۶۳۸۳۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فکری: تصور نمی‌کردم تا این حد خوب باشیم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان با بیان این‌که پیروزی‌های ما بدون برنامه و تدبیر نیست، گفت: من چنین روزهایی را برای تیم متصور بودم اما فکر نمی‌کردیم که تا این حد خوب باشیم.

ایسنا: محمود فکری درباره عملکرد خوب تیمش تا این‌جای مسابقات نیم‌فصل اول لیگ برتر و هم‌چنین پیروزی در بازی برابر نساجی، اظهار کرد: این پیروزی را مدیون لطف خدا و زحمات تک تک بازیکنان و مجموعه‌مان هستیم. همه با جان و دل تلاش می‌کنند و دوست دارند که تیم نتیجه بگیرد. خدا را شکر بازی به بازی نتیجه خوبی می‌گیریم، ضمن این‌که خوب هم بازی می‌کنیم.

او بیان کرد: دو روز پیش نیز بازی سختی در زمین قائم‌شهر برابر نساجی داشتیم و بازی در برابر ۱۵ هزار تماشاگر سخت بود. من خودم سال گذشته در این تیم بودم و این همه تماشاگر ندیده بودم. خدا را شکر بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند و شاید می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم ولی کمی کم‌دقتی باعث شد که در نیمه نخست به گل نرسیم. برنامه‌ای که ما به بازیکنان داده بودیم را با حوصله انجام دادند و به حریف فضا و شانس آن‌چنانی ندادند و توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم و به یک گل برسیم. ما در واقع با این پیروزی، شش امتیاز شیرین را به دست آوردیم و فاصله‌مان را با حریفان بیش‌تر کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شده که نفت منسجم و با برنامه به کار خود ادامه دهد؟ گفت: درست کار کردن مجموعه و مدیریت و هم‌چنین تصمیمات صحیح و به موقعی که مدیریت گرفته و آن را هم عملی کرده‌اند، باعث رقم خوردن این نتایج شده است. وقتی من مجددا به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم و کار را شروع کردم، خدا را شکر همکاری لازم از سوی مدیریت با من انجام شد و آن‌چه نیاز داشتیم برآورده شد و توانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. در کل تمام اقدامات به خوبی انجام شد و اکنون در حال نتیجه گرفتن هستیم. به هر حال کار گروهی و با برنامه باعث موفقیت تیم شده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر که آیا از روز اول که کار را شروع کردید، قرار گرفتن در چنین روزی را که دو هفته مانده به پایان نیم‌فصل، قهرمان شوید را متصور بودید؟ عنوان کرد: ما فکر می‌کردیم که جزو تیم‌های مدعی باشیم، چرا که وقتی شروع کار با برنامه باشد و صحیح هم انجام شود، این مهم محقق می‌شود. مطمئنا هدف‌گذاری هم این بود که تیم صعود کند و من چنین روزهایی را برای تیم متصور بودم اما فکر نمی‌کردیم که تا این حد خوب باشیم.

فکری ادامه داد:‌ وقتی یک مجموعه درست کار کند، در نتیجه‌گیری نیز اتفاقات خوبی می‌افتد. از طرفی هم تماشاگران خوب‌مان انرژی خوبی به ما می‌دهند و حمایت بسیار خوبی دارند و تمام این‌ها باعث شده که ما اکنون این‌جای جدول باشیم. امیدوارم این روند بازی به بازی پیش رود و تا پایان فصل نیز ادامه پیدا کند تا بتوانیم صعود زودهنگامی به لیگ برتر داشته باشیم.

او درباره این‌که به نظر می‌رسد شما به خوبی باور رسیدن به پیروزی را به بازیکنان نفت القا کرده‌اید و آن‌ها اکنون به بردن عادت کرده‌اند؟ خاطرنشان‌ کرد: این خودباوری و بلوغ فکری و شخصیتی که در تیم به وجود آمده است، باعث شده که در هر بازی چه خانگی و چه خارج از خانه برای بردن وارد میدان شویم. پیروزی‌های ما بدون برنامه، فکر و تدبیر نیست و خدا را شکر چنین پبروزی و این خواسته ما در فکر و ذهن بازیکنان جا افتاده است و می‌دانند که ما بردی را می‌خواهیم که با هدف و برنامه باشد. خودباوری و اعتماد به نفس لازم در تیم به وجود آمده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان هم‌چنین در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که هفته‌هاست شکستی را متحمل نشده‌اید، این موضوع فشار مضاعفی را به تیم برای حفظ این رکورد وارد نکرده است؟ گفت: تلاش ما این است که فشار کاذبی روی بازیکنان نباشد و خدا را شکر امتیازاتی به دست آورده‌ایم که بازیکنان مجبور نباشند با فشار بازی کنند. اکنون بازیکن با آرامش وارد زمین می‌شود و همین آرامش هم باعث می‌شود که بتواند به سه امتیاز مسابقه برسیم.

وی در پایان درباره عملکرد استقلال تهران، تیم پیشینش نیز خاطرنشان‌ کرد: نتایج استقلال خوب است و عملکرد آن در حال بهتر شدن است. در مورد این‌که نتیجه گرفتن این تیم مقطعی است یا نه، باید گذشت زمان موضوع را مشخص کند. باوجود این‌که هنوز مدت زیادی از حضور شفر در تیم نگذشته است ولی فکر می‌کنم که فشارهای روحی بین مجموعه و بازیکنان کم‌تر شده است. بازیکنان نیز باید بازی به بازی توانایی خود را نشان دهند.

فکری افزود: باتوجه به این‌که استقلال بازیکنان خوبی دارد، اگر سرمربی بتواند به شناخت کاملی از بازیکنان برسد و از توانایی آن‌ها بهره‌مند شود، باید استقلال بازی به بازی زیباتر کار کند و به نتایج بهتری برسد. تمام بازی‌های این تیم باید همراه با برد باشد تا بتواند جایگاهش را در جدول ارتقا دهد. استقلال فرصت دارد و حتی می‌تواند جزو دو سه تیم بالای جدول هم باشد و باید بازی به بازی پیش برود. به نظرم قرار گرفتن جزو دو سه تیم بالای جدول باتوجه به شرایطی که امسال استقلال داشته است، بد نیست. امیدوارم اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج