۶۳۶۲۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هازارد: صلاح باید بیشتر در چلسی بازی می‌کرد

ستاره بلژیکی تیم چلسی بار دیگر به انتقاد از ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد محمد صلاح به حقش در چلسی نرسید و باید بیش از این به بازی گرفته می‌شد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، دو تیم چلسی و لیورپول امشب (شنبه) در حالی به میدان می‌روند که محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در اوج آمادگی به سر می‌برد. او با زدن ۹ گل در ۱۲ مسابقه قاطعانه صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس است. او زمانی از سوی مورینیو برای چلسی خریداری شد ولی نتوانست چندان در این تیم به بازی گرفته شود و به فیورنتینا قرض داده شد.

ادن هازارد پیش از این مسابقه به تمجید از محمد صلاح، هم تیمی پیشینش پرداخت و گفت‌: همیشه این را می‌دانستم که صلاح به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد. او استعداد شگرفی داشت و در همان بار اول که او را در چلسی دیدم، حدس می‌زدم که صلاح در آینده بازیکن بزرگی تبدیل شود. به نظرم او در چلسی به حقش نرسیده است و باید بیش از این‌ها به بازی گرفته می‌شد. طبیعی است که هر بازیکنی متوجه شود که در ترکیب ثابت تیم قرار ندارد تصمیم می‌گیرد این تیم را ترک کند. صلاح دوست داشت بازی کند ولی متاسفانه به بازی گرفته نشد و باعث شد که او به تیم دیگری برود.

این ستاره بلژیکی ادامه‌ داد: من وقتی صلاح به فوتبال ایتالیا رفت بازی‌های او را دنبال کردم، چون او در تیم رم بود و من هم به خاطر این که یکی از هم تیمی‌هایم در تیم‌ ‌ملی بلژیک (راجا ناینگولان) در آن جا بازی می‌کرد، بازی‌های محمد صلاح را دنبال کردم و متوجه شدم که او دوباره توانسته به روزهای اوج خود باز گردد.

ادن هازارد و ژوزه مورینیو در چند وقت گذشته بارها با مصاحبه‌های خودشان سعی در تخریب یکدیگر داشته‌اند. این دو وقتی در بازی منچستریونایتد و چلسی قرار بود با هم بازی کنند به هم دست ندادند تا اختلاف آن‌ها کاملا رسانه‌یی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاصله

      درود بر چلسی و هازارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج