۶۳۵۷۲۴
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان تعویض کارت ملی هوشمند تمدید نمی‌شود

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه زمان تعویض کارت ملی هوشمند به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، گفت: یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر از جمعیت ۴ میلیونی هدف استان اصفهان دارای کارت هوشمند ملی شدند که این میزان کمتر از ۵۰ درصد است.

خبرگزاری فارس: حسین غفرانی عصر امروز در حاشیه جلسه ثبت وقایع حیاتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ۶ ماه نخست سال جاری ۴۲ هزار و ۲۵ مورد ولادت در سطح استان اصفهان داشتیم که باتوجه به ۶ ماهه نخست سال گذشته که آمار ولادت ۴۳ هزار و ۴۰۰ نفر بود، کاهش رشد جمعیت را نشان می‌دهد.

وی افزود: تعداد فوت‌شدگان در ۶ ماهه نخست سال حاری ۱۱ هزار و ۲۵۲ مورد بوده که این تعداد در مقایسه با مشابه سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۰۰ مورد بوده است و اثر کاهش سالیانه رشد جمعیت در آمار ۵ ساله سرشماری‌ها آشکار است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: ملاک مردم در مراجعات اداری سال آینده کارت ملی هوشمند خواهد بود؛ در ماه‌های آینده برای دریافت جمعیت بیشتری مراجعه می‌کنند و باید فرصت را غنیمت شمارند.

غفرانی گفت: کارت قدیم ملی، کارت هوشمند نیست و به هیچ وجه زمان تهیه کارت ملی هوشمند تمدید نمی‌شود.

وی بیان داشت: یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر از جمعیت ۴ میلیونی هدف استان اصفهان دارای کارت هوشمند ملی شدند که این میزان کمتر از ۵۰ درصد است.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان بیان کرد: به زودی در سراسر کشور ۸۰۰ دستگاه سیار کارت ملی هوشمند و در امتداد سال جاری به اداره پست تحویل داده می‌شود که بخشی از ثبت نام روستاها را می‌توان با استفاده از فضای مجازی انجام داد و بستر دیتای آن از طریق خطوط همراه فراهم می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر زیرک

      از خبرهای به روز و جامع شما سپاسگزارم امیدوارم در پناه ایزد منان کلیه دست اندرکاران این برنامه محفوظ بمانند انشاءالله با تشکر زیرک خراسان رضوی شهرستان کاشمر شهر ریوش

    • محمدرضا بختیار

      آقای غفرانی عزیز به من بگویید دولت ها عملا در ایران چه اموری انجام می دهند که هزینه یک پروژه و طرح عمومی از جیب ملت چند برابرش را خالی می کنید در ایران برای هویت ملی خودت ازت پول می گیرند جالب نیست

    • بدون نام

      پول جمع کنین .....مردم بیچاره

    • حسین

      کار اداری مردم با هیچ مدل کارتی حل نمیشه...

      ...........

    • بدون نام

      هنوز بیشتر مردم نگرفتن. مطمئن باش تا چند سال هی تمدید میشه

    • خاسر

      همیشه مردم شریف ایران مورد تهدیدقرارمی گیرند امریگا ،اسرائیل،عربستان،ازیک طرف،بانکها از یک طرف دیگه ،اگه فسط وام رابه موقع ندهی از یارانه ات برمی داریم،وتهدیدهای دیگه،الان هم اگه کارت ملی را تعویض نکنی خدمات نمی دهیم،ای خدا همه شماها رالعنت کندهرجا که نیازباشه با فریب ونیرنگ وهرجا که قدرت دردستتان باشدبا زور مردم راتهدیدمیکنید،مشخصات مردم را که دارید کارت صادرکنید حتما بایدازمردم پول بگیرید تا دله دزدی هایتان راجبران کنید،لعنت خدا برتمامی شما.

    • سکوتم از رضایت نیست

      200سال عمر کنم حاظر نیستم شناسنامه و کارت ملیمو عوض کنم.ب چه دردی میخوره پول بدی که چی.دولت اگ طرفدار مردم هست خب چرا رایگان نمیکنه این تعویضهارو.جیب ملتو خالی میکنند ک چی بشه.از هرچیزی دنبال جیب خودشونن

    • بدون نام

      این هم برای کاسبی ه اگه خوب بود اجباری نبود

    • بدون نام

      هزینه دریافتی دولت بابت صدور کارت ملی هوشمند بسیار بیشتر از قیمت تمام شده آن است ونمایندگان به عنوان یک درآمد در بودجه لحاظ کردند کمی هم به فکر مردم باشید از من کارمند که قبل از پرداخت حقوق مالیات مستقیم می گیرید من کارمند که همه حقوقم را در کشور ایران خرج می کنم ومجوز دادید فروشندگان 9درصد هم مالیات دیگر با خرج کردن حقوق از من بگیرند دیدید کم است حج هم که بسته شد درآمدی ندارید حالا با تعویض سال به سال مدارک هویتی مانند کارت پایان خدمت - گواهینامه کارت ملی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج