۶۳۶۲۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برانکو – اومانیا؛ دوئل تمام عیار در جم!

فردا ورزشگاه تختی در کنار تمام جذابیت و دوئل ها، یک دوئل خاص بین سرمربی کروات پرسپولیس و مایکل اومانیا خواهد داشت.

ورزش سه: فردا ورزشگاه تختی در کنار تمام جذابیت و دوئل ها، یک دوئل خاص بین سرمربی کروات پرسپولیس و مایکل اومانیا خواهد داشت. حالا اومانیا پس از یک فصل ناموفق در کشورش، به ایران برگشته تا با پارس جنوبی به موفقیت برسد و در لیست نهایی تیم ملی کاستاریکا برای جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گیرد؛ اما در این راه، اهداف کوچکتری همچون اثبات کیفیت به سرمربی تیم سابقش نیز دارد.

او در لیگ چهاردهم و پس از جام جهانی ۲۰۱۴ با قراردادی نسبتا سنگین به پرسپولیس آمد تا جای خالی سیدجلال حسینی را پر کند؛ اما اوضاع بر وفق مراد سرخ ها و مایکل پیش نرفت و در نهایت پرسپولیس با ۲۳ امتیاز اختلاف نسبت به صدر و ۳۵ گل خورده، در رده هشتم ایستاد؛ این در حالی است که یک فصل قبل‌تر آن ها با حضور سیدجلال حسینی و دریافت ۱۵ گل، بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردند. اما مهم ترین اتفاق برای مایکل اومانیا، عدم تمایل سرمربی جدید به او بود.

در فصلی که قرمزها ۴ مرد مختلف (با احتساب یک بازی حسین عبدی) را روی نیمکت خود دیدند، آخرین سرمربی برعکس بقیه تمایل چندانی به سبک بازی مایکل اومانیا نداشت. برانکو ایوانکوویچ حتی سیدجلال حسینی را هم نمیخواست و باتوجه به آنچه قرار بود نمایش دهد، علاقه عجیبی به مدافعان بازیساز و خلاق نظیر لوکا ماریچ داشت؛ اما در نهایت به دلیل قرارداد سنگین و غرامت بالای فسخ قرارداد اومانیا، او در پرسپولیس ماندنی شد؛ اما اکثر بازی های فصل را از روی نیمکت و در شرایطی مشاهده کرد که زوج ایرانی یا ایرانی- کروات پرسپولیس به توفیق چندانی نرسیدند.

به هر حال لیگ پانزدهم برای اومانیا و پرسپولیس با نایب قهرمانی به پایان رسید و پرونده این مدافع کاستاریکایی با نزدیک به ۵۰ بازی برای سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید؛ اما گذر زمان، او و برانکو را بار دیگر به یک زمین مسابقه رساند.

امروز ورزشگاه تختی در کنار تمام جذابیت و دوئل ها، یک دوئل خاص بین سرمربی کروات پرسپولیس و مایکل اومانیا خواهد داشت. پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول، باید گلزنی کند و مهاجمان این تیم برای گلزنی باید از سد محکمی به نام اومانیا عبور کنند.

اومانیا هم اکنون با ۱۰۳ بازی هشتمین ملی پوش باتجربه کاستاریکا است و در بین مدافعان فعلی نیز، بازی ملی بیشتری دارد. اومانیا در تلاش است تا حداقل ۷ بازی ملی دیگر هم داشته باشد، تا جزو ۴ بازیکن باتجربه تیم ملی کشورش نیز باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج