۶۳۶۳۰۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

ترک پُستِ بازنشستگان شاغل، طی دو هفته اخیر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم در مهلت تعیین شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور تمامی افراد مشمول قانون «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» ترک پست کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم در مهلت تعیین شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور تمامی افراد مشمول قانون «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» ترک پست کرده‌اند.

ناصر سراج در خصوص آخرین وضعیت بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: تا جایی که ما اطلاع داریم در مهلت تعیین شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور تمامی افراد مشمول قانون «ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» ترک پست کرده‌اند.

وی افزود: ممکن است افرادی باشند که مسئولیتی را بر عهده دارند و باید آن را به اتمام برسانند اما موردی نداشته‌ایم که رسماً از اجرای قانون استنکاف کرده باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای برخی افراد همچون افتخاری،‌ مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر داشتن سابقه ایثارگری گفت: اگر کسی سابقه ایثارگری دارد باید با مستندات به ما اعلام کند و ما هم قطعاً با حساسیت تمامی این سوابق را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سراح تأکید کرد: چه این فرد چه هر شخص دیگری اگر سابقه ایثارگری داشته و یا خارج از ماده ۷۱ باشد، وضعیت‌اش بررسی می‌شود در غیر این صورت با افرادی که تمکین به قانون نکنند برخورد می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ ۱۰ آبان ماه با اشاره به تصویب استفساریه جدید قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: بخشی از بازنشستگان به کارگرفته شده در دستگاه‌ها باید تا ۱۰ روز آینده ترک پست کنند.

این در حالی است که محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در یک برنامه تلویزیونی صراحتاً اعلام کرد که به دنبال راهکارهای قانونی است تا از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ادامه همکاری‌شان استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      پس اونایی که توی شهرداری و بانکها هستن چی ؟همشون مشغول به کار هستن

    • بدون نام

      به کار گیری بازنشتگان اکثر قریب به اتفاق بر اساس روابط و آشنابازیست از ظوابط و ظرفیت و قابلیتها و تواناییها خبری نیست ، لااقل اگر بود ادارات و شرکتها به این حال و روز دچار نمی شدند .

    • امیرحسین

      از دروغ خسته نمیشین؟ ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج