسانها نکات خوبشان را یاد گرفت و از بدیهایشان دوری کرد. اینکه از پوستش چگونه مراقبت میکند این همه جارو جنجال ندارد.

    • majid

      چقدر سفیده لامصب

      پاسخ ها

      • ستاره

        خخخخخخخخخخ :))))))))

      • خردادي

        لامپ بستن ؟ كجا !

    • الیاس

      مسئولان محترم سایت وقتتون رو صرف این مسایل بی ارزش نکنید . مسایل مهمتری هم هست .

    • قاضی

      فقط خوندم همین! حالا نخود نخود هرکه به خانه خود

    • بن هور

      من متوجه نشدم یعنی یک زن 55 ساله باید دقیقا چه شکلی باشه؟ همه ی زنهای 55 ساله اگر یکم آرایش کنند و به خودشون برسند تازه از این هم شاداب ترند.

    • مـــــن

      الان این ابروهاش پهنه

    • فاطی

      من ک از موهاش بیشترخوشم اومد تا پوستش

    • بدون نام

      متاسفانه تو ايران هر ننه قمرى ميخواد زيبا جلوه كنه ميره دماغش رو بينى ميكنه!!!!!بر عكس تو اروپا و امريكا هر كارى ميكنن تا چهرشون طبيعى بمونه!تازه تو ايران يه عده كه ميرن عمل گير ميدن به دكتر بدبخت كه چرا زياد سربالايى نشده!!!!٢زاريا

    • مهنا

      شیطون جان خوبم ممنون جا اون بالا پر بود به خاطر همون کامنت نذاشتم

      پاسخ ها

      • شیطون

        سلام مجددمهنا جان.ممنونم.خوندمش عزیزم.امیدوارم همیشه خوبه خوب باشی

      • بدون نام

        محض اطلاع: اينجا فيس بوك نيست دوستان عزيز

    • بدون نام

      لطفا این زنان رو الگو نکنید برای دختران جوون ما. باور کنید اگه دخترامون رو درست تربیت کنیم که بتونن مادر خوبی باشن حتما مشکل ازدواج حل میشه

    • بی تا

      جهان سونیا عقب مونده چه ربطي داره یارو ميگه برای مراقبت از پوستش چیکار ميکنه این اسکولا میان ميگن فاحشس یه ذره شعور داشته باشين لطفا

    • بانوی ایرانی

      والاتوایران انواع موادآرایشی قلابی وارزون واردمیکنن ولی درعوض گرون میفروشن ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج